ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

неделя, 14 март 2010 г.

HEEEEEEEJA HEEEEEJA

Zdraveite gugurlici zlatni,znam che se zabavih "mynichko" s moq blog post AHEHEHE,no kakvo da se pravi,prosto muzata ne mi beshe idvala ot dosta vreme,a povqrvaite mi po-zdravoslovno za vas bi bilo ako ne pisha v bloga,kogato q nqma muzata :D Prosto ne mi idvaha nikakvi idei,pri nas se sluchvat dosta neshta,ama nqma nishto koi znae kolko interesno,de... :D Ne znam otkyde da zapochna,sled kato Moni kaza che ne sym pisala ot Noemvri,no shte zapochna primerno ot nachaloto na qnuari,kogato se vyrnahme ot BG....v BG btw beshe mn qko hora,lipsvate mi i mi lipsvat bezgrijnite sledobedi,v koito se smqhme kato ludi na 20 gradusa okolo nova godina :D
Znachi sled kato patuvahme s Bibocata do Avstriq(bqhme v edin i syshti samolet,ako ne znaete)tq ni ostavi i v Kopenhagen,otkydeto shtqhme da vzemem reis za nashiq grad se vidqhme s Aseto :-) Mnogo beshe qko za 1 chas i neshto beshe,ama vse pak dostatychno,a togava beshe takyv kuchi stud,che az bqh s chorapogashtnik (az,koqto ne nosq chorapogashtnici kakvoto i da stava),bluza,i dva swichura na mene i qketo mi,koeto hich ne e lekichko..Drugoto koefti beshe che mi se schupi kufara,ama nie ot nashiq grad si vzehme taksi do Huskvarna,koeto ni izleze maika si i bashta si HAHAHAH Ama tuka taksitata sa im super skypi..Az obqsnqvah na momichetata ot nashiq otbor kolko e evtino v BG da si vzemesh taksi i te ne mojaha da povqrvat che plashtame tolkova malko HAHA Vypreki che i na tqh im se stuva adski skypo,de..primerno nie s Qna za da stignem ot Jkpg do Huskvarna,koeto e 15 min s reisa sys sichkite mu spirki,abe vse 1 ot orlov most do liulin,ni izleze 40 leva! UJAS,UJASIS kakto obicham da kazvam :D Ama chestno kazano si zaslujavashe,zashtoto s moq schupen kufar,koito beseh 26 kg i (-20) gradusa navynka,koeto sega mi se struva normalno,no idvaiki ot BG ot 20 gradusa...NE CHAK TOLKOVA :D Ta taka hora,zapochna pak ucheneto,machovete,trenirovkite i kakvo li oshte ne. Treniora mi beshe pisal oshte 12 chasa vecherta che imame trenirovka na drugiq den ot 10 sutrinta HAHA A nie s Qna si bqhme v nashta staq v 2 i neshto sutrinta,smqtaite kolko sym se naspala,ama nishto,vsichki bqha mnogo shtastlivi da ni vidqt,daje imahme nova saotbornichka Jill ot shtatite(tq e vse oshte tuka de) HAHA Ta taka da vi kaja za nai-smeshnoto mi patuvane za izpit. Tyi kato imahme izpit na 13 Jan,a na 13 Jan imahme i mach i to ne v nqkoi blizak grad,v koito mojesh da patuvash s reis primerno,a na drug ostrov,na ostrova na pipi dylgoto chorapche btw :D Ta tyi kato imahme mach tam po syshtoto vreme v koeto imah izpit v nashiq grad,bqha napravili takava izvartqna istoriq,che az da patuvam predishniq den do tozi grad (Visby se kazva,po-lesno shte mi e da go naricham s imeto mu HAHA),za da moga da pristigna tam predniq den i da si karam izpita sutrinta,a vecherta da si igraq macha.
Ta slushaite kak zaminah. Zaminah s pari,koito mi bqha dali ot kluba i s reis ot tuka do edin grad za dva chasa. Ottam shtqh da patuvam sys samolet do Visby,a pytq beshe tochno 30 min hahhah demek kachvam se na samoleta i slizam sled malko :D Vse taq beshe smeshno,no chuite liubimata mi chast. Otivam az na letishteto v tozi grad do koito bqh patuvala dva chasa s reisa i tva beshe super malko letishte s adski mnogo hora,ta nali checkvam se az i si sqdam da chakam da ni otvorqt gate-a da otida kym samoleta. I sled malko chuvam i to na shvedski:"posledno povikvane za Visby" HAHAH I vikam ama kyde sa minali vsichki hora,az kak ne sym gi vidqla i me vijda edna jena i mi maha s ryka,zashtoto tq znaeshe che sym za Visby,qvno nqmashe tolkova mnogo hora za tam...Ta me vika tq i mi otvarq edna vrata i mi vika:"Tova eto tam ti e samoleta" hahahaha i mi sochi na 20 metra edno malko samoletche kato chasten samolet HAHAHAH I stigam az i vlizam vytre s nqkva stylba v samoleta i gledam samoleta beshe 20 sedalki i v nego bqhme samo az i edin chovek,a ekipaja na samoleta bqha dvamata piloti HAHAHA Obshto vzeto ekipaja beshe poveche ot nas..Ta mi beshe super smeshno,vytreshno se zalivah ot smqh,ama ne iskah da se smeq,zashtoto vse pak ne beshe mnogo normalno momiche da sedi i da se smee samo :D Ta za 1-vi pyt prez jivota si se pochuvstvah zadaljena da zagovorq chovek v samolet HAHAHA Ama az sednah dve sedalki pred nego i ne mi se naloji da govorim HAHAHAH Ama prosto beshe adski smeshno,ako bqhte s mene shtqhme mnogo da se smeem :D Posle sled dylgiq polet blizo 30 min HAHA stignahme i tam doide edna golqma kola da nosi kufarite i mi izvadiha edinstveno moqt sak s ekipite HAHAHA I mi go kachiha na kolata i mi go zanesoha do lestishteto i kato otidoh tam toi beshe edinstveniq,koito se vlacheshe po pytekata za kufari HAHA,a na letishteto me chakashe edin chovek s tabelka a moito ime HAHAHAH,koito shteshe da me zakara do hotela,zashtoto az vse pak v toq grad nikoga ne bqh stypvala,a tova go beshe napravil edin ot rykovodstvoto na kluba,toi e super mil i mnogo me obicha,daje sled izpita mi pisa sms da me pita kak e minal :D Ta az nali pristignah prednata vecher,demek ne na 13,kogato mi bqha izpita i macha,a na 12 i trqbvashe sama da si sedq v hotelskata staq i da si ucha,ama po-dobre beshe za men,de,zashtoto iskah da go napravq toq izpit nai-posle i da ne se zanimavam poveche s nego..Ta nali uchih si,hodih malko da se razhodq po edno vreme i da si kupq neshto za vecherq,legnah si i na drugata sutrin stanah rano,a izpita mi go bqha premestili da mi e sutrinta i uslovieto beshe da sedq prez vsichktie 5 chasa,zashtoto kogato mi svarsheshe moq izpit,tova beshe vremeto,v koeto v Jkpg puskaha uchenicite na syshtiq izpit,ta da ne se obadq na nqkoi i da kaja kakvo e imalo v izpita... Ta ot 9 do 14 trqbvashe da sedq v edna biblioteka sama v edna malka staichka HAHA Ama beshe mnogo uiutno,a i pone uspqh da si napravq vsichko,zashtoto dori i da ne iskah trqbvashe da se zanimavam s izpita,zashtoto nqmashe kakvo drugo da pravq 5 chasa :D Ta kato svarshih si vzeh taksi do hotela pak (kolko mnogo pari sym dala za taksita,nqmate si predstava!Dobre che kluba mi gi plashtashe,che az nikoga ne bih dala tolkova mnogo!)Ta kato otidoh i otbora tykmo bqha pristignali i macha ni beshe vecherta i igrahme i togava padnahme...beshe malko kofti,ama nishto de..minalo beshelo :D Ta posle na drugiq den trqbvashe da hvanem korabcheto obratno i az vikam,korabche,korabche kvo e tva korabche...hora nikoga ne se bqh vozila na takova neshto! Vlizame nie nqkdye kato golqm salon i az si mislq che tova e chakalnqta,ama imashe sedalki kato v samolet,ama ne bqha v redove,a bqha kato v kinosalon edna zad druga i gledaha kym nqkav prozorec HAHAHAH TA tova beshe korabcheto! Beshe na nqkolko etaja dori,ama ne mojah da otida na drugite,zashtoto bqhme adski izmoreni i vsichki zaspahme,ama hora WOW beshe tolkova qko...Za 3 chasa mislq che bqhme obratno na drugiq ostrov i ottam ni vze edin reis i pak obratno do Jkpg za 2 chasa i stignahme nqkyde sledobeda...Ta tova e interesnoto za qnuari koeto se seshtam :D Inache gadno beshe,che me skysaha na izpita i trqbva da go vzimam,sega sledvashtiq pyt e na 26 mart,ama se nadqvam da go vzema tozi pyt! Imah 53.5%,a za PASS ti trqbvat 60%...koeto e ADSKI mnogo,ama tuka vsichkite izpiti sa im taka...Osven tova imat super gadna sistema na ocenqvane,koqto e ako ne minesh edna chast ot izpita,ne ti proverqvat ostanalata....daje da ti e vqrna...Abe napravo ujas e,a na vsichkoto otgore nqmashe kak da imam dori 100% na tozi izpit,zashtoto poslednite 10% ni bqha ot edin assignment,koito trqbvashe da si napravil prez godinata...Ama nie s Qna ne go bqhme napravili,taka che de fakto trqbvashe da imam 60% ot 90% za da imam 3 vse edno! Prosto ujas...Ama nqma znachenie,sa shte gledam da go izkaram,che mi pisna tazi Makroikonomika...A drugo kakvo se sluchi posle...Ne znam ne si spomnqm,ama ne e bilo neshto koi znae kvo..


Shte smenq malko shte razkaja za predi nqkolko dena Aseto ni beshe na gosti..Toest to beshe predi 1 mesec veche de HAHAH,ama nie ne se bqhme vijdali ot poveche ot godina i polovina i vse oshte mi se struva vse 1 si trygna vchera :D Ta s neq beshe mnogo zabavno 5 dena sme ludeli HAHAHA Ama to v Jkpg nqma kak da se ludee hahaha trqbva sam da si go napravish ludo :D Ama nishto,nie uspqvahme :D Of taka kato ne sym razkazvala i ne znam kakvo da vi kaja :D She vi kaja neshto smeshno,ot dva dena v nashta kyshta e na gosti gadjeto na edna ot amerikankite ni(ne znam koi ot vas znae,no novite ni 4ma sakvartiranti na mqstoto na meksikankite,momicheto ot mozambik i kitaikata sa 4 amerikanki) Ta ot 2 dena gadjeto na ednata ot tqh e tuka i toq chovek oshte ne sym go zasqkla HAHAHAH Mnogo e smeshno,zashtoto nie sme 8 choveka,sega sme 9 zaradi nego i v tazi kyshta vse 1 nikoi ne jivee...po cql den nqma nikogo... HAHA Prosto super stranno e,ama ne znam qvno na nego ne mu e mnogo udobno da se pokazva,zashtoto vse pak ne jivee tuka....
Drugo interesno e che onzi den ni beshe izpita po shvedski 2 i mislq che se spravih dobre s nego :D Vie ne znaete,tq Moni znae,ama nashta uchitelka po shvedski e super luda i edin den mi beshe dala da govorq po telefona sys myja i na shvedski HAHAHAHAH Beshe tolkova EMBARRASSING! :D Nikoga ne sym bila po-zasramena prez jivota si i nakraq me vdigna da govorq pred klasa kakvo sme si govorili s nego HAHAHA Inache spored mnenieto na tezi s koito govorih i koito sa imali shvedski pri neq,kazaha che sym i bila liubimka HAHAHA Ne znam kva liubimka,ama s Qna nikoga ne ni davashe da sedim zaedno,zashototo vinagi sme bili govoreli HAHAH Smisal beshe gotina de...Ama sega svyrshihme i she pochvame shvedski 3,ako sme minali izpita...A inache smeshno beshe che tq ne davashe na nikoi ot klasa da sqda do nqkoi,koito govori edin i sasht ezik s drug chovek haha demek da ne sme ot edna i sashta darjava sednali edin do drug,kakto nie obichahme da pravim primerno sichkite bylgari da se strupolqsame nai-otpred na 1-vite chinove hahaha i da se smeem postoqnno na neshto,ama sled kato ni zabrani i trqbvashe da sqdame otdelno edin ot drug,vyrepki che vse namirahme nqkvi hitrinki,primerno az i edin Sasho sednahme edin pyt edin do drug i slojihme edna makedonka mejdu nas HAHAHA I obqsnqvahme na uchitelkata kak tq govori makedonski,a nie BG i tova e razlichno neshto,MNOGO QSNO! :D I tq nali za da ne ni zasegne predpolagam in qmashe kak da ni razdeli :D Inache beshe mn smeshno edin pyt po shvedski trqbvashe da pishem kartichki do roditelite ni,koito shtqha da gi izprashtat sled kato gi proverqt i az pisah do mama i nali i pisah nqkvi gluposti i edin Sasho pak (nie imame adski mnogo Sashovci i Evi tuka) HAHA Ta edin ot Sashovcite beshe pisal do maika si i uj nali da i obqsnqva kak e jivota i beshe obyrkal dumata za gadje,zashtoto na shvedskiq e kato na angliiski smisal ne e samo gadje,a e ili boyfriend ili girlfriend ta v kartichkata beshe napisal,che jivee sys negoviq BOYFRIEND tuka v Jonkoping HAHAHA I nali kato uchitelkata ni vyrna kartichkite i az vikam Sashe dai da ti q procheta i nali gledam,che e napisal boyfriend,ama boyfriend ne beshe zadraskano HAHAHAHAHA I vikam Sasho tq sigurno si e pomislila che si gei i ne e iskala da go zadraska,za da ne te obidi :D I toi vika:"Sa ako otida da i kaja,che ne sym gei,sigurno shte pomisli che se opravdavam neshto" AHAHAHA Ta tolkova sme se smqli na tezi izcepki i ne znam kak,ama vse se sluchvashe neshto i vinagi se poluchavashe taka vse 1 uchitelkata misleshe Sasho za gei ! :D 1-vo edin den reshi da se zdrvisa neshto s nego i nali Sasho razpravq trqbva da si stegna rykata,za da ne si pomisli che sym s meka kitka HAHAHA Posle edin den dokato ni proverqvashe koi e v klas i vika:"Simona tuka li e...Simona q nqma....Ti ne si Simona,nali?" HAHA i se obryshta kym Sasho i nie ottam s Qna i s drugiq Sasho bqhme zalqgali po chinovete i se smqhme 1 chas posle :D Ama smisal tova e kato predi v u-shte nali si spomnqte nqkoi shegite dokato uchitelite proverqvaha primerno:"Sasho tuka li e..?" I istinskiq Sasho se obajda i kazva "Ne".. ili primerno :"Ani tuka li e?" I nqkoe momche se obajda na mqstoto na Ani HAHA Smisal nali razbiate tova beshe prosto normalna shega,ama zashto vse sichko se sluchvashe sys Sasho :D Posle edin den slushahme edin tekst,koito beshe kak edno momchence e s maika si v edin magazin i iskaha da mu kupuvat pantalon,ama to beshe haresalo nqkav cherven i maikata obqsnqvashe kak chervenite sa za momichenca,a ne za momchenca HAHA I kato svyrshi teksta i uchietlkata ni popita dali nqkoi ot myjete v klasa ima cherven pantalon i pochna da pita sluchaini momcheta dali imat HAHAHA Ama tyi kato tozi vyprosniq Sasho ne beshe v nashta grupa tozi pyt i nqmashe kak da go pita nego,ama bqhme sigurni che ako beshe v nashta grupa shteshe da go pita nego :D Ta na shvedskiq beshe mnogo zabavno,zaradi uchitelkata ni,pyk i te kursovete nali ne sa zadaljitelni i obshto vzeto vseki gi vzima,za da mu davat tochki,pyk i e otpuskashto,vypreki che pak si ima uchene...Ama e mnogo po-razlichno ot vsichki ostanali kursove koito vzimame,te sa seriozni s nqkvi profesori koito sedqt pred daskata pred nqkvi slide-ove i chetat neshto i zapisvat na daski,triqt,sochat sys pokazalki i taka natatyk :D Inache po shvedski HAHA sorry che pak za nego govorq,ama naistina tova e nai-zabavnoto neshto v universiteta,koeto moje da se sluchi :D Osven international dnite,koito sa vseki chetvartak ot 12 do 13 i ima bezplatna hrana HAHAH No v shvedskiq trygnah da kazvam vse se sluchvashe taka che bqh v dvoika ili v neshto s edin mnoooogo gotin rumanec edin Mihai SUPER SEXY BOY :D Edin den daje sled kato Mikaela(uchitelkata ni) mi kaza da se premestq i da ne sedq do Qna i sedqh do nego celiq shvedski i samo se pitahme nqkvi vaprosi edin drug HAHA Beshe COOOOOL ama smisal tova ni beshe edinstveniq kurs zaedno i nqma da imame sigurno pak,osven ako ne e na shvedski 3. Ama inache e gotino momche i az v posledstvie razbrah che e ot Rumania,zashtoto toi me beshe pital otkyde sym,ama az glupavata bqh zabravila da go pitam nego :D Ta posle vidqh che e priqtel s edna rumynka mnogo qka edna Simona,tq e SUPER LUDA az vi kazvam,tochno balkanka mnogo me kefi :D Ta posle razbrah che i dvamata govorqt na edin ezik i napravih vrazkata a i nqkoi mi kaza posle che i toi e ot tam. :-) Ta taka hora...Posle onzi den na izpita po shvedski beshe mnogo smeshno,zashtoto v uprajneniqta nali znaete kolko mnogo se izpolzvat imena,kogato se uchi ezik..Primerno Matias went back home blah blah kato uchehme angliiski nali :D :D Ta Mikaela nali ni beshe pisala testa i beshe izpolzvala nqshte imena HAHAh I beshe super smeshno da procheta izrechenie s moeto ime i na Qna imeto HAHAHA I pisheshe primerno na edno ot izrecheniqta che sme si vzeli kuchence s QNa hHAHAHA So cute :D Posle imashe oshte nqkvi s Jana,a s mene nqmashe poveche :D Imashe i edno s tozi ot romania Mihai HAHAHA I Samo si predstavih kak slagam edno sarce okolo imeto mu HAHAHAHA Shteshe da e super zabavno though :D No da tova beshe.. :D
Drugo drugo...kakvo da vi razkaja te sa milion takiva malki drebni neshta i nito edno po-interesno.. No da glavnoto e che ni zapochvat izpitite sled 10 dena i sym SUPER CRAZY ABOUT IT! Napravo mi se povdiga kato si pomislq,a osobeno kato se setq che po ediniq predmet ne sym sendala pochti oshte i sym izpusnala pochti polovinata lekcii,zashtoto profesora ni beshe mn typ i samo ni cheteshe lekciite ot slide-ovete,a az moga i sama da si gi procheta vkyshti! Ne che go napravih de HAHA Ama imam oshte vreme,taka che trqbva da sqdam skoro i po nego..Vypreki che sym zapochnala po drugiq predmet i veche sym kym kraq,koeto e dobre..Malko e kofti che po Makro ne sym uchila,ama az sym uchila veche 2 pyti za toq izpit i imam predstava kakvo e,taka che trqbva da se spravq dobre ili pone da go izkaram tozi pyt.... Stiskaite mi mnogo palci,che naistina mi pisna da ucha edno i syshto,a i na vscihkoto otgore az znam che go znam veche! :D Offf napravo smenqm temata che ne mi se govori..
Drugo interesno e che mama shte idva na Velikden i shte hodim v Kopenhagen na gosti na Aseto YEEEY,ma loshoto e che az ne znam dali az shte hodq oshte,vypreki che imam bilet za tam,zashtoto mai se okaza che shte imame machove po velikden..I toi nai-vajnite ni.. Ta tova e mnogo gadno da trqbva da izbiram mejdu ekskurziq s mama ili nai-vajnite ni machove....Prosto mrazq basketbola samo zaradi tova,che vinagi mi se e nalagalo da pravq izbor mejdu dve neshta...No da kvo da se pravi...
Kvo kvo kvo kvo kvo oshteeee :D Mnogo mi e interesno kvo pravqt i drugite,zashtoto samo chuvam Radi i Moni i nikoi drug..Iskam da znam kakvo stava s vas hora,ako shte samo 1-2 reda da napishete ili pone da dadete znak che chetete :D Znam che moje da e malko skuchno tova,koeto pisha,ama prosto vi keepvam up s neshtata koito stavat okolo men,inache nqma drug nachin,zashtoto ako ne go pravim shte se zabravim i nikoga nqma da e syshtoto veche... :P
Hora sega se setih kakvo da vi kaja,neshto koeto super mnogo me radva! Ot 13 dena nasam e slychevo vseki den! I slynceto zalqzva kym 17 i neshto i daje onzi den otidoh na trenirovka po svetlo i mi beshe SUUUUUUPER stranno HAHAHA Zashtoto ot 8mi Jan otkakto bqhme doshli tuk az ne bqh stypvala na asvalt ili ne bqh vijdala trotoar,a sega veche snega pochti se stopqva,vypreki che tochno v momenta e nai-ujasnoto edno ZALEDENO,na koeto ne mojesh da mrydnesh 5 minuti ot edno mqsto,zashtoto te e strah da ne padnesh :D A i tuka kakto e nagore i nadolu HAHA Ne e ravno imam v predvid,napravo si e samoubiistvo,onzi den na edno nanagornishte bqh trygnala i nego go vzimam za 10-15 sec obiknoveno,sega sigurno 3 minuti sym se mychila nagore i gledam otgore idva nqkav dqdo,koito si hodeshe nadolu i si vikam:"Dqdo molq te ne padai sega,zashtoto ako padnesh shte trqbva da ti pomagam" a az zakasnqvah za trenirovka i mnogo byrzah HAHAHA Ta napravo e ujasno,ama se nadqvam sled oshte nqkolko dni da pochne da se postopqva snega,vypreki che e malko nevyzmojno da stane tolkova byrzo,zashtoto vypreki slynceto tuka si e (-10) gradusa nqkyde pochti prez cqloto vreme...Az obqsnqvah na mnogo ot vas,ama na tezi na koito ne sym kazvala za men (-10) gradusa si e studenko,na (-20) e sravnitelno studeno,ama na 2-3 gradusa tuka mahame shapkite i rykavicite i slagame po-lekite qkite i converse-kite HAHAHAH Az vi kazvam sega gi razbiram shvedite zashto na 24 gradusa kato doidohme Avgust mesec bqha po teniski HAHAH Onzi den na 2-3 gradusa sichki se bqha sablqkli po poloveri,pyk na 25 nqma da se sableka po teniska :D HAHAHA Ta taka,pone sega mi se izqsnqvat nqkvi neshta :D Ama slynceto e nai-hubavoto neshto na sveta! Nikoga poveche nqma da kaja losha duma za nego! :-) Inache na 1-vi mart predi tezi 12 dena nqma da vi opisvam kvo beshe! Tuk imashe nai-golqmata snejna burq,koqto sym vijdala prez jivota si i vqtyra beshe tolkova silen,che ne uspqh da stigna do garata,za da otida na lekciq,zashtoto ne mojeh da si poema vyzduh nakkydeto i da se obyrneh LELE az vi kazvam samo kakto trqbva da se vyrvi po edno nanagornishte za garata i sa tochno 200m...vidqh gi...obyrnah se i si trygnah obratno kym vkyshti hahaha i ne izlqzoh 2 dena ot nas! :D Lele naistina beshe mn zle i posle daje bqh prochela vyv vestnika che tova e bil syshtiq uragan Ksintiq,koito e ubil 50 choveka v Germaniq i Franciq i se e pridvijil kym Skandinavite,samo che s po-malka sila,razbira se,ama vse pak dostatychno za da me otkaje da otida na lekciq!! :D Pyk i smisal poznavate me az ne sym nqkva deto she trygne i she duhne vqtar i she si kaja:"A,ne ne moga da hodq na tozi vqtar" :D Naistina si beshe dosta silnichak :D
Za trenirovkite ne sym vi razkazvala nishto...Hora minalata sedmica treniora ni UBI! Pripadahme na trenirovki tolkova ne sme tichali cqla godina i beshe ujasno,zashtoto na men tykmo predi trenirovka mi bqha doshli gostite ot cherven brqg,a naposledak ne znam kakvo mi stava,ama sedq i se previvam v legloto 2 chasa dokato mi mine,daje minaliq pyt shtqh da pripadna ot bolki,zashtoto bqh na lekcii i reshih da si trygna kato usetih che pochva da me boli i reshih da si vzema vlaka,za da stigna po-byrzo do nas..A s vlaka nali e samo za 6 min..Hora tezi 6 minuti mi se storiha kato 206...edno momiche samo me gledashe i she chudeshe kvo mi ima,ama na men hich ne mi pukashe az shtqh da revna ot bolka naistina i posle vidqh nashte sakvartirantki vyv vlaka i te mi vzeha saka i nali hodihme do nas oshte 5 minuti,v koito prosto mi ideshe da umra prosto po sredata na ulicata naistina nikoga ne me beshe bolql korema tolkova mnogo..Daje posle kato stignahme i Eva kato me vidq i vika:"az tolkova bleda nikoga ne te bqh vijdala" ama az naistina kato se poglednah v ogledaloto i mi stana losho. Ta tova beshe minaliq mesec,ama tozi mesec nali mi doide tochno predi tren i kato mi stana malko losho,a i s teq sprintove i vikam ujas,sa v zalata ako mi stane neshto nqma kak da se pribera,ama Qna mi dade Aulin i mi mina dosta byrzo,daje se vkliuchih v trenirovkata,a nie kakto zapochnahme 9 choveka na edno ot uprajneniqta izpopadaha vsichki,vkliuchitelno i az,koqto mi beshe super zle i ostanaha samo 3 do kraq...Napravo ujas...sa mi e interesno tazi sedmica kakvo shte pravim...Dano da ne e kato minalata,che napravo mi se reve :D Ama nishto de malko da potichkame,pyk i sega ne me boli korema i nqma da e chak tolkova tejko...Ama tova e obshto vzeto.
Mislq che yspqh da razkaja na byrzo i ne chak tolkova na kratko kakvo stava okolo men :D Qna e dobre ako se chudite HAHAH Prosto tq obicha da chati,ne chak tolkova da pishe v blog,taka che chuvstvaite se svobodni da si chatite s neq :D O da i oshte neshto..Ne znam ama tuka v Shveciq naposledak sichki sa super zaribeni po blogove haha i vseki si pishe blog i obichat da chetat blogovete na drugi hora i daje Ajnur me beshe pitala kak e nashiq,zashtoto iskala da go vidi,ama togava bqhme v Stockholm na edni machove(e,da zabravih da vi kaja za tqh,ama nishto interesno bqhme 2 dena i igrahme s pod 20 godishnite machove) ta nqmahme kompiutar tam,samo telefon,ama nqmashe kak da i pokaja..Taka che nqkoi den she i pokaja bloga ni da znaete :D Daje se pochudih dali ne sym kachvala nqkvi snimki na moite vyzliubeni shvedi ot otbora na momchetata,ama se setih che ne sym... :D Taka che nqkoi den shte i go pokaja i shte vidi kolko e QK,zashtoto povqrvaite mi vijdala sym tehnite i sa s po 5 reda i nishto interesno ne stava,samo kato journal go polzvat..
Ta tova e hora....Dano ne sym vi otegchila...Da znaete che mi lipsvate adski mnogo i nqmam tarpenie da doide lqtoto i da se shlqem zaedno,daje mojem da organizirame da otidem nqkyde,za da sme zaedno za poveche vreme i da mojem da navaksame :D CELUVKI I PREGRADKI OT MILLI :-)

1 коментара:

Moony каза...

O nebesa! OK Nqma da se pravq na iznenadana che si pisala zashtoto znaesh che znaq che si pisala ot edna sedmica oshte kogato ti prochetoh posta! Hahah a i plus tova beshe svidetel na iskreniq mi shok oshte v chata!:D anyway AWESOME post Milagrus and you know it! Ochite mi se izpylniha sys sylzi ot gordost kato vidqh kolko mnogo si pisala! Vidq li che ne e tolkova trudno!
I mnogo se zaradvah kato vidqh che povecheto neshta gi znam! Hahah naistina si chatim dosta chesto nali? In fact sega te nqma v chata ot nqkolko dni i ne sme si pisali ot minalata sedmica i mi lipsvash! Kyde si you loser? :D
Anyway znaesh che s istoriqta sys samoleta e edna ot liubimite mi EVAR!Zashto ne go snimaaa? Ne si li beshe vzela fotoaparat?
A i sedmicata s Assia zvuchi awesome zashto hich ne si pisala za tova? kakvo pravihte? I want details! I postni nqkoq snimka bratche Znaesh kolko obichame snimki!
I za kakvo govorish tolkova za tazi protivna uchitelka napravo mi razvali hubavoto nastroenie egati! Znaesh kolko q mrazq! :D
Syveta mi kam teb beshe che ako pishesh po chesto ot prez 4 meseca shte ti e po lesno! AHHAHAHA
I am kidding Milagrus you know I love you! (I am actually not this is very useful advice!) :D