ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

вторник, 1 март 2011 г.

Ден двайси (Селски)



Това ми е една от любимите песни! Хора,честно казано малко ми доскучаха блоговете ми,дано не сте умряли от скука и вие вече :Д Пък и не мога да пиша някакви лични неща поради фактът,че блогът ни не е прайвът хаха Така че пиша само някви сухоежбини,ама кво да се прави :-)
Та какво да ви кажа :-) Днеска имахме презентация за проектът,който правихме за износа на оръжия от Швеция и тъй като бяхме прекалено много групи и въпреки че всяка група имаше само по 3 минути да говори,пак не успяхме да стигнем до нас. Та ще продължим следващия път. Всяка група избира по един човек,който да говори и ние с Алекс и Нино,и Яна решихме по мъжкия начин-камък,ножица,хартия ХАХА Голем турнир беше,хората около нас,които бяха докато решавахме кой ще презентира само се молеха да свърши най-после ХАХА Та се падна Яна,милата. Ама то за всеки от нас ми е гадно де,гаден е самият факт,че трябва да седиш пред стаята със всичките ти колеги и да им обясниш за какво си писал и кое е най-интересното (примерно :Д) нещо,което мислиш,че би ги заинтересовало. Та днеска на презентацията тези,които успяха да излязат,според мен се справиха много добре! Само едно момче,горкото,един швед,ама от тея най-срамежливите явно толкова се спече милия,че ми стана жал.После 20 минути след като беше презентирал още го преживяваше и се криеше в суичера си...Милия,а той е супер срамежлив наистина. Миналата година с този същия имахме барбекю в нашата къща,защото той се беше ЗАБИЛ представете си с една от нашата къща. Та прекарахме целия следобед заедно и той не беше казал почти нито една дума и сега даже не се поздравяваме като се видим,което е супер смешно,защото той постоянно ме гледа и много добре знае откъде ме знае. ХАХА Просто ви давам пример за това колко е срамежлив..Аз викам на Алекс,изобщо не знам как я е забил тая от нашата къща хаха,ама с Алекс стигнахме до извода,че тя явно го е забила ХАХА Та милия,напълно го разбирам и аз много мразя да говоря пред много хора,ама предполагам някой ден ще ми мине хаха :-) Та смешното беше,че ние с Алекс дори не слушахме кой какво презенрира,а просто коментирахме всички един след друг :Д
Та това беше днеска..След това аз,Яна и Алекс отидохме да купуваме подарък на Нино,която има рожден ден след няколко дена и след като се разделихме,половин час след това виждаме Нино да ходи по магазините! И то самичка! Толкова тъжно ми стана,че тя е искала да ходи,а ние просто и казахме,че си тръгваме и се разделихме в университета..Та добре че не ни видя! Аз само отдалече я видях,защото тя има много дълга черна коса и беше с една червена блуза и едно нейно зелено дълго яке..И само от далече я фокусирах и бързо се скрихме в един магазин :Д Добре че не влезе в него :Д Та после се върнах и си направих обяд и след това бях на тренировка. Иначе днеска видях два пъти стария ми треньор и много се зарадвах :-) Той нали вече не живее в нашия град,защото не ни е треньор,така че не го бях виждала от много време.Всъщтност последният път,когато го видях беше на един наш мач,който той дойде да гледа преди много време,а преди това го видях лятото,защото той беше треньор на шведския отбор.Така че се виждахме всеки ден в продалжение на 15 дена,де,ама все пак преди се виждахме всеки ден в продължение на една година,така че.. ХАХА Та много много яко!!! :-) Та това беше днеска,сега мисля да почета малко и после да си лягам,защото не съм спала от много време като хората,а и утре имам възможността да поспя до малко по-късно! Целуф!

1 коментара:

Moony каза...

Dneska shte zakliucha bloga guys za da moje vseki da si pishe kakvoto si iska nadqvam se da ne zamrat neshtata kakto minaliq pyt
Inache LOL Kak se krie chovek v suitchera(mn awkward za pisane duma!) si mnogo mi e interesno :D mn qko zvuchi! Ha a tezi prezentacii pred kolko obshto na broi choveka trqbva da gi pravite?
A za sramejliviq dude te tihite vodi sa nai DLIBOKI nali znaesh moje secretly da e sadomazo i da ima sex dungeon!!! IDK IDK vsichko moje :D Obache se samnqvam ha
Anyway vidqla si Frasse! The Frass how niiice otdavna ne bqh chuvala za nego toi sega koi otbor trenira?