ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

неделя, 22 ноември 2009 г.

hey hey hey hori priqtelki moi hahahahah ima leka rima :D:D kak steeeee az predi malko stanah napravih si super qko kafe i sega se razsynvam, ina4e dnes kakvi sa mi planovete- ob6to zveto ni6to interesno sled kato pri4lju4a s pisaneto 6tqbva da na4ertaq edna ku6ta za6toto vuv vtornik 6tqla da idva nqkakva komisiq i vurhy taq kushta shte ni izpitvat da pravim razrez koeto mi e malko slojno chestno kazano no se nadqvam da se spravq :)))))) da mi stiskate palci eiiii ;) a pyk ytre syshto imam kontrolno po informatika koeto e yjasno pravih edno primerno i mi nastyhna kosata leleeee dano ne me skysat :S . No kakto i da e tova ne e vasha rabota moni slushai vnimatelno dnes shte hodq ............... v starbucks :))) si si ne sum hodila ot posledniq pyt kogato hodihme s teb i poneje nqma s koi da hodq izmuchih irina i rosi da doidat s men muahaha a te sa fenove na onda ( zabludeni horica) :)))))))) ama zashto nikoi ne ne episal koga se vrushta v dobrata stara bg haide de iskam da znam koga she se vidim :SSSSS. hahahaha mn mi stana smeshno kato pro4etoh 4e freshers ka4vat sredno po 15 kila koeto bubeto e napisala :D:D:D hahahah moeto bolno vuobrajenie ve4e si predstavq bubbeto s ten i so4ni formi kato nqkoq srednostatisti4eska amerikanka no sum spokoina 4e tova pri neq 6te e nevurmojno :)))))))))))))))) hora trqbva da vidite klip4etata ot rojdeniq den na ba6ta mi- snimah starei6inite dokato tancyvaha :D:D:D nqma takuv smqh bqha kato banda idioti tancyva6ti okolo ogyn no o6te ne sum gi ka4ila taka 4e sledva6tiq pyt kato pi6a ;) az o6te ne sum se 4ula s bilqna- tova da ne e nqkoq ot neinite '6egi4ki'...... da ne pi6e s ideqta da suzdade nqkakva misteriq okolo sebe si i da se 4udim kakvo se slu4va s neq e ne e tolkova trudno da napi6e 2 reda pfffff maika mi siak da sedne na kompa trqbva da stavam :@@@@@ tova be6e ot men ni6to interesno no mi lipsvate nqmam tyrpenie da se vidim ( predpolagam okloko koleda ) :DDDD zna4i ne ostana mnogo (HUG) obicham vaaa ( kakto bi kazala Genova)

5 коментара:

Radinka каза...

HAHAHAH STAREI6INITEEEEEEEEEEE :D nqmam turpenie da vidq starei6inite koito tancuvat okolo ogunq :D
oh i miss Genova..ne 6eguvam se HAHAHA

Moony каза...

Haha btw i az tochno na tova se izsmqh-na stareishinite :D I si gi predstavih v nqkvi indianski odejdi s pera kak se drusat okolo nqkakyv ogyn! HAHAH kak moje da ne vi lipsva genova she was the bomb-kogato ne ni prepodavashe po matematika....:D Koi pomni MILEN a? Abe a koga shte go pratim na Milen onova btw? :D HEHEHEE

Moony каза...

PS: PETMINUTKA

Milaaa каза...

HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHA Moni mnogo na mqsto ti e komentara napravo me razbi :D

Milaaa каза...

Tva za Milen imah v predvid :D No i tva za PETMINUTKATA mnogo qsno tq e zapazena marka :D Qnke iskam da se vidim i az vecheeee!!!!