ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

събота, 1 май 2010 г.

Алохаа

Алохаааа приятелки мои...Лонг тайм ноу сии ХАХА Всъщтност писах преди около 1-2 седмици,може би и малко повече,но все пак са се случили все някакви неща и реших да ви ъпдейтна малко.
В момента си седя в нашият любим хол и до сега учех по моята любима макроикономика,но тъй като хола се напълни с хора и започнаха да готвят в кухнята и да говорят и всичките тези досадни неща хаха и затова реших, че така или иначе няма да науча кой знае колко,по-добре да напиша някой ред в блога. Та седях аз и си учех като 1-вия пич и докато учех ми бяха дошли 10000 идеи какво да напиша,но сега, когато всъщтност дойде време да напиша нещо, всичко ми се изпари от главата. Да ви кажа честно ми е доста трудно да пиша на кирлица,ама бях решила че така поне ще си упражнявам правописа, че ако направя грешка на латиница не се усещам,а така поне ми се набива на очите.

Нека ви разкажа за миналата седмица,в която се отдадохме на пълен РЕЛАКС...просто чак гузно се чувствам хаха защото заради този релакс няколко дена подред се събуждах към 12 и половина на обяд,което е супер нетипично за моята скромна ранобудна личност. Та миналата седмица след последния ни мач,на който паднахме, решихме че ще е добре да изпратим Джил, американката ни от отбора подобаващо и ще отидем на дискотека в СРЯДА вечер...СМЯТАЙТЕ хаха Та ходихме 1-во при Банер от отбора ни и там беше така да го наречем при-партито и след него се замъкнахме към центъра (половината отбор и 2-3ма от отбора на мъжете). И стигнахме ние в дискотеката и като влезнахме и беше доста замряло,но добре че бяхме ние да започнем да танцуваме,че и другите да се раздвижат малко. Та цяла вечер си танцувахме,по едно време през прозореца на дискотеката(аз се опитах да обясня на Мони защо дискотеката ни имаше прозорци,но не знам дали мога да го обясня тука,все тая,важното е че дискотеката имаше прозорец на горния етаж,защото е нещо като бар,а долу на долния етаж е самата дискотека)мина трениора ни(знам как се пише трениор,но не мога да намеря ер малък хаха) и беше доста комична ситуация,ама все пак е края на сезона и не може да ни каже нищо. Както и да е към 2 часа като свърши дискотеката (хаха нали сме ви казвали че дискотеките тук затварят в 2,все пак сме университетски град!:Д) и си тръгнахме по къщите. После се върнахме късничко и на другата сутрин трябваше да ставаме рано,защото имахме лекция. Та аз станах рано,Яна не,разбира се ахаха и после като се върнах вечерта и бях УБИТА,но решихме да ходим и този ден на дискотека ХАХА Та излезнахме,ама този път се върнахме малко по-рано,защото пак трябваше да ставаме рано на другия ден..По-скоро само аз,де,защото само аз от отбора съм студентка в университета(Айнур също,де,но тя си беше в къщи в един град на 2 часа път оттук,пък и тя не беше с нас онези дни). Та така мина сряда и четвъртък за мен,а в събота бяхме решили да излизаме отново,а на всичкото отгоре HV71, хокейния отбор на града ни, стана шампион на Швеция и ЦЕЛИЯТ град беше излезнал навънка да се радва..Аз ви казвам, хора, толкова много хора не бях биждала от МНОООГО време,а в Йоншопинг да не говорим..ХАХА Даже се чудех къде се крият всичките тези хора през седмицата,разбирате ли ние не можехме да се разминем по улиците,а рейсовете бяха ПРЕТЪПКАНИ...Но беше много яко,защото и в дискотеката беше пълно и изобщо по всички дискотеки имаше много хора и опашки отвънка като по филмите хаха :-) Та така много хубава вечер беше,Алекс в дискотеката много ми се смя,защото все някви се закачаха с мен, един даже успя да ме вдигне без да усетя как хахах Ама беше готино като цяло,защото като се огледаш и около теб всички бяха толкова красиви..Хора шведите са толкова красиви,но толкова странни,че не искате да знаете ХАХ...Иначе с Джил си говорихме преди да си замине, че според нея и според нас шведките пък от тяхна страна не са никак красиви..Смисъл, нали знаете из целия свят как боготворят шведките..Честно казано не съм видяла нито една шведка която да ми спре погледа и да се извърна след нея..Не казвам, че са грозни,напротив,но дори са малко неглиже и не са нищоо кооой знае какво.Все тая,да оставим тази тема...След миналата събота цялата седмица имахме лекции,после излизахме наляво-надясно навънка,защото времето беше много хубаво.Видяхме се с отбора единия ден в едно кафе в центъра на Йоншопинг,седяхме и си поговорихме,защото сега нали нямаме тренировки и не се бяхме виждали от срядата общо взето,защото всеки си замина за родния град. После вчера следобеда ходихме на after work със Ева и Себастиан и там се бяхме разбрали да се срещтнем с Алекс (българката) и Витас (гаджето и от Литва,с когото се запознаха тук) и Пламен (пак един от българите, както сигурно се досещате ХАХА) и си изкарахме много добре. Иначе преди няколко дена гледахме в нас Paranormal activity с няколко от съквартирантките ни от Америка и с Ева и Себастиан, и с един от англичаните от съседната къща, който има най-уникалния английски акцент ЕВЪР хаха Нааправо се разтапям като го чуя,а смешното беше как преди няколко дена той обясняваше как някво момиче му било казало че има много СЕКСИ глас ХАХАХХА ОМГ наистина е така като се замисля,просто някой ден тайно ще го запиша и ще ви го пусна ХАХА
О,да мислех да ви покажа снимка на Витас и Алекс,защото не мисля че сте ги виждали или поне сте ги забравили със сигурност,така че по-добре е да ви покажа,след като за тях ще слушате доста още предполагам :-)

Това са те хаха отляво на мен,мисля че е ясно ХАХА
Също мислех да ви покажа снимка и на дъгата,която успях да снимам преди няколко дена,за която ви казах в книгата за лица,ама не успях да постна снимка но ето я и дъгата:


Йеее толкова беше красива...
О,да, друго смешно нещо е,не знам на кого от вас бях казвала,май само на Мони,ама преди около 3-4 месеца един от университета ми писа и-мейл да ми каже как двама българи близнаци от София искат да кандидатстват за нашия университет и ми даде и-мейла им да им разкажа за тук какви са ни впечатленията и ние следователно си разменихме скайповете с единия и си писахме доста часове първия път. Та както си обяснявахме някви неща и се оказа че и те двамата са играли волейбол през по-голямата част от живота си и то къде-в септември,където и ние прекарахме толкова много години ХАХА Та беше голям смях,и двамата имали 91 точки на ТOEFL хаха точно както Яна,само че странното ми беше как може да изкарат еднакви точки на такъв изпит при положение че може да направиш толкова различни грешки хааха ... А те на всичкото отгоре и много си приличат,разбира се според тях не,де,хаха ама аз от снимките не мога да кажа кой кой е..Та смешно беше също,че и двамата се чудят между Копенхаген и нашия университет,ама аз май успях да ги убедя да дойдат в нашия,защото последния път в който си писахме и те казаха,че и те са май по-навити за тука,пък и от практическа гледна точка тука е много по-евтино например,отколкото в Копенхаген,защото все пак това е столица. Та много се смеем винаги с този Ники дето си пиша,а още по-смешното е че те май са някви големи палавници и аз им бях казала,че малко ми напомнят на братята близнаци от Хари Потър ХАХА Ама той пък каза,че не ги е чел книгите,така че не знаел..Ама ще видим де хаха..дано да греша хахах Палавници ХАХАХА Прозвучах като няква 50 годишна стара мома..Но разбрахте ме,де ХАХА :-) Та ше видим тези палавници какво ще изберат,ама мисля си наистина че ще е тука,което ще е много яко..Още едни близнаци,пък и са тренирали волейбол..а и учат в СМГ,поне ще има някой,който да ми помага с математиката,ако нещо не разбирам хаха :-) И това е общо взето..А да не ви бях доразказала за пътешествието ни до Умео,до където трябваше да пътуваме 14 часа с рейс,заради вулкана в Исландия. Или казах ви,но само за пътя ни на отиване ХАХА ...не знаете за пътуването обратно или по-скоро не знаете за това, че ни се развали автобуса в един часа през нощта по средата на нищото в Швеция и седяхме 4 часа,докато дойде някой да ни го оправи,а автобуса измръзваше с шсяка изминала минута повече и повече, а коли минаваха през 20-30 минути ХАХА Иначе 1-вия час беше забавно,защото се сетихме за филма Jeepers Creepers хаха,в който на един баскетболен отбор им се разваля автобуса на главния път и идва едно чудовище и ги заколва всичките хахах Та 1-вия час беше забавно,защото плашехме Джил с това и с мелодийката от филма ХАХА,пяхме песни,бяхме се наредили като хор в две редици на един хълм и си пеехме хахах,после се смяхме,защото аз излизам и разправям:"Къде е тоалетната?" ХАХА и само някой от отбора се обажда:"Върви 50 метра натам и ще я намериш" :Д А там както се досещате нямаше никаква тоалетна ХАХА
Та това е хора,не искам да ви отегчавам още така че ще спра дотук ХЕХЕ :-)
Целувки от мраччччна Швеция ХАХА :-)

3 коментара:

Radinka каза...

HAHAh milaaaa znaem 4e znae6 kak se pi6e trenior :D nqma da te sudim, obe6tavam!!!!OOO MILAA iskreno ti zavijdam za tova 4e v diskotekite vsi4ki hora okolo teb sa krasiviiiii napravo da ti iztekat o4ite :DD i molqte ne se 4uvstvai vinovna 4e si si po4ivala i 4e si se izlejavala i 4e si izlizala i tn! vse pak sme studenti, ne sm e v konclager!
Палавници ХАХАХА Прозвучах като няква 50 годишна стара мома..HAHAHAHHA MILAAA 6te me ubie6 ! HAHAHAHAHAHA
i wow tova za zastoq ot 4 4asa nasred ni6toto e suuuper creappyyyyyy

Moony каза...

Mila Dude dudette my man my
lovie I love your posts and stufness no ti vinagi reshavash da pishesh post malko sled kato sme imali dylag chat/razgovor i vsichko koeto kazvash si mi go kazvala i si izpitala moqta avtentichna reakciq! HAAH ne che se oplakvam de vseki Mila e Much appreciated! no prosto ne znam kakvo da kaja ya know shtoto znaesh kakvo mislq po vseki vypros ot povdignatite ot teb :D
Anywho omg angliiski akcent ne mi govori ot kakto sam tuk se razvali magiqta na the British accent i napravo mi ide da gi frasna kato im chuq pretencioznite izkiveni ezicheta da se vyrtqt v tqhniq mazen akcent! :D HAHAHA sorry no Scottish accent for the win! Irish too :D
Omg snimkite sa unikalniiiii ot koga ne sam vijdala dyga! pomnq kato malko kak vinagi iskah da q stigna i zastana pod neq zahtoto tam te ochakva leprekon s gyrne jyltici! pomnite li? eh ako bqh uspqla sq nqmashe da se byhtq vyv fucking law school :P
Love your crazy party animal ass write more often!

Milaaa каза...

HAHAHA Znam Moni,ne e tolkova za akcenta,kolkoto che glasa mu e naistina SEXY hahahah Az razbrah cqlata istoriq,neshto mu se bila razvalila bankovata karta i toi zvynnal v bankata da popita i slujitelkata dokato govorela s nego i mu kazala che toi ima seksi glas hahahahahahah umrqh ot smqh :D