ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

петък, 29 януари 2010 г.

people are not perfect..except when they smile :)

Photobucket
Whahooooooooooooooooooooooouu Guess who's back ma bi4ezzzzzzz HAhahhaHhaHAHah
drugarki moi zavurnah se!!tuka sum za da udovletvorq vsqko va6e jelanie i da vi napravq po 6tastlivi i krasivi (hhahah wtf im talking about) nqma zna4enie ne me slu6aite ne6to sum se razligavila i mi doide muzata da pi6a v bloga :P
IMAM 3 kultovi novini iskate li da gi 4uete? Iskate razbirase kude 6te hodite!6e sedite prikovani za komputura i 6te mi 4etete glupostite HAHAH :D
Novina N1: Vzeh si vsi4ki izpiti uspe6no!!!Ob6t uspeh 14:3 (smetnete go sami 4e men me murzi :D ne moga da si naprqgam ve4e mozuka po matematika :P dostatu4no mi be6e 1 sedmica qko re6avane na zada4i)
Moga nakratko da obob6tq novina nomer 2 i 3 - nqma takiva HAHAHA prosto iskah da vi grabna vnimanieto i da produljite da 4etete HAHA za da se 4udite kakvo li adjeba mi se e slu4ilo 4ak tolkova vulnuva6to i intriguva6to :D sujalqvam kolejki..ponqkoga 4ovek si sluji s izmama HHAHA
but you know I LOVE YOUUU

Photobucket
sega sum malko po4ivka vtoriq mi semestur po4va na 8mi fevruari i sega ob6to vzeto ot dva dena si veq guza na lqvo i nadqsno :) BTW nqkoi 4uval li e novini okolo Bilqna?? ohh za6to tova momi4e e tooolkova potaino i za6to NIKOGA ne pi6e tuka??tq izob6to ima li registraciq v bloga :D hahaha MILA moje da kaje6 na qna su6to da popisva ot vreme na vreme ako iska..nali sega ve4e kato e oficialno sdobrqvaneto edvali 6te ima ne6to protiv :)
Photobucket
HORAAAA lele ne moga da povqrvam! az tova go razkazvah na Moni no sa 6e go spodelq i na vas! na4i gledah nqkakvo klip4e ot gospodari na efira za edna ciganka koqto e na 36 godini i e sa predi nqkolko dena e rodila 28moto si dete!!!AZ dori n emoga da si go predstava fizi4eski kak tova e vuzmojno sled kato edna bremennost trae 9 meseca..e ponqkoga i v sedmiq se rajdat decata ama sa nedonoseni..i samo 14 sa ocelqli ot tezi 28..ujasno e prosto toq muj deto ima kak moje !! ujas..ne moje li da si izvajda 4epa predi da svur6va brat4e..mn gadno. Ta po taq tema gledah i na Martin Karbovski ote4estven front s nqkakva Ceca Kompiricata koqto put ima 22 deca koito sa si jivi i zdravi i te jiveqt s muja i v edna mn malka ku6ta i ne znam kolko du6i jiveqt vutre ama be6e pulna mizeriq..nqmat pari z ani6to..prosto ujasno :( i Karbovki gi pita e 6to ne sprqhte sexa i te vikat ee ne moje..i sa teqhnata roda sa 32ma 4oveka sus si4kite tam zetove i snahi..napravo ne moga da si go predstava taszi jena su6to ne e sprqla da rajda..kak e vuzmojno tova..bulgarkite rajdat po 1 nai mnogo 2 deca a vijte cigankite kakvo pravqt..
opa bqh da ve4erqm i sega se zavru6tam da dopisvam :P EII gledah 6erlok Holms horaaaaaaaa stra6en e mnogo mi haresa filma :))) toq 6erlok e tolk0va sladuk i super umen i suobrazitelen :)) mnogo mnogo mi haresa!! i djut lou su6to igrae super dobre!abe izob6to the the x madonnas husband si e svur6il rabotatata haha
oh kakvo kakvo drugo da vi kaja ot moq vulnuva6t i izpulnen s priklu4eniq jivot..hmm hora ne se se6tam ve4e :D napravo se izcedih HAHAHHA taka4e 6te vi kazvam 4ao za sega i 6te se "4uem" otnovo very sooon i promiseeeeeeee YOU ARE MY FIRE!!
Photobucket