ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

събота, 4 септември 2010 г.

Най-после се реших и аз да пиша в този блог хехе :-)

Zdraveite ludetini moi! Nadqvam se pri vas vsichko da e nared.. Chuvam ot Moni kak e uspqla da vi iznenada vsichkite i napravo se popikavam ot smqh! :D (P.S. Ne izdavam nishto,nali? Smisal,vsichki znaqt veche nali? HAHA) Bqh reshila da pisha na kirilica,ama prekaleno bavno stava i se otkazah :D Ta eto me i meneeeee nai-posle s nov blog post...mislq che ne sym pisala ot poveche ot polovin godina veche!! HAHA Dobre de ne polovin godina,ama ot mnogo otdavna...No lqtoto beshe logichno che nqma da moga,a prez poslednite meseci ot uni ne bqh sprqla da ucha i nqmah nito sekunda vreme,taka che neshtata stoqt taka kakto biha se podrazbrali :D
Ta neka da vi razkaja kakvo se sluchva okolo moqta skromna lichnost...Kakto znaete (ili pyk moje bi ne hehe) imame nov trenior,Stefan,koito e polvina rumynec,polovina ungarec,smqtaite za kakyv harakter stava duma HAHAH Na trenirovkite ni skysva zadnicite i na vsqka trenirovka si na ei tolkova ot tova da se razrevesh ot bolka! :D Predi 1 sedmica tichahme iz Huskvarna po edin chas byrzo tempo po hylmovete nagore i sega napravo sme kato planinski kozi :D Ama chestno kazano taka po-dobre otkolkoto da se ligavim i da ne vyrshim nishto. Ta edin den s nego reshihme che trqbva da imame teambuilding i reshihme da otidem do Nässjö,kydeto toi jivee,tam da ni napravi BBQ i posle da hodim da qzdim kone. Mnogo qka programa imahme i vsichki ostanahme mnogo dovolni. V 11 chasa ot nas mina Ajnur da ni vzeme s kola (v koqto bqhme 8 basketbolistki-za spravka-facebook hahah)Ne me pitaite kak se pobrahme,mislq che ako se bqhme opitali da se poberem taka po syshtiq nachin oshte edin pyt-nqmashe da uspeem. Ta beshe adski smeshno,ama pytq do tam e samo 30 minuti,taka che ne se izmychihme koi znae..Drugoto smeshno beshe che zakrivahme prozorcite s nqkvi bluzi i koi kakvoto ima,za da ne moje da se vidi otvynka che sme tolkova mnogo hora hahah vse pak patuvahme v nelegalnost. :D Ta kakto i da e,stignahme v Nässjö,kydeto Stefan veche ni chakashe i mu kazahme da napravi video kak izlizame 8-te ot kolata hahah.. Ta ideqta beshe da gledame 1-vo momchetata koito igraeha mach tam i posle da hodlim na barbekiu. Gledahme gi-te biha i trygnahme kym kyshtata na Stefan,koqto se okaza edna kyshtichka v kraq na gorata do edno ezero s edna mnogo golqma gradina... oh beshe strahotna! Ne znam dali az ostarqvam ili kakvo,no tazi kyshtichka mi se stori tolkova uiutna na edno spokoino i tiho mqsto haha..Qkoo!! Ne kazvam che treniora ni e star,naprotiv..mislq che e na okolo 30,ama prosto qvno i toi e takyv HAHA Az mu kazah che ima mnogo qka kyshta i toi kaza che q haresva syshto i che e hubavo da se vyrne na spokoino sled cqlata sedmica obikalqne na gradove i zali i sreshtane s hora,basketbol,trenirovki i takiva neshta.. Ta ne uspqhme da razberem dali si ima priqtelka ili ne hahah Ama taka kakto sydeh po neshtata v kyshtata,maiche imashe,zashtoto imashe i nqkvi jenski sandali i takiva gluposti HAHA :-) Who cares,she go pitam nqkoi den :D Ta posle sled kato qdohme (BESHE ADSKI VKUSNO BTW) otidohme do Jkpg (nashiq grad) da vzemem dve ot momichetata,koito ne bqha s nas sutrinta. Vzehme gi i ottam do onazi ferma beshe nqkyde 30 minuti pyt. Ta kato stignahme tam vremeto beshe ujasno gadno i valeshe i vsichki bqhme mokri i kalni i imashe edna jena,koqto ni karashe da se pyhame mejdu tqh i da reshem konete s chetki i da gi galim i takiva neshta :D GOSH mene me beshe tolkova strah i Stefan me nakara az da pravq vsichko,zashtoto dvama dushi si delqha dva konq i az bqh s nego...I toi me karashe da pravq vsichko i nakraq me nakara dori da qzdq,a az izobshto bqh reshila che nqma da qzdq kato za nachalo...Ta beshe super zabavno v kraina smetka! Nashiq kon beshe nai-malkiq i nai-debeliq,na koito mu vikahme "debelaka" hahah Ili pone na shvedski ne zvuchi tolkova grubo,ama ideqta beshe che e debelichak :-) Shte postna i nqkolko snimki malko po-nadoly. :-) Ta qzdihme sichki v edno zakrito takova kato malak teren,zashtoto nali navynka valeshe i posle kato svyrshihme i sichki smardqhme na koncheta :D Ama beshe mnoooooooogo zabavno naistina! Ta svyrshihme nqkyde kym 5-6 sledobqd da qzdim i ottam vsichki poteglihme obratno kym nashiq grad da hodim da qdem v edno kafe v centara na grada,v koeto obiknoveno horata se pravqt cql den,za da otidat :D Ta nie malko mirisheshti na koncheta otidohme tam i vsichki ni gledaha super stranno,ama ne chak tolkova de,zashtoto shvedite ne sa takiva..Ta vse pak shtom i shvedite ni poglednaha stranno,znachi moje bi naistina sme mirisheli HAHA Ama who cares :D Tva who cares go kazvam za 3-ti pyt veche..Anywho :-) Posleeeeee qdohme tam i taka ni svarshi denq! Beshe suppppper super qk den i daje se ppoopoznahme poveche,zashtoto tazi godina imame mnogo novi momicheta ili ne chak tolkova novi,ama pone takiva,s koito ne sme igrali minalata godina. Ta taka tva beshe tozi den.. :-) Eto malko snimkov material :-)







E,tolkova reshih da kacha,zashtoto imam cql album vyv facebook,a i tuka stava mnogo bavno neshto i se iznervqm :D Pyk i interneta mi ne e ot nai-byrzite :D


Ta tova beshe s teambuilding denq :-) Drugoto novo pri nas e che imame 6 novi sakvartiranti,koito sa zasega nai-gotinite ot vsichki koito sme imali! (kato izkliuchim Eva i Sebastian,koito nikoi ne moje da zameni) no vse pak i novite sa ni super qki! Imame 2ma avstraliici i avstraliika,edin francuzin,edin avstriec i edna germanka! Ta sme super international,mnogo e zabavno da gledash avstraliicite kak ne znaqt nqkoi neshta,zashtoto prosto v Evropa gi pravim po drug nachin! Primerno v kuhnqta sa nqkvi po-stranniii hahaha i da rechem imat mnogo razlichni navici ot nas ili pone tova sa moite nabliudeniq zasega. :D Onzi den ediniq ot avstraliicite mi se oplaka che si e kupil balsam za kosa vmesto shampoan haha i az nali go pitah dali ne e vidql che kapachkata mu e ot dolu. I toi AAAAAAA,ami v Avstraliq i na balsamite i na shampoanite kapachkite sa otgore :D Ta primerno tazi malka razlika i nqkvi takiva hilqdi miniatiurni neshta,ama vseki pyt kato stane neshto i mi e mnogo smeshno :D Francuzina e tipichen francuzin,a mejdu drugoto vseki si e tipichniq smisal nqma nqkoi koito da ne prilicha na tipichen avstraliec ili avstriec ili francuzin ili germankata..vseki si predstavq darjavata perfektno haha. Ta tezi novite ni sakvartiranti sa mnogo po-podredeni,daje mnogo chesto si ostavqm chiniq i vijdam che nqkoi mi q e izmil posle..francuzina go pravi tova mnogo chesto..mnogo milo ot negova strana..posle primerno snoshti si gotviha taco i daje ni chuknaha na vratata,zashtoto az si sedqh na kompiutara da ni pitat dali ne iskame da se prisaedim s tqh i nali Qna otide,a az prodaljih da si sedq na kompiutara i posle daje ediniq ot avstraliicite doide pak da me pita dali ne iskam sluchaino da doida :D Posle gledahme film i posle si govorihme,ta sme mnogo po-zadrujni otkolkoto s predishnite ni sakvartiranti..Amerikankite nikoga nikade ne ni kaneha,daje na rojdeniq den na ednata ne ni bqha pokaniili haha nishto che beshe v sasednata kyshta..To shteshe da e super smeshno da ne ni pokanqt,ako go praznuvaha v nashta :D No kakto i da e,i bez tva nqma da se vidim nikoga poveche :D Super smeshno e che ediniq ot avstraliicite ne moje da ni razpoznava i az samo go obyrkvam :D Smisal toi znae koq koq e,ama ni byrka imenata :D I vchera mi kaza kak e zapomnil koq koq e :D Tyi kato se bil zapoznal s mene 1-vo,a posle s Qna,a moeto ime zapochvalo s M,a na Qna s J i zatova znael che sme se zapoznali po razbyrkaniq nachin :D HAHAHAH I vika...shteshe da e mnogo po-lesno da se bqh zapoznal s Qna predi teb :D I umrqh da se smeq :D I az da go obyrkam oshte poveche mu kazah che nie pishem na kirilica i na kirilica e 100 pyti po-razlichno ot angliskiq :D HAHAH Taka che izobshto logikata mu nqmashe da ima smisal :D Ta taka,samo se opitvam da go obyrkam :D Kato mi kaje Qna i mu kazvam che sym Mila i posle pak mu kazvam che sym Qna :D Super zabavno e :D A tuka ima nqkoi hora koito izobshto ne mogat da ni razlichavat i tova e super stranno hahaha Ima edna ot Gruziq koqto vse ni byrka i ne znae koq koq e:D A onzi den vyrha na sladoleda beshe,kogato edno momche me sprq v universiteta i me popita dali sym bila na rojdeniq den na edi koi si i az kazah:"Ne,tova e bila sestra mi" I toi vika:"Aaaaa,tykmo shtqh da te pitam zashto si otslabnala" HAHAHAH Mnogo sajalqvam che go kazvam taka,ama naistina mi stana super smeshno :D A i az naistina sym otslabnala smisal ot moite si kilogrami(e,ne ot na Qna:D)..Ta dori i da bqh az,pak mojeshe da me popita zashto sym otslabnala :P Anywho,nqma da prodaljavam,zashtoto znam che na Qna ne i e zabavno,ama naistina beshe mn smeshno :D
Drugoto novo e che imame novi dva klasa (Statistika i Intermediate Micro) i dvata mi izglejdat super zabavni! HAHA Mai se povrejdam,horata obiknoveno kazvat kolko sa skuchni teq klasove,a az tolkova im se kefq! :D Ta uchitelq ni po Micro trqbva da vi kaja e smeska mejdu Michael Jackson, Malfoi i Macaulay Culkin HAHAHAH Ama e super umen i nikoga ne sym vijdala nqkoi,koito da ne e native i da znae angliiskiq tolkova dobre! Unikalen e naistina i e super zabaven :D Primerno imame Math lecture 0 v ponedelnik v programata i nali obiknoveno imame Lecture 1,2,3...smisal nali kakvo oznachava Math lecture 0? :D I edno momiche nali popita kakvo znachi tova i daliii..shte imame lekciq? hahahahah i toi vika:"Da,shte imate...ne moga da razbera zashto pishe che e Math lecture 0..."i vika:"probably there is a brilliant logic behind that" ahahah Ne znam na vas dali vi e smeshno,ama kato go kaza az sedqh i 5 minuti ne sym sprqla da se smeq :D Daje si go zapisah v teftercheto :D Ta taka..tozi lector me kefi..Drugiq e malko stranen HAHA I ima super smeshen akcent,ama e nqkav simpatichen,pyk i e mnogo trudno da vodish klas s 250-300 uchenici i toi vinagi mnogo se starae..Malko e stranen naistina,ama kvo mi puka,nali vajnoto e da ni uchi :D Ta tova e vsichko zasega...Dadoh go malko povyrhnostno,ama ne mi se vliza v podrobnosti,pyk i v momenta ne znam kakvo da napisha oshte :P
Dneska shte hodq s Lisa ot moq otbor da strelqm i posle shte hodq do magazina da kupq nqkvi neshta,zashtoto shte pravim kanelbullar HAHA :-) Za spravka -

http://fjellfotografen.se/albums/uta/arbetefritid/fritid/Miniatyr_Hembakade%20kanelbullar,%20nybakat%20%A9%20uta-bi1068.jpg

MUMS kakto kazvat shvedite na YUMMY! :D (BTW go vidqh v edna ot snimkite vi ot lqtoto che go beshe napisal edin ot datchanite i nqkoi ne znaeshe kakvo oznachava..e,oznachava YUMMY!)

Utre imame mach v Göteborg,taka che ni stiskaite palci! Te nqmat nikak losh otbor i az mnogo obicham da igraq sreshtu tqh,ne znam zashto haha :-)
O,da,zabravih da vi kaja che Lili (nashta ot bloka) shte ni idva na gosti na 10-ti i shte sedi 6 dena pri nas! Tolkova qko! I poznaite kakvo-Shte mi donese SOLETKIII!! :D Ne znam zashto,ama tolkova sa mi se priqli otkakto si trygnah,che samo kato se setq i napravo mi potichat ligite! Cql spisak i bqh napravila s nai-razlichni vidove i tq onzi den mi gi e vzela! :D Ta shte se vidim s Lilito za nqkolko dena,tolkova qko,nali?! :-)

Tova e vsichko okolo men ludetini,pishete po dva-tri reda da znam che ste dobre i kakvo se sluchva s vashte buini mladosti :D Celuvam viiii i mi lipsvate! Shte se vidim na Koleda! :-)