ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

събота, 2 октомври 2010 г.

А как спите вы?


В коя позиция заспивате най-често? Аз лично съм от малкото 7%, които заспиват по корем, единствената разлика със снимката е, че ръцете ми принципно са под възглавницата :)) 

Ако искате да знаете какво означава позицията, в която спите, ми отговорете на поста.

Не ми се пишат отговорите тук, защото статията е на шведски и не ми се занимава да превеждамм :)))))


Ето ви малко БОНУСЧЕ обаче! В последно време съм на вълна "блогове за развлечение", отколкото да ви изтезавам с моите скучни истории. Anyways, не мога просто така да спра да публикувам за моите стотици любими фенове и последователи ХАХАХАХА


Целуфчицииии.... *Цмок цмок цмоок*

8 коментара:

Yana каза...

ПС: Имам един приятел, който спи на СВАСТИКА ХАХАХАХАХАХААХА, но това са сигурно 0,001 процент от хората по света... това са само истинските нацисти даЙДАСХДАХДА

Moony каза...

HAHAHA another FREEFALLER here baby vinagi zaspivam po korem ama VINAGI!

Radinka каза...

I AZ SUM freefaller :D hahahaha super udobno e !

Radinka каза...

a megi e SOLDIER :D

na men rucete i glavata sa mi pod vuzglavnicata!

Yana каза...

AHAHHA Radi, i az syshto sam Freefaller s race pod vazglavnicata! Mislq, che statistikata im e malko greshna... dosega kolkoto hora sam pitala, poveche ot polovinata sa kazali, che spqt po korem!

Radinka каза...

DA! gre6na ime ;D

Radinka каза...

vsu6nost az mai nai-4esto zaspivam kato purvata kartinka, a prosto mnogo puti leja po korem, no zaspivam kato taq ot purvata

Radinka каза...
Този коментар бе премахнат от автора.