ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

събота, 21 ноември 2009 г.

Angels in America or Pippin on Stage.

Predi malko malko mai pusnah plazen POST. excuse moi. nali znaete che sym skarana s tehnikata, predpolagam gena si kazva dumata. tate vse oshte neznae kak da mi prahsta snimki po skype...

E Krasavici moi kak ste LOL. neznaete kak mi lazi po nervite tova LOL. a da ne govorime za profesora mi teatyr koito ne spira da kazva....FOR CRYING OUT LOUD za vsichko ironichno koeto ima vpredvid. Poneze az sledya aktivno kakvo stava s vas, vypreki che vie neznaete, shte kaza che sym mnogo gorda s vas. vie ne bydete tolkova gordi s men zashtoto sym kachila niakolko kilca hahahahaah. samo 3, ne se pritesnyavaite. no ustanovih edno. neizbezno e ako ti go napravish takova. vapreki che e mnoooogo trudno, sled kato s otbora iademe neprekysnato v mcdonalds, wendy's ili Subway. a i the cafeteria-a opredeleno ne se grizi sa prasencata si. smisal hranata im e ok, ima vsichko, no studentite se lakomiat i iadat mnogo. i estesveno ne iadat salata kakto se doseshtate. nosi se sluh che freshmen kachvat sredno po 15 kila. no tova sa tezi koito ne trenirat nikakuv sport. vse edno niama da mi zanimavam sys zatlystyavaneto v usa, vie ste naiasno. e kato se zamislya tova e mai nai loshata novina okolo men. a, moze bi ima i oshte edna, ne si spomniam dali spodelih sys vas kolko NENORMALEN e treniora mi. super nadyhan i super motiviran iii golyam nategach. seriozno, mnogo ni napyva. hey hey heeeey sled niakolko dena obache e THANKSGIVING i tuka e golyama rabota. imame 3 days off practice i saotvetno vsichki se otivat po domovete. no tova sled macha ni vav vtornika....dotogava 5 momicheta ot otbora doidoa da spiat u nas...i v momenta tuka e ludnica...ne tochno v momenta de zashtoto edna ot sakvartirantkite mi chisti ot 2 chasa a 2 ot otbora spiat, neznam drugite kade sa ahajahahahaj ta do vtornika v kashtata sme 9 maimuni. i tova e taka zashtoto dormitories zatvaryat za thangsgiving i chistmas, koeto e absurdno de. za paznika edno momiche me pokani u tiah, taka che 4 dena sym OFF i sym adski shtatliva. neznaete kak JADUVAH tochno tazi duma iskah hahaha za tia dni....denyat sled Thanksgiving e Black Friday /neznam kak se izkluchva bold/ i vsichko v stranata e namaleno i se pravi golyam shopping. s neya shte hodim do stolicata Charleston zashtoto tove e nai golemia mol v west virginia a tia zivee nablizo. az ne ochakvah nikoi da me pokani i misleh da si stoya vkyshti i da pravya domashni i proekti i razni tyi kato izostavam. ou, eto kak stavalo. taa tova momiche se kazva Brittney Lee, no az i vikam samo Lee. v otbora mi ima edno momiche Ashley Vavrek, koiato e nai dobrata ni igrachka, i iavno ima koreni vyv chehia. nooo opreleno ne e ocharovana ot fakta i prodylzava da tvyrdi che americans r the best. da be, syshtoto. te malko me namraziha otkakto razbraha kakvo mi e otnoshenieto kym tiahnata sviata zemia hahahaha no ne mi puka. prosto ne moga da si izkrivia dushata. vapreki che tuka ziveyat dobre...mnogo po dobre ot kadeto i da e.

ako se chudite kakdo po diavolite oznachava zaglavieto....Angels in America, Millenium Approaches e piesa koiato uchim po teatyr, a ako oshte se chudite zashtoto imam klas po teatyr, shte vi obesnya po kasno. Zasega sme procheli 4 piesi i vsichkite sa adski interesni. tazi e po osobena tyi tako zasiaga 'delikatni' temi kato homosexualnost, religia i neka da kaza 'modernoto vizdane' po tia vaprosi. a Pippin e musical koito dneska se igrae v teatyra na kampusa. i az sym USHER na postanovkata. demek razpredelitel. profesora ni ni dade opcia ako iskame extra credit da bydem usher. triabva da nodya cheren pantalon i biala bluza, a az niamam takiva?!? ta Theatre Appreciacion e moia Art predmet. tuka se uchat general studies i 2 predmeta triabva da sa ti art nasocheni.

a sega neka vi razkaza neshto Interesno ot moeto ezednevie...poneze grada mi kakto znaete ne e mnogo golyam i niama mnogo club-ove ili bar-ove se pravyat partite dosta chesto. i mnogo uspeshno ahahah i pochti vsichki sa tematichni. kato naprimer predi niakolko dena biah na Indian (Puritan) Naughty Party. beshe v kashtata na dvama sladuri koito sa absolutni fenove na vsichko evropeisko i v chastnost holandsko. pravili sa euro trip predi godina. mislya che vi spomenah za tiah minalia post. az nimah kostum, no dobre vliazoh v roliata si na cool euro girl hahahahah LOL girls, LOL. noooo i ended up with featers all over me. i tova beshe indianskoto mi prevyplashtenie. i seriozno niakoi da e chuval za gello shots? e, zabavni sa ako si padate po zele, alkohol i cvetovete na dagata. dvamata domakini na partito shte me vodyat do pittsburgh sledvashtata sedmica do H&M. naokolo niama nikakva. (Pittsburgh e v Pensylvania btw)

pochvam da si tarsia kola, tuka ne moze da se opravish bez kola. minalata godina universiteta e postroil nov parking garage na 7 etaza za studentite, tyi kato vsichki imat koli?!?! moga da si namerya pretty awesome crab car za 1000$ v nai dobria sluchai. tuka kolite ne sa tolkova skypi kolkoto v drugite shtati. no tova edva drugata godina.......

e, sled malko otivame s druzinata v subway na vecherya. vecherya v 5 chasa............ pak da ogladneya v 10. typa rabota. pisheme mi kakvo stava s vas, machno mi e.

Celuvki

1 коментара:

Radinka каза...

bubee bubee :) dobre si prekarva6 ti studentskite godini :P ot ku6ta na ku6ta, ot party na party, ot grad na grad, ot mall na mall, ot praznik na praznik :D hehehehehe da kaje6 posle kak e minal tozi proslovut den na blagodarnostta i dali ste qli puika s oriz :P