ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

понеделник, 8 март 2010 г.

Dragi deca...priznavam che ako ne e e Moni da mi podgrize suvestta moze bi niamashe da pisha v bloga skoro....ne za drugo no prosto mi e malko zor...POSLEDNITE 2 MESECA...i shte e zor do kraya na semestyra...az nyamam mnogo sram (no za smetka na tova vi obicham prekaleno mnogo) no samo shte kaza che Moni umee da mi grize suvestta... ta neka vi razkaz anakratko kakto stava s men... predi 2 dena otbora mi spe4eli konferenciata, za koiato igraem...i tova e golyam uspeh za nas i celia universitet. rabotihme mnogo uporito i trenirahme zdravo za da ya spechelim...sega otivame na Regionals i posle na Nationals, eventualno. (koeto shte re4e 4e imame shans da spe4elim titlata na stranata, if u know what i men?!) no tova e nevuzmozno, ima po dobri otbori v Divizia 2. Imahme ednosedmi4en turnir v stolicata na West Virginia, v niakakuv nenormalen hotel, v koito interneta beshe bezumno skyp no imashe business center pone. Nai-golemia mol v 6tata be6e otsre6ta, ta napravihme lek shopping. skromnichko haha. i estestveno v4era kogato se pribrahme ustanovih 4e imam da navaksvam school work za ciala sedmica i tazi sedmica e mid-term soo im gonna pull up couple of all-nighters....kakto obiknovenno. taia godina si razbih sanya...stoya do 2-3 po4ti prez den i imam 4asove ot 8am na svedvashtia den. est prez denya niamam vreme da spya i visya pone s mesec spane?? profesorite sa mi super striktni toya semestyr i davad srashno mnogo rabota. pisha neprekysnato papers i imam neprekysnato testove...izpuskam lekcii zaradi machove i navaksvam mychno...moze bi v momenta fizionomiata vi e tolkova tyzna 4e shte me nakarte da si teglya vyzeto... ne mi e rozovo, opredeleno. sigurno izpuskam veselata chast ot moya kolezanski zivot no niamam vreme da pisha sega...chaka me 6pages english paper, 3page history paper, biology exam, spanish quiz i edna dylga nosht.........
obicham vi i mi lipsvate, 6te vi pisha skoro. idva proletta...tha means spring break for me...4estit 8mi mart!!!!!!!!!

3 коментара:

Moony каза...

Bubence Bubence napravo mi se kysa syrceto kato gi cheta tvoite myki! Ama hich ne ti e lesno tam a! No da karame po reda na neshtata I am so so sooo PROUD of you yayay pozdravleniq za pobedata! Zaslujili ste si q! Predstavqsh li si da spechelite 1vo mqsto v cqla America omg omg glavata mi bi eksplodirala! BOOOM mozyci i sivo veshtestvo navsqkyde! Lol ne vi trqbvashe visual nali! haha vse pak I am impressed dude but you never fail to make me proud! <3 that's the spirit! Shopping oo zvuchi intriguvashto! Znaesh li kakvo iskam ot teb iskam snimka na staqta ti paaak!
I duude tolkova te razbiram za synq ne e istina! All nighters are my new best friends!Fucking hate those bastards! Uni life e super razlichen ot stariq bezgrijen uchilishten jivot nali? Uh napravo mi lipsva dobroto staro 22ro i bezgrijnite chasove i mizernite ni domashni! I kato se setq kolko sme se pritesnqvali za klasni po LIT i matematika! AHHA those were the days!
Iskam da vi kaja che moje da sydim celiq svqt za Misrepresentation! It's true bros onq den go uchihme po Contract, celiq svqt e pod civil liability che ni izlygaha che tova sa nai-hubavite godini ot jivota! Seriously SERIOUSLY? Ako tova e as good as it gets mislq da se mqtam v Temza oshte utre! Samo work work work i no Play! To ne e uchene to ne e stres vie imate i basketbola az se borq sys zybi i nokti tuk da si izkram razreshitelno za rabota da si namerq intership za lqtoto! Bilyanata ne q znam shtoto tq e v nqkav nein si drug dimension tam vyv Vienna i rqdko mojesh da q stignesh! Syshtoto i s Yana i Mimeto (ne znam dali vlizat tuk veche vyobshte) Radi vseki pyt kato si pishem ili takmo e uchila ili otiva da uchi abe vyobshte kajete mi kade sa obeshtanite mi carefree kuponi i wild adventures and shit? I feel cheated! Pod syd pod syd vi kazvam VSICHKITE!
Lol mislq che se pouvlqkoh! Ne me sydete az sam strasten individ! Anyway kato vidq kolko ti e na glavata mi stava loshooo! I no BG ot avgust za teb nedraga nemila! Haha vse pak mi se struva super interesno i moje bi trudnite momenti sa the adventures? Could be could be! Kakto kazah v edin star post sigurna sam che sega future!WC Girls sa super uspeli mladi dami nqkyde v bydeshteto i si razvqvat bogatashkite zadnici po zlatni plajove i zasnejeni hylmove v atraktivni myje i go razdavat po bohemski ot kolkoto sega! AHHAHAHAHAHAHAHAHHAH we can only hope so!
I az ni oplakah edno hubavo a? :D HAHAH nevermiind vinagi shte imame lqtoto! Koi koga si idva/kakvo shte pravi?
Are da si napravim edno morence veche izlagame se prosto!! Nqmam dumi....zaslujavame go priqteli sled cqla godina razdeleni!!
Bube ne teb koga ti e bileta?
Whoa mojebi se poolqh malko no tova e shtoto tolkova se zaradvah che si pisalaaaaa, takava priqtna iznenada beshe! Shtoto az samo mrynkam ama bez rezultat i tvoq post deto dori ne sam ti mrynkala tolkova mi dade kuraj da prodylja da mrynkam! AHHAHAHA radvam se che moite guilt inducing powers deistvat oshte! sigurno sa dosadni NO si struvat za super interesnite postove koito izlizat posle!
Znam che si mnogo zaeta no kato/ako imaash 20 mins primerno da ubiesh otdeli gi za starite si amigos!!!!
Te quiero mucho! :D :D

Radinka каза...

wow comentara na moni..nqmam dumi (to si e napravo nov post hahaha)

Moony каза...

Za smetka na tova tvoq e dostatychno lakonichen i za 2te ni! AHAHA Shut up az prosto ocenqvam postovete i gledam da respondna na kolkoto se moje poveche temi povdignati ot posta! Naricha se komunikaciq and it's a two way street!