ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

понеделник, 9 ноември 2009 г.

:)))))))))))))

ehooooo zdraveite na vsi4ki wc-ta kak steeeee az sum dobre kato izklu4im lekata mi paranoq zaradi svinskiq grip :( no tq ve4e e masova taka 4e ne sum edinstvena :D hmmmmm ami ima dosta za razkazvane pri men to pri vseki ima sus sig ..........eto zatova ne me biva v pisaneto na mnogo dylgi pisma nikoga ne se se6tam kakvo da napi6a a i ne se polu4ava osobeno interesno hahahaha ve4e ste oteg4eni naliiiiiii :D nah nah. Nz dali radi vi e kazala no s neq se vidqhme min sedmica na halloween tq be6e piratka a az pokahontas ihaaaaa be6e dosta typo no pone se vidqhme s radi koeto si e golqma rabota kato se ima predvid 4e s neq sme se vijdali 2 pyti otkakto moni zamina taka 4e qvno razstoqnieto ne e problem :) vsi4ko si zavisi ot nas lele kak mi e my4no za vsi4ki vas, nadqvam se ste dobre. Vremeto v momenta e yjasno i leeko me depresira hmmmmm eto az si kazah 4e sum gola voda v pisaneto no s cel da ygodq na moni koqto e dosta nastoqtelna -( :D se re6ih da popi6a malko ..... cql den 4ertaq i v momenta sum tolkova izmorena 4e ne moga da gledam tova e i drugata pri4ina da ne pi6a v blogga prosto imam ne6to kato o4na ymora. Eeei pri vas praznyva li se 8mi dekemvri mai ne no az da pitam na 8mi nie s radi se okaza 4e 6te hodim na bansko mn se nadqvam da ima snqg imam edin kolega toi e bil v nacionalniq otbor po ski aha aha tova zna4i 4e e dosta dobyl i ako ima snqg 6te karame yeyy tova o4akvam samo bibi da go oceni :D hahahah kakv se setih takaaa- dnes se zapoznah s edna gyrkinq tq ne e to4no gyrkinq no e rodena tam i jivee tam samo 4e ba6ta i e bylgarin i govori mn sme6no az se pak se suo6razqvam no qvno ne dostaty4no za6toto dnes tq me pita6e ne6to za ein proekt i az i obqsnqvam i po edno vreme zabelqzvam 4e tq samo se hili i si vikam -abe tva momi4e slu6a li me vuob6te i q popitah ti slu6a6 li me a tq ami da samo 4e 'az ne razbira' :D:D:D tva ne e mn sme6no samo 4e mi stana mn typo :S no ina4e e mn dobri4ka i likeee :D Ot y4itelite sum dovolna hahah po deskriptivna geometriq imame edin koito e tolkova zabaven hora 4ovekyt si misli 4e sa go otvlqkli izvynzemni seriozno cqlata zala be6e 6okirana kato po4na da razpravq kak e izpadnal vuv vremeva dypka 4asovnikut my e sprql i vsi4ko tova bil pyklen zamisyl na izvynzemnite hahahahahah no trqbva da go imitiram :D hahaha lele samo kato se setq no ina4e e genii malko nerazbran vqrno no vse pak genii :D a pyk po istoriq na izkystvoto ni e edna zloba leeele - nie v momenta y4im istoriq na bg izkustvoto i re6ihme da q popitame za6to, pri polojenie 4e svetovnata e kude kude po- vajna i interesna i rosi q popita pri koeto ne preoveli4avam tq si oble4e qketo i si izleze kato kaza 4e nikoga ne sa q obijdali taka, tq ne iskala i bez tova da prepodava na na6ata programa i pi6te6e s edin takuv piskliv glasec :O uhaa be6e mn stranno. (IZVINQVAM SE ZA LIPSATA NA ZNACI NO ME MYRZI ) ta taaaka etooo 4e se setih ne6to da vi napi6a no bqh dotyk imam 4uvstvoto 4e go pi6a ot 4as hahaha mn bavno pi6a vse o6te no i ne se oprajnqvam :) ta razbrah moni koga se pribira iskam inf i ot ostanalite lele prosto si predstavqm kato se vidim kakuv 6e e koko6arnik :) arrivederci zasega (hug)

2 коментара:

Moony каза...

Yanii radvam se che i ti pisa nai-posle, dori da e bili pod moq natisk HAHAHA az ne se otkazvam kogata stava duma za bloga/poddyrjane na vryzka(osven ot bilyana tq e beznadejden sluchai) Taaa omg razkaji poveche za Svinski Grip Treskata,golqma li e e tam? Az chuh che imalo nqkolko smrtni sluchai,nosite li maski veche? HAHA kak moje s Radi da se vijdate tolkova rqdko, vqrno che ste v 2ta kraq na sofia, no e po blizko sravnenie s kraishtata na Evropa kydeto sme nie :D/ sveta-za bubeto :D Pri nas ne praznuvat 8mi dekemvri no Bgtata tuk iskat da go praznuvame,kato 1viq ni 8mi dekemvri kato studenti:P Az na 8mi imam INTERVIEW, ne ne za rabota a za RAZRESHENIE za rabota. Syhstnost e samo za NIN number a posle za samoto razreshenie trqbva da hodq do Croydon koeto e na 1 chas ot London abe edna aina maina e, i tova e specialno za bylgari i romunci Bastards!! Anywho az malko se otvlqkoh ot temata :D YEY s radi shte hodite v Banskooo da praznuvate 8mi dekemvri how Awsome! Da si izkarate super zabavno s kolegite...haha oshte mi e nqkvo stranno che sme studenti xD i praznuvame 8mi dekemvri i hodim na interviewta :D Ha! Profesorite ti zvuchat interesni,opredeleno :D Osobeno tozi deto sa go otvlichali izvynzemni,I lome me some mad genius professors :D I novata ti bg/greek priqtelka zvuchi cutee,i kak govori bylgarski.Men tuk liubimoto mi e da karam koito mi padne chujdenec da govori bylgarski i da se smeqqq i smeeeqqqq :D Tova e nai zabavnoto neshto na sveta da karash aglichani da govorqt bylgarski :D Yanaaa az imam specialen request-iskam da chuq poveche za kolegite ti. Kakvi saa, ima li nqkvi prefyrcuneni? Shtoto bez da iskam popadnah v foruma na nqkvi studenti po pravo i tezi studenti sa nai pretencioznite i naduti syshtestva na svetaa, bili prieti polovinata v Yale i v Oxford i v Princeton no izbrali Sofiiskiq shtoto posle nqmalo kak da praktikuvat v bylgariq AAAHAAAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH tova e nai-smeshnoto chesto koeto sym chuvala :D ahem sorry rant over prosto dneska razbrah che ne sa me vzeli za Pro-Bonoto i sam leko iznervena....my future career is ruined... :D Whoa tova se prevyrna v sobsven si blog post :D HEHEH izvinqvam se horica,znaete me kakva sam :D
Ta Yanaa razkaji poveche za kolegite?

Milaaa каза...

HAHAHAH Yana,mislq che sym chuvala za tozi tvoi uchitel,deto si mislel che e otvlechen ot izvynzemni,ama ne moga da se setq ot kogo! Nai-veroqtno da e bilo ot Desi HAHAHA Inache zvuchi super qko,ne se smei na momicheto,znaesh li kolko i e trudno HAHAHAHAH Kazvam go,zashtoto znam kak se chuvstva v chujda darjava s nov ezik,tuka e po syshtiq nachin,az vseki pyt kato trygvam da kazvam neshto na shvedski i prosto reshavam da go kaja na angliiski :D Daje onzi den imahme zadacha za domashno po shvedski da si kupim neshto ot magazina na shvedski i az tamyn da kaja:"Izvinete,bih iskala da si kupq edno kafe"na shvedski i neshto mi se obyrna ezika i hop "A coffee" HJAHAHAHA