ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

неделя, 30 август 2009 г.

hmm dosega mai ne slagah zaglavia.eto edno. snimki ot fairmont. chast 1va. haha


























sakvartirantkite mi dadoha 200$ za toia ured.seshtate se kakvo e nali?nazdrave s taia margarita, koito toku shto mi napraviha...


obivhat da piat. i da chill out. az mu vikam na tova BULLSHIT.



Добавяне на видеофайл

onia den football nia otbor otkri sezona.


WELCOME ANNA samo che ya nariazaha predi da ya snimam.. beshe mnogo milo...


how cool is that :)




spechelih biuroto i stola ot 'lotariata' koiato razigrahme s international students... :)


a taia masichka mi e podaryk ot edin turchin, pluvec hahaha i toi specheli ot lotariata...


znamencata mi gi podariha na team pool party-to :)))





















Fennimore e moita ulica :)

1 коментара:

Radinka каза...

Bube, Bube, Bube :) tolkova ti be6e dulug i interesen razkaza i taka se uvlqkoh dokato go 4etoh :) emi kakvo da ti kaja..hubavo si e v amrika hahaha :D mnogo mi haresa tova 4e vi davat bezplatni mebeli..nqkvo grijdat se za studentite si :) ina4e specialnostta ti mi zvu4i interesno bez onova ne6to s algebrata :D hahahaa nali znae6 az kolko sum dobra po umnojavane i delene :P ne moga da povqrvam 4e profesorut ima obica na bradi4kata :D hahahaha nali trqbva da e primer za intelegenten spretnat 4ovek :D haha qvno ne im puka mnogo mnogo 6tom si4ki sa takiva :P e tva e o6te po dobre za studentite de :) a staqta ti mn mi haresa sigurno e po hubava ot staqta ti v sofiq hahaa :D po mi haresva taq staq deto si sa ot onaq na tavana :P a kvi sa tiq bratq bulgari? az sa razbiram za tqh..kak se zapoznahte?