ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

понеделник, 6 юни 2011 г.

OH MY БОЖЕ!!!

Колко колко много имам да жи разказвам.... Последните няколко дена се бяхме развихрили жестоко с хората, останали в университета. Но най-голямата новина за момента е , че вече цял ден сме в Лондон при Мони и трещим нагоре-надолу!
Много е яко, въпреки че днес валя почти целия ден и не можахме да поседнем в някой парк или на някое хубаво място да разгледаме като хората... Но както и да е, имаме още цели 4 дена тук, а и нашите 2 приятелки Тони и Тони смятат да дойдат тук. Освен това в четвъртък Мони смята да организира парЧи и е поканила много хорица + един наш познат, Мишо от първото ни училище.
За жалост не мога да кача никакви снимки засега, защото не съм на моя компютър, а и след малко ще си лягам, но реших да напиша един малък ъпдейт, за хората, които се интересуват какво вълнува чорлавата ми глава.
А именно:
1.Онзи петък бях на дискотека с Лиса и ДВАМА ШВЕДИ МЕ ЧЕРПИХА НЕЩО ЗА ПИЕНЕ!!!!! Вие знаете ли кооооооооооолко е невъзможно това принципно??? За първи път ми се случва, а и сигурно за последен аххахахаха, ама идеята ми е, че бяхме много популярни с Лиса тая същата вечер хаха, не мога просто да ви опиша колко хубаво си изкарахме
2. Имам нова изгора хухуху!! Ама ше ви кажа по-натам.... с пикантерийките :Д. Всъщност помните ли онзи пост на Мила със това колко си приличат шведите? АХАХХАХАА Ами, днес осъзнах, че той май е точно един от тея на снимките... Ама не съм сигурна де... нали все пак споменахме, че си приличат всички...
3. Забравям за Микке! Или поне ще опитам :)
4. Утре ще ходим в Аквариума, а ако е хубаво времето, ще ходим до Хай парк да си играем с катеричките.
5. Ще лягам, защото Мони излезе от банята. Аре до нови срещи
БАНАНАААААААА