ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

събота, 28 август 2010 г.

Good morning WC!

Е... какво ново тук в Скандинавско... все същото... ако не си го направиш сам весело, няма как да ти бъде весело, гаранция ви давам :) Не е като в България и да не знаеш какво ще ти се случи в автобуса или по улицата или в ресторанта...
Но в същото време се старая да излизам с моите приятели от време на време, но засега като че ли съм най-съсредоточена да си правя рехабилитацията и упражненията, за да ми става все по-силно крачето и да вляза във форма АСАП!!! :)

Сигурно малко от вас знаят, но имаме нов треньор, който е супер пич... наполовина унгарец и румънец... много е готин, хора, а ако знаете какъв е садист :Д Всяка тернировка с него имаш голям шанс да колабираш от умора хахахах ... иначе е много умен като треньор и много съвестен... точно от такъв човек имахме нужда да ни подкара :) Хубаво нещо е, че тая година имаме доста нови състезателки и няколко от старите ни напуснаха (капитанката ни Биби и една Фрида, а също и двете американки повече няма да са с нас). За сметка на това имаме 2 близначки, много са добри ако тряба да съм честна, а ако знаете колко са РУСИИИ хахаха ... имаме и още 2 нови момичета, и двете се казват Елин (чете се като Иълийн), едната е много висока.. сигурно 186-187, а другата е нисичко гардче :) и такааааам.. не че е важно кой каква позиция е, но просто исках да ви кажа, че тая година в отбора ни има нови попълнения + трньор, което значи, че атмосферата ще бъде различна донякъде :)
Намерих си ново хоби.. или по-точно ново занимание, което обожавам да нравя... нали знаете, че винаги съм обичала Фотошоп и всичките тея доизкусурявания на снимки и картини :) Та научих се с няколко tutorials в youtube да правя панорамни снимки на пейзажи или на каквото и да е :) И започнах :))) Без да знам какво ще се получи, нащраках 20 снимки на моята стая и почнах да ги съединявам в програмата и да изглеждам ъглите и нещата... и получих 2 хубави панорами на моята стая :) Сега ще ги кача, за да видите сами:




Сигурно не съм ви разказвала още за новите обитатели на нашата къща, но ето сега идва и това:
Та.. имаме един французин, който не може да говори почти английски, но пак ставнително добре за французин хаха. В неговата стая има един австралиец, който е висок и с очила и малко ми прилича на Елтън Джон на младини хаха
В другата стая са 2 момичета - 1 германка от някакво село до Колона и една австралийка, а в последната стая има 1 момче от австралия пак.. което е супер странно, че така са ги събрали в 1 къща толкова много :Р Не знам дали е съвпадение, но както и да е. Тоя последния австралиец, дето е за момента сам в стая, е някакъв типичен женкар.. още от вратата му го видях изписано на лицето хахахах (колко съм проницателна, моля ви се лолллз)
Ето удобен момент да ви кажа какво стана ония ден, когато с Мила се оправяхме за тренировка. Седим си ние в стаята и тоя пич от австралия идва при нас и почнахме да си говорим за разни неща и Мила си сваляше разни филми от айпода му, а той през това време ни оглеждаше стаята. И След малко аз го наблюдавах как кръжи около леглото ми, а аз почти не съм си говорила с него досега, дори избягвах да се събирам със съквартирантите ни вечерите, когато те се събираха, защото не ми беше особено интересно, а и не искам да ви кажа през какво ми е дали ше ги опозная тея хора, или не... така или иначе те ще се изнесат преди коледа, няма да ги виждам никога повече МУХАХАХАХА
ТА! Пича обикаляше тука и само по 1 време очите му се спряха към ъгъла на леглото ми и той просто си легна в краката ми АХХАХАХА дори ше ви постна снимка, щото го снимах, за да ви покажа колко е нагълллл!!

И вярваш ли, не знам как го направи, но ОСТААНАХ В НАС, а не отидох на тернировка заради него :О Не знам как стана, кълна ви се хахаа!!! Просто сами излязоха думите от устата ми: "Е, ние май трябва да се оправяме на тренировка.... но всъщност аз май няма да ходя;) " И той се усмихна широко и аз предложих да си направим Веранда Парти и седнахме на мойта веранда и пихме по 1-2... и такааааа... Играч е тоя, значиииии... казвам ви хахахах
Надявам се обаче да не ми се налага повече да ви разказвам за него :) Както обичам да казвам, имам си други руси проблеми на главата (всъщност за първи път го казвам хахахах но вие не можете да знаете това :] )
И така нататака... утре е денят, в който ще яздим коне, братлета... нямам търпение! А преди това сме поканили Лиса на палачинки и кафе, преди да ни вземат с бусчето :)
Аз ще лягам вече, защото утре ще ставаме раничко... дано има кой да снима утре, за да мога после да показвам кончетата :)
Хайде аз ще лягам, защото утре сутринта сме поканили на ранна закуска нашата съотборничка Лиса. Ще правя палачинки и ще пием кафе :Р после с бусчето ще ни вземат за да ходим до тая ферма с конете :Р



PS: за момент си помислих, че целия ми блог си е отишъл на вятъра, щото имаше грешка при изпращането, но видях, че се е запазило в черновите... ФАНК ГОД!!
Good night WC!!

1 коментара:

Radinka каза...

YANA ! mnogo ti otiva taq pri4eska tip beyonce stanala ot legloto :D mnogo si qka :P a toq pi4a ot avstraliq e nqkuv gotin be :P