ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

събота, 27 март 2010 г.

Хей хей, ХЕЙ ХЕЕЕЕЙ!!

Ето я и сестра Виденова#2 Същинската и единствена......(барабани)....... Яна-Банана!!!!
Ами, няма какво да ви се представям много, защото просто сме си говорили достатъчни със всички и не се е случило нищо ново, което да не съм обсъдила с вас, така че просто ще карам по 'както си му е реда' и ще си кажа какво ми е на сърцето и душата тея дни......

Мисля да напиша по-кратък блог, само за да разкажа просто какъв мъчителен месец имахме с Милито :( Направо ни ибаха мамичката :( Не сме спирали да учим от 1 месец насам, а особено последните 7-8 дена сме като луди, аз не съм излизала от нас, освен за да отида на изпит ХАХАХ. Та вече минаха 2 от изпитите... е нямаше толкова трудни изпити като тези... ти учиш като луд и прочиташ материала по 4-5 пъти и накрая ти дават въпроси, които нямат НИЩО общо с материала и ти се пулиш по време на изпита и се чудиш къде сбърка, като послуша майка си да учиш икономика ХАХА
Та както и да е, няма да ви говоря за изпитите.. всеки ги има, всеки има гадни професори и бременни професорки със слаби нерви, всеки може да бъде скъсан на изпит :Р

О, но да ви се похваля, поне днес какво направи вашата драга Яна :)

Photobucket



Имах царски пищов на изпита братлета... а ако ви кажа преди изпита прочетох на първия лист подчертано с големи букви и направо ми настръхнаха слабините:
" Cheating
All kinds of cheating are forbidden. You are not allowed to help or to make it easier for
others to cheat or in other ways disturb during a written examination.

.
Suspected cheating will be reported to the Disciplinary Committee . You may risk being suspended from further studies at JIBS.


// И нашата главна героиня ( в мое лице) най-нагло си беше сложила ЦАРСКИЯ ПИЩОВ най-отгоре на масата и си преписваше и сверяваше формулките като най-големия пич! :)))))) както съм казвала много пъти : I'm the master of the C.L.I.T.(Coalition for the Liberation of Itinerant Tree-Dwellers.) No.. kidding... та мисълта ми беше това ХАХА, че аз съм мастерка и никой не може да ми каже "фафла" !!

Та какво друго....аааа да ... говорих си вчера с моя малък Путте и му разказвах как искам след като ми свършат изпитите да изляза и да се разходя по баирите, за да направя малко снимки :) Знаете ли какво ми се иска да снимам?? Охлюви !! :))) Та той ми каза, че искал много да дойде с мене...и аз: хм.. сериозно ли искаш да дойдеш с мен да снимаме охлюви ХАХАХАХ и той: да, що не ХАХА и след изпитите ше ходим с тоя хубавец мамин да снимаме охлювчета

ООО и за да не пропусна да се похваля още малко, ще ви покажа принцеси Виденови каква вечеря мушнаха тази вечер:



Това са Картофи Сотте...първо са варени, после ги обелих и в тиган ги запържих с малко олио, сол, копър и чесън!! :) Уникално вкусно!! Направете си ХИХИХ или ми елате в Шведско, да ви угоявам :)

Хайде ще приключвам засега...ще ви постна снимки от охлювите,,,(ако ги намеря изобщо тея охлюви ХАХА)

Пс: СНУСИ МИ СЕ!!! Photobucket

hajde CHAO zasega {}{}

6 коментара:

Moony каза...

O Yanaa nqma da kazvam che sam shokirana che si tuk shtoto az ti pratih pokana no trqbva da podchertaq kolko priqtno sam iznenadana! I oshte neshto mnogo mi haresva kak e oformen posta ti! Haha ne che ne mi haresva sydarjanieto no ne znam zashto samata stilistika mn me vpechatli! HAHA mn e qko vseki si ima sobstven stil na pisane v bloga!LOL anywho hubavo e da vidish che your cheating ways ne sa se promenili!Predpolagam che edno neshto nauchihme ot high-school i tova e how to cheat!!
Inache znam za vashiq situacionne s izpitite s Mila i vi sychuvstvam dliboko!! Dano da gi vzemeteee bez da vi se nalaga da hodite na popravki shtoto az sam se razbrala s mila da uchi kato luda sega za da moje mai mesec da mi doide na gosti dokato si imam obshtejitieto oshte! I ti si pokanena btw za men shte e chest da imam sestri Videnovi za gostenki hah!
kartofite omg Kartofite potekoha mi ligiteeee super vkusni izlgejdat ti kulinaren maistore ti!!:D
Lol iskam snimka na ohliuviteee i nqkolko na Putte ako e vyzmojno!! :D
hahahaha i wtf e tazi snimka s koqto si zavyrshila! I demand an explanation!:D
PS: zashto imash the hipster glasses?

Yana каза...

Tova e snimka na jena, koqto SNUSI :)
i si kupih nerdy glasses, zashtoto edin Vasil mi kaza, che ako si kupq takiva uchila, nikoga nqma da mi govori poveche xD

Yana каза...

Ochila*

Milaaa каза...

Hhahahah Moni tova na poslednata snimka e SNUS dude ili Snuff na angliiski.. nali bqhme govorili kolko e gadno i kak tuka nikoi ne pushi a samo snusi :D Mai ni otpada poseshtenieto Mo :( Zashtoto sega poglednah che ako ne sym izkarala dori edin izpit ot tezi koito karam sega,re-exam week-a e ot 31 mai do 5 juni,demek az dotogava trqbva da sym tuka,a bileta ni za BG e na 7mi juni...No dude ne boi se shte ti doida na gosti v Angliq pyk kakvoto shte da stava :-)

Moony каза...

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
I am a sad panda milagrus zashtoto shansovete vse poveche i poveche namalqvat zashtoto 2rata i 4tata godina ne sa mnogo udobni za men LOL a pak 3tata sam v brussels ili madrid! LOL we tried I guess xD
PS: Tova snusi izglejda mn gadno :D

Moony каза...

* :(((((((((((((((((((
hahahah :D