ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

вторник, 8 март 2011 г.

Ден 27



Хола чикас,какво става? Не знам дали знаете,но в Иран е 1389 година и Нова година е на 21 март,така че скоро ще празнуваме 1390 година..:Д Просто random fact, който научих днеска и реших да споделя с вас ХАХА Както съм ви казвала обожавам хората от другите държави и е супер забавно да разбираш някакви различни неща за тях и за традициите им като цяло, и бла бла. Примерно днешния ден 8ми март (при нас е все още 7ми,де) почти никъде не го празнуват, въпреки че се води интернационален ден.. Та е интересно да видиш кой какво празнува и какво не. Примерно в Швеция имат специален ден за kanelbullar, тези сладки, които правех зимата,които даже се опитах да направя и на НГ,ама нещо не се получиха ХАХА Имат ден и за едни други сладки, имат ден дори на бащата, ама виж, на жената не празнуват :Д Вери ънюжуал..Защото ние примерно много го уважаваме или поне много хора си го честитят, не знам колко празнуват всъщност. Ако трябва да чакаш швед да ти честити ---> БАХАХАХАХАХХАХАХА...
Та честит 8ми март на вас! :-) Въпреки че реално ще трябва да ви го честитя с утрешния пост,защото този се води този за 7ми март. Така че забравете, ще си говорим утре :Д
Целуф!

2 коментара:

Moony каза...

Pochitat go 8mi mart nqkvi random hora zabelqzah nqkvi random hora vyv facebook feeda mi nqkvi italianos ispanos ama te si obichat jenichkite tam taka che :DDDD anglichanite syshto ne znaeha no v interes na istinata nqkoi ot amerikancite znaeha!
I tuk prikliuchva moeto svoeobrazno socialogichesko prouchvane :D
HAHAH kak moje da imat 2 praznichni dni za nqkvi sladkarski izdeliq a za jenata da nqmat SRAMOTA :D

Milaaa каза...

:D I KNOW,ama ne ne okaza se,che go znaqt,ama nqkvo da ne ochakvash nqkoi da ti podari buket ili neshto haha..