ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

неделя, 2 май 2010 г.

Ally McBeal gave me unrealistic expectations about law school

Guess who's back:

SUP hot bitches-is that inappropriate? am I inappropriate? izvinete brutalnite mi obnoski! reshih che otdavna ne sam se mqrkala nasam i reshih da se otbiq no da znaete che ne moga da ostana mnogo! Case law awaits! ili po tochno raztyrvashtata istoriq na edno momiche: ot law student do prosqk v ulicite na london! fuck fuckitty fuck! my brain is overloaded overdosed over vsichkooo! V momenta sam se nadrusala s nqkvo kafe tuka za 2 pounda ot budgens i ciklqqqqqq :D hahaha naposledak spq samo po 5 chasa kato denq mi e edno bezkraino lutane mejdu pravo i internet prostanstvoto! s 2 dumi kato v nqkav psychadellic film sam, Neka spodelq s vas nqkoi ot liubimite mi sluchai:
R v A- bavachka se napiva sbyrkva bebeto za parche dyrvo mqta go v kaminata! Murder or Manslaughter?
DPP V Williams: ushitel po muzika kazva na uchenichkata si che trqbva sa spi s neq (sexualno) za da i podobri glasa-glasnite struni? Tq spi s nego. Rape?
R v Dudley-Stephens: korabokrushenie 20ti den nqma hrana morqcite izqjdat the cabin boy-6 moseca zatvor i globa- WHAT THE FUCK?
Basically tova sa interesnite the gory ones no za syjalenie ne vsichko e sex narkotici rock and roll i kanabalizym kolkoto i da mi se iska, drugoto sa dogovori, promissory estoppel, offer and acceptence, privity i takaaaa natatyk.
Veche e 1 chasa i efekta na kafeto si zaminva mislih da hodq v bibliotekata da zubrq no George mi kaza che e frash v momenta i ne mojesh da si namerish mqsto dori! Fucking nerds nqmat li neshto drugo da pravqt! Iskah da vi kaja poveche neshta btw no sega mozyka mi moje da misli samo v prazni sluchai :(
Anyway I am trying to quit the internet za sledvashtite nqkolko dni-pone do chetvyrtak kogato shte sa minali 2 izpita shtoto kato vlqza i izvednyj vijdam nai-interesnata statiq na sveta i koi s koi e in a relationship vyv facebook i drugi trivialni bullshits taka che ako se chudite kade sam-ne sam umrqla (I hope nishto ne e sigurno obache moje mozyka mi da dade na kyso i da izpadna v law-induced koma!) which me luck bitchez ili pone a natural disaster koqto da spre tova 2ro prishestvie poznato kato THE LAW EXAMS 2010! :D
See you soon, don't cry for me argentinaaaaaaaa,ps: comments are love
Photobucket
see you on the other side

3 коментара:

Milaaa каза...

O Mons,tova koeto uchish mi se struva CREEEEEEPY,trqbva da ti dam nashte skuchnotii za exchange rate,interest rate,inflation,deflation i koq liniq kak se premestva pri uvelichavane na parite v cirkulaciq ot centralnata evropeiska banka hahahah Sounds exciting,huh? :D Takiva sa ni zavartulki che edno izrechenie go chetesh 15 pyti i pak ti se struva po-obyrkano ot predishniq pyt :D No neka ne te zanimavam... Nadqvam se da si vzemesh izpitite!!! Kolko sa na broi? 4 li bqha ili poveche? Az syshto btw zapochnah sys serioznoto uchene i veche ne mislq che shte moga da pusha tolkova chesto,no shte gledam po nqkoi drug red da kazvam,ako se sluchi neshto po-interesno ;-) GOOD LUCK BUDDY! :-)

Moony каза...

uh izgubih interest oshte na Interest rate, ironically :D ne mi govori what has our life become :D
creepy for the win :D mda 4 sa i az se nadqvam inache mah life is ooooooveeeeer failed forever :D lol ever so dramatic :D
pishi kolkoto mojesh man

Yana каза...

ХЕй монз!! РАдвам се, че ти виждаме ръкописа най-после :)
Желая ти успех на изпитите, ама недей съвсем да се лишаваш от интернет, защото действа малко стресиращо да не знаеш какво се случва със света около теб... :)