ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

петък, 21 август 2009 г.

shtata Ednoroze e Zapadna Verdzinia, ne Verdzinia :) vse edno, super yako e.

Heeeeeeeloooooooo buddies...poneze sled malko shte hodya kam kampusa shte pochna da razkazvam za overseas preziviavaneto i posle shte go dovarsha po niakoe vreme. vie estestveno shte go prochetete po savsem drugo vreme.
zapochvam s poleta....beshe v 6.55 nashe vreme ot sofia. i beshe napravlenie paris. ottam, za moe shtastie, ne se dvizih mnogo (okolo chas) za da si namerya terminala i gate-a za da otletya za pittsburgh. pittsburgh e mnogo golyamo letishte v shtata pennsylvania. poleta beshe sakraten ot 9 chasa i 15 min na 8h. koeto za veteranite v toya maraton moze da beshe somehow better no za men mi ostavashe prelet nad okeana. lele ebati poleta....... dobre che gledah filmi. i knigata. i gledah predavania. ta poleta, dragi moi...beshe...malko dalag haha. nooo nai huiabavata chast beshe che do men niamashe nikoi. celiat samolet pulen. no do mene NIKOI.i biah do prozoreca :) no se seshtate vednaga che tova niama znachenie tai kato pod mene niama nishto interesno. a i niakoi da se daveshe v okeana niamashe kak da go vidya... a pred sedalka ot mene stoeshe edno iranche. i dobre che beshe to che prez 30 min stavah zashtoto se izdyrzah na edno miasto.
za parvite mi stapki tam i tia dni shte vi pisha vecherta zashtoto imam dalag den. otivam v kampus-a zashtoto imam rabota s treniorite i v advisor-a mi. triabva i da vzimam niakakav test po ispanski.

imam da vi razkazvam tolkova mnogo...tuka vsichko e tolkova razlichno.... ne moga da kaza che e losho, v nikakav sluchai. men me gledat kato pisano iaice. gradcheto mi e malko, uiutno i samo kashtichki. kampusa e golyaaaaam i nov (za poslednite 3 god sa dadeni 100 hil shtatski dolara za podnoviavane) i ima vsichko. absolutno vsichko. ednoroze, starbuck-sa v bibliotekata e prosto nishto.

aide drugarki do skoro... nadiavam se ste dobre....pochvate da mi lipsvate malko po malko mnogo i poveche...

celuvam vi!

3 коментара:

Radinka каза...

hey bubeee :) super 4e ve4e si pristignala bezproblemno i si4ko e tip top ;) kato moje6 ka4i i snimki da gledame :P a btw za poleta znam za kakvo govori6 :D na6iq ot Atina do Carolina be6e 12 4asa hahahahaha :D

Moony каза...

Oh my gosh,like totally i az znam za kakvo govorite moq do canADA beshe 10 chasa.Holy fuck! Bube ebati razkaza be bratle,na polet prez koito nishto ne se e sluchilo :D AHAHAHA no se radvam che pishesh YEY i zvuchish dobre,koeto e nai-vajnoto :) Haide razkazvai s poveche podrobnosti kato imash vreme.Za the roommates i kolegite i gotini li sa i omg Vsichkooo iskam vsichko :D

Radinka каза...

tq da ne e banka DSK