ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

неделя, 2 септември 2012 г.

Добър вечер, септември е ноември

Миналата година по това време си стягах багажа за Брюксел, а 2 седмици по късно вече летях за Италия. Тази година си седя и водя безсмислени бич файтс.
Във Варна беше хубаво де, много ми беше спокойно там.Открихме най-хубавия плаж- последния ден естествено. Така и не успях да пробвам всички коктейли на Пенч'с но предполагам 1200 коктейла за 2 седмици си беше амбициозно(какво да ви кажа амбициозен млад човек съм). В София сега ми е някво- никво...Вчера направихме един Народен от 11 до 9 киснахме по пейките, не беше зле, обаче днеска си седя на пода у нас и водя спорове с майка ми "Пиши на Асен за стажа....Рисърчвай алтърнатив кариери с диплома по право....Запиши се в сайт за запознанства с Австралийци...."
 Ват?
Баща ми нз и той е мърда като мен цял ден на лаптопа си цъка, поне знаем на кой съм се метнала. Кристиян излезе в Борисовата да се набира (на някакви лостове там) и после на бира (Каменица, Шуменско). Биби я боли корема. Мила и Яна В са на басейн. Ради е в селото си. Бубето е в Америка. Мимето е изключително интелектуално възпрепятствана. Яна К ме мрази заради момче. Лора е в Белгия, а Киро е в Лондон. Определено ми трябват повече приятели в България. Може би ще изляза и ще се интерактвам с млади хора?
Хахаха НЕ! по скоро ще гледам пак втория сезон на Game of Thrones. Или Spartacus да гледам. Решения решения.
Не се сетих за гениалната си идея от снощи и май завръщането ми в блогосферата няма да е много с гръм и трясък както го планирах, а по скоро ще си е както винаги аз си пиша и никой не чете....ма какво ме ебе? Ето даже си псувам имам си свободата да си пиша каквото искам и никой няма да ми обърне никакво внимание......ХИТЛЕР Е ЕБАТИ ПИЧА.
Последна година English and European Law тази година. Да се свършва и да я взимам тая диплома вече, че тегаво. Същтност като се замисля по скоро бих предпочела света да свърши сега Декември от колкото Юли месец да ми връчат дипломата. Какво ще я правя тоагава тази хъртиика? Ще си я окача в рамка ще си я гледам всяка вечер и ще се питам ЗАЩО ЗАЩО....
А можеби ще си намеря треининг контракт, ще се прибирам всяка вечер нещастна и  ще рева, ще спя по 4/5 часа на денонощие ще работя с арогантни и надути англичани които не харесвам по задачи които бавно убиват всякакво желание за живот у мен и ще си изплащам заема. Но това е най-добрия случай. Не се виждам много от Юли месец натам и това е леко притеснително. Може би ще се преместя в Мароко? Ще видим. В близкото бъдеще мисля да отида до кухнята и да видя как се правят пълнени тиквички с ориз. Може пък да впечатля някой милионер с моите прелестни тиквички с ориз и да не се налага да работя, а по цял ден да си седя вкъщи и да пълня тиквички с ориз.