ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

неделя, 7 март 2010 г.

In the time of chimpanzees I was a monkey aka Another Moni Post

Current mood:Shocked
Photobucket
So fucking shocked che nikoi ne e pisal! I mean what an unexpected turn of events,right?
Ne znam ot kyde da zapochna prosto! Ne ne mi se e sluchilo neshto neveroqtno dramatichno life changing or smth prosto taka stava kato ne si pisal ot davna se sabirat mn neshta koito sa interesni i iskash da razkajesh no trudno se poluchava priemrno az ne sam vi razkazvala nishto za patuvaneto ni do Wales i onezi indiici koito ni naduha glavata zashtoto ne sprqha da Peqt prez celiq trip non stop non stop Lora nakraq tolkova im se qdosa shtoto te bqha okolo 20 choveka bratche i se skysaha da se derat! A vie ne znaete kakvo e arabska pesen dokato ne ste chuli edna na jivo! Znachi predstavete si tova: http://www.youtube.com/watch?v=QiDoHy0Pmfc obache bez muzikata i nikakva melodiq uset za ton i tn! Fakticheski e samo edno izvivane i e mnogo stranen fenomen tuk mnogo obichat da si peqt arabite na glas ama ei taka bez da gi interesuva v metroto li sa v magazina,na svetofara Wherever Whenever vi kazvam! i sa si slojili slushalkite v ushite i na MAX hodqt si po ulicata i VIQT ama istinsko viene vi kazvam takova neshto ako chuq primerno nqkoq vecher kato se pribiram shte si pomislq che kraq nablijava shte si kaja "Vai vai vai ubiha ma" aahaha shtoto tochno kato viene na vyrkolak zvuchi! Anyway Lora im kaza da mlyknat te ni se izviniha i si prodyljiha da peqt! AHAHA inache posetihme neveroqtni mesta ne znam dali ste razglejdali albuma vyv facebook no goreshto vi go preporychvam ako ne ste:P Anyway 1vata Katedrala v koqto bqhme sa snimani mn sceni ot Harry Potter which was pretty cool I guess...ako si padash po Harry Potter...koeto az ne si...WHAT?:D Drugoto mqsto koeto adski mnogo me vpechatli beshe Titern Abbey koeto fakticheski bqha ruinite na edno Abatstvo koeto sa obitavali "belite monasi" i to e nqkyde ot 10 vek i hora beshe tolkova Ogromno i Vnushitelno i Awe-inspiring i Hair-raising i Mind-blowing i Heart-stopping i moga da prodylja oshte tolkova haha vmesto tova shte vi pokaja:



totally worth it celiq arabski VOI koito trqbvashe da ponesem! Posle posetihme edin krasiv Zamyk koito beshe na edni kato skali i nie reshihme che shte e super qka ideq da s izkachim po tqh za da imame po dobra gledka kym rekata nevermind che beshe kalno i hlyzgavo e teq obrasli v myh skali ne sa nai-bezopasnite no se pokaterihme de samo na slizane az kato se hlyznah (ofc) a Lora padna daje tezi sled nas koito bqha trygnali da se kachvat kato ni vidqha byrzo se otkazaha haha :D
Photobucket
LOL vijte i jivotnite se spuvat ne sme samo nie horata! Koeto me uspokoqva malko i oshhte me kara da se setq za onzi pyt kogato s Mila si stoqhme pred edna vitrina na Grafa na mqsto nali bez da se dvijim i az se spynah! AHHAHA i mila mi se podigravashe kak samo az moga da se spyna dokato ne se dvija HAHHAHA good times good times! Anyway sled tova drugoto interesno beshe Mah Pancake Party na Pancake day koeto beshe golqm uspeh kato si pomislish che dosega ne sam hvyrlqla party (hm moje li da se kaje taka throw a party? hvyrlqm party? mqtam party? Zapokitvam party? ahahaha) ta da otkrih che klkiucha kam edno uspeshno party e mnogo piene i mnogo qdene!! Haha shokirashto znam! Radi da te uspokoq chipsovete bqha napylno dostatychni! Shtoto az kato go organizirah partyto bqh super obyrkana otkym kakvo kolichestvo shte e dostatychno! Mislq edna ot liubimite mi frazi Mila ti q znaesh i neka chuq Enough is never Enough! me obyrkva malko kogato stava vypros za materialni neshta HAHA :D Ta dokato pazaruvah v Sainsburys vsichko beshe perfektno no posle reshih che Oh noes tova e malko i horata shte ostanat gladni i otidoh i vzeh oshte nqkvi bokluci i posle bqh Fuck what I've done it's TOO MUCH horata shte preqdat! I posle kato izbroqvah na Radi tq beshe all like Um Moni tova daje e malko! Lol i nakraq ne znaeh vyobshte mnogo li e malko li e i oh dilemmata! Enough or not enough that was the question! No fret not my pretties nakraq vsichko beshe:
Photobucket
kato v nerealistichniq happy end na plosyk amerikanski film! HAHHAHA pravihme si palachinki sys shokolad i maramalad i vsqkakvi drugi vkusni neshta koito zavyrshvat na LAD ahahhahahah Vsichki ot grupata mi doidoha Lora i Kiro ne uspqha zashtoto na drugiq den trqbvashe da predavat eseta i oshte ne gi bqha pochvali :( A pyk az zabravih da pokanq edni drugi momche i momiche koito sa ni priqteli ama sa ot druga grupa! I am a dumbass! No nali celta beshe tova da e samo neshto kato mini sybirane i istinskoto party da e sled reading week demek tazi sedmica koqto mina tokushto no UVI ne ni e bilo pisano qvno, no za tova po kysno! O chestita Baba Marta na vsichki vi Btw deca moi razprysnati iz nai-razlichni chasovi poqsi hahah I love you all vypreki che ne pishete v bloga ni and if presented the chance I would kick all of your arses! :D ahaha imam si celi 4 martenichki az! Mama mi prati po poshtata 3,ta az dadoh na Lora i na Ivo, edna mi e ot Mila Varnenska (ne nashta mila) koqto e super qka martenica hora s edna malka planteka posredata Planetata Zemq! I love it! Ivo maika mu mu e pratila cql chuval s martenici kakto se izrazi toi ta toi razdade na cqlata grupaaaa! yay beshe mnogo qko vsichkite anglichani mnogo im se kefeha i im beshe mn interesno celiq obichai i si gi nosqt oshte shtoto nie im kazahme che ne mogat da gi svalqt dokato ne vidqt shtyrkel! AHAA i vsichki upotrebqvaha sytvoreniq ot men term Marches hehe little marches taka gi narichat i az bqh mnogo gorda :D haha
O da vyrnaha ni 1voto ese po criminal 61% WOOOHOOOOOOO do the victory dance with me becheees:
Photobucket
You're not dancing! Haha znam che 61 hich ne zvuchi mnogo de daje si zvuchi jalko no nikoga ne sam chuvala nqkoi da e imal poveche ot 70% smisal vsichki se stremqt v toq diapazon 90% daje 80% mi se vijdat kato nqkakvi mythical creatures ot nqkoi izmislen mit haha ne znam ke vidim po natatyk imam oshte 3 godini da se probvam!
O o o o o o daddy veche e v Saudi da vi kaja. Hah posledniq pyt kato vi pisah i obeshtavah da dovyrsha posta si (predi 1 sedmica) toi oshte ne beshe trygnal a sega veche e edna sedmica tam! Ha it's kind of bizzare, nie s nego si kazahme nai-strannoto goodbye koeto nqkoga sam si kazvala s kogoto i da e bilo! Shtoto nie nali govorim po skype i az mu kazah da mi se obadi predi da trygnat za letishteto i toi mi zvyni takyv i nie taka i taka emi priqten polet bla bla obadi se ot tam kato pristignesh! I beshe weird nali shtoto hem chao si kazvame hem ne sme zaedno i kato si govorim po skype tove che e v druga dyrjava nishto ne promenq haha hem bqh stranno tyjna che zaminava, no men ne me afektira realno tova. Ohh opletoh se, razbirate li me kakvo iskam da vi kaja. Hahaha ta anyway the fathership e podozritelno vpechatlen ot Saudi Arabia, smisal samo nqkakvi superlativa mqta nalqvo nadqsno, koeto ne e v negov stil. Smisal ne sam go chuvala da kazva nishto hubavo za Toronto ili Moskva ili za Libiq, a ot Jeddah e super vpechatlen! Samo mi razkava kakva vnushitelna arhitektura imat i razmerite na grada i sgradite! I vsichko bilo super moderno samo nqkakvi nebostyrgachi imalo i mnogo golemi mallove koito vytre obache bili prazni, super lyskavi nali i vsqkakvi magazini no prazni!




Vsichki tam se dvijili samo s nqkakvi ogromni jipove i super moshtni koli. Vsichki vsichki myjete toest jenite tam ne im e razresheno da karat koli NO chuite napylno razresheno im e da pilotirat SAMOLET! I kid you not! Ne mogat da karat kola no ako namerqt koi da gi metne do letishteto is all cool mogat da pilotirat samolet! Ta mnogo se smqhme na tova s mama :P A i oshte kak si imat nqkakvi chasove prez koito trqbva da se molqt tam nali i bashta mi poneje oshte ne e sviknal savsem s tova edin pyt kato izlizali ot nqkakva sreshta toi shtql da se prepyne v nqkakyv arabin koito si bil prostnal kilimcheto i se molil tochno pred vratata! HAHAH i bashta mi za malko da se spyne v nego dokato toi se klanql tam! LOL o zashto povtarqm vsichko po 2 pyti? Ta vse interesni neshta mi razkava kak primerno nali miusulmanskiq calendar e razlichen ot nashiq i bashta mi v momenta mi se obajda ot minaloto ot 1431 godina! Delqt ni celi 600 godini hora nie bendvame celiq sapce i time continuum za da se chuem! HAHA so that's cool i kvo drugo tam e po evtino ot kolkoto v BG zashtoto nqmat DDS ili neshta takova. Kazva che horata sa mn vyzpitani i liubezni i ne sa nqkakvi fanatici kakyvto e miusulmanskiq stereotip. Koeto e hubavo I guess no ima oshte segregaciq mejdu myjete i jenite i sigurno shte prodylji da ima i do 2010 (LOL see what I did there? shtoto tqhnata 2010 shte e nashta 2510!) so taka za tati ne znam na vas dali vi e tolkova interesno tova the no it is the blog reshih da vi razkaja ne znam dali chetete vyobshte dotuk v interes na istinata HAHA :D
Kakvo drugo? O da dnes beshe Nai-Ujasniqt Den V Jivota Mi Koito Nqkoga Sam Imala Do Sega A Sigurno Vyv Vsichkite Mi Drugi Minali Jivoti! For reals dori da sam bila rob v Egipet koito vseki den e trqbvalo da tegli kamyni ili JENA v Srednovekovna Angliq dnes pak beshe po gadno ot tova! I tuk idva istoriqta s drugoto mi party! Tq ne e mnogo dylga de prosto zaradi porednite shenanigans na Anisha reshih che nqma da e mnogo udachno pak da pravq party/kanq gosti v obshtejitieto shtoto atmosferata mejdu sykvartiranTITI e dostatychno napregnata, i vyobshte kato se zamislq kakvo i e na Raj (sykvartirantkata ni koqto e v invalidna kolichka) sys vsichki teq vikove i krqsyci prez noshta mi stava gadno, amerikancite ni prodyljavat da bydat freakss i ne iskam da iztreshtat nakraq i da ni izpozastrelqt vsichkite! I fakta che imat freaky religiozni imena-Abel i Magdalena is seriously freaking me out! Ta kazah go tova na Group F(moita grupa say it with me F for Fabulous or F for failure ne znam) i kato uteshitelna nagrada reshihme da otidem do student's union bara Drapers. Seshtate se nali tam deto Anisha raboti kato the resident whore lol Miss Flirt my ass:D AHHA anyway otidohme nie beshe nqkakva special night Posh Night ili neshto takova i chashata vino beshe 1 pound,i tam az si poharchih poslednite 10 pounda!
Photobucket
Lol sq kato go procheta tova zvuchi vse edno sam si izpila 10 chasi vino hahahahaahaha koeto ne e dalech ot istinata btw moje da ne sa 10 no efekta beshe vse edno sam izpila 100! Zaklevam se WC girls az dnes razbrah che az ne sam imala mahmorluk do sega nikoga!!! Prosto takova chudo ne e bilo! I ot nqkakvo si vino ebasi az na bala ni si spomnqm kolko se nalivah s nqkvi whiskita i martinita (SLADKI SLADKIIII!!!:D) i mi nqmashe nishto sutrinta a sled tova bqlo vino proklinah syshtestvuvanieto si i denq v koito sam se rodila i denq v koito reshih da ucha v London i vsichko! UGH prosto tolkova otvratitelno se chuvstvah sutrinva che ne mi se jiveeshe! Glavata mi me cepeshe vse edno nqkoi e pusnal edin ton beton vyrhu men i posle me e bil bil bil s betonorazbivacha(primerno!) i posle zapochna da mi se povryshta i se opitah da go prospq no ne bi na koqto strana da se obyrna vyzglavnicata vse edno beshe ot beton otnovo i ne mojeh da si namerq mqsto! I googlenah nqkakvi hangover cures, nai razprostraneniq beshe da qdesh Bekon i Nadenici ili neshto mazno! za malko da si izpovrushtam chervata na klaviaturata na mqsto! Za tova gledah nqkvi klipcheta za masajirane na skalpa, pravih si chai, smucheh nqkav limon, izlqzoh malko na vyzduh, dolu imashe nqkva lineika i beshe mn primamlivo da se prosna prosto pred lineikata i da gi ostavq da me vzemat i da me izbavqt ot mykite mi! Oh ne znam prosto ne mi e bilo tolkova losho nikoga, vie WC girls imali li ste takiva hangovers? Vseki pyt li e taka? Chak predi 1 chas se posvestih malko i za tova go pisha tova da se pochustvam kato chovek otnovo! HAHA inache celiq experience beshe of the is-this-real-life type! No se radvam che e over i poveche nikoga nqma da piq bqlo vino prez jivota si! HAHAAAHAH inache razbrah che sam super zabaven piqnica ili ne znam mojebi sega kato se zamislq sam bila super zabavna samo na sebe si na trezveni hora edvali tolkova i govorq na neudusheveni predmeti vse edno sme 1vi priqteli:D AHAHAH ta ot cqlata grupa vsichki bqha podpiinali slava bogu ne iskam nikoi da me pomni piqna HAHAH no beshe suuuuper zabavno, do kolkoto si spomnqm de, smisal shtoto az ne pomnq na kakvo se smqhme ama mnogo se smqhme! Ta Natasha beshe tam tova e ludoto momiche deto e s kitaiski proizhod:P Ta Natasha se dyrji kato piqna kogato si e savsem normalno trezvena a drunk!Natasha e napravo kato prirodno bestvie kato uragan e! ahahha trqbva da q vidite prosto ta tq si vzela fotoaparata shtoto moq ne mojeshe da se pobere v smeshnata mi club!chantichka (onazi ot bala LOL) a reshih da ne hodq s novata mi ogromna deto s neq sam na lekcii ahah ta taka natasha praveshe snimkite dokato nakraq ne si izgubi fotoaparata! Hahah poor natasha no SLAVA BOGU inache shteshe da gi kachi v facebook a az nikoga ne iskam da imam piqnski snimki vyv facebook!Hahah no qsno si spomnqm che vseki pyt kato prisvetneshe svetkavicata az se navejdah ili se skrivah ili neshto takova koeto e hubavo che dori v takyv moment na intoksikaciq si imam zdraviq razum! AHHAHAH no ne savsem zashtoto syshto imam myglqviq spomen che TANCUVAH NOOOOOOOOOOOOOOOOOO! vie sigurno znaete che az poprincip se chuvstvam super typo na dansinga prosto se chuvstvam super neadekvatna i ne znam kakvo da pravq kyde da si sloja rycete i nakyde da si dvija krakata i kakvo da si pravq s glavata abe da go kajem taka ne mi idva otvytre da tancuvam i trqbva manually da se nasilvam da se dvija i nakraq se chuvstvam kato riba na suho koqto se mqta vyv vyzduha and it is not a pretty sight! AHHAHAHAHH anyway vsqkakyv zdrav razum e otishal podqvolite kogato sa pusnali nqkoq tupa pesen primerno Tik Tok-Ke$ha, mojete da si predstavite kakvo sledva:
Photobucket
Photobucket
SHTE GO POSTNA OSHTE VEDNYJ DA ZA ZATVYRDIM KAKVO SLEDVA:
Photobucket
AHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH znaete che sam tancuvala tochno taka sigurno! Abe bilo e murder on the dancefloor!:D AHAHAHAHA ta opredeleno izglejda kato so much FUN, smisal ako ako bqh sebe si ot drug dimension i vidq sebe si ot tozi dimension da tancuva znam che shte se spukam ot podigravki!!! Hahaha aaaanywaaaayyyy pone beshe zabavno pochti tolkova zabavno che da kaja che si struvashe cqloto muchenie dnes no NE nishto ne si stuva tazi bolka!
Hmm mislq che tova zapylva dneskashnata kvota za ludi i polu-smisleni istorii ot Moni's incredible adventures in London Town! Hahaha nadqvam se i na vas da vi e bilo tolkova zabavno kolkoto i na men! LOL i ako sluchaino po nqkoe chudo na chudesata reshite da pishete PLEASE DO DO DO! ako ne do sledvashtiq pyt xoxoxo you know you love me Gossip Girl!
hahahahahaaha NO! Do utre do utreeee v drugiq spektakyl Lala leila leila lala lei LELALLAIAIAIAL :)I am out bitches:
Photobucket

5 коментара:

Radinka каза...

"Haha znam che 61 hich ne zvuchi mnogo de daje si zvuchi jalko no nikoga ne sam chuvala nqkoi da e imal poveche ot 70% smisal vsichki se stremqt v toq diapazon 90% daje 80% mi se vijdat kato nqkakvi mythical creatures ot nqkoi izmislen mit.." tova e vse edno da ima6 5/6 po matematika pri genova :D hahahaha imam predvid 80/90 procenta, taka4e horata kato nas ne se stremqt kum 6ca po matematika nali :D hahha spoko moni ti si samo purva godina plus tova kato gledam dosta dobre se spravq6 pri polojenie 4e do sa ne sa te kusali po ne6to i dano i da ne te skusat nikoga! :) tova za ba6tati i arabskite emirstva mi se struva tolkova nerelano se edno ne jiveqt v tozi svqt v koito su6testvuvame i di6ame nie..kak e vuzmojno da sa 700 godini nazad..iha dosta sa izostanali s vremeto :D no po ni6to ne si li4i pri polojenie 4e karat qki djipari i jenite im mogat da karat samoleti :P az ne sum 4ula nqkoq amerikanka ili evropeika da e pilot na samolet, no vij drugo ne6to si e arabka da upravlqva Arabian Airlines..az daje se 4uda 6tom na jenite im e zabraneno da karat koli a mogat da upravlqvat samolet, tova ozna4ava li 4e na mujete im e zabraneno da karat/pilotirat samolet? i poradi tazi pri4ina vsi4ki teroristi sa muje, a v pilotskata kabinka stoi jena i nikoi ni6to nepodozira..na taq tema o4evidno moga da izpi6a o6te 200-300 reda, no smqtam da se vuzdurja 4e mnogo 6te navlezem zabraneni temi..
a moni za mahmurluka ne moga da ti kaja kak e 6oto az nikoga ne sum imala :D no samo si predstavqm kartinkata kak si densila like a rock star na visok visok danscing i vsi4ki sa vtora4ili o4i v teb, ustata im e bila otvorena, o4ite izpuknali, nozdrite raz6ireni, kosite nastruhnali..okay enough predpolagam 4e vsi4ki shvanaha kartinkata HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA edinstvento ne6to zaradi koeto sujalqvam 4e ne doidoh da u4a pravo s teb v london e 4e sum izpusnala tazi scena :p
mir \/

Moony каза...

Doidoh sama da si komentiram posta shtom drugite nqma i po specialno gifcheto na Angel (picha) deto tancuva AHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA it has mesmerized me! Tova trqbva da sa nai-qkite dance moves ot kakto svqt svetuva! And I am totally using them for my Wedding Dance! and it is gonna be EPIC :D

Milaaa каза...

Oj oj oj oj oj Simonelke kakvo chetat ochite mi! Chestno pochti mi se zatvarqha ama kato trygnah da cheta bloga ti i se razbudih! Super zabaven e as usual,znaesh che vinagi postovete ti me karat da se smeq! :D Mnogo qko za bashta ti btw super interesno mi stana,az si misleh che Saudidska Arabiq ne e tolkova naprednala...A tva s kilimcheto i toq moleshtiq me razbi :D Znam kak si se chuvstvala kato ste se razdelqli,sigurno e bilo stranno,ama spokoino Monz po skype pak shte si govorite,vse pak trqbva da sme blagodarni i na tova koeto imame. Predstavete si predi kakvo e bilo kato zamine nqkoi nqkyde i ne e mojelo da se chuvat ili vijdat izobshto. V Wales izgeljda e bilo mnogo qko,mnogo mi haresa 1-vata snimka,ne moga da si spomnq kak se kazvashe tochno tova,ama izglejda kato neshto ne-realno. HAHA A drugoto na koeto se smqh e na tezi arabite koito si peqt po ulicite...I nie tuka imame nqkvi zabuleni i takiva,ama te sa mnogo tihi! To obshto vzeto v shveciq vsichki sa mnogo tihi,taka che sigurno e zaradi tova :D Moni kakvi sa tezi piqnski istorii,oh tolkova mi se iskashe da moga da te vidq HAHAHA Btw az si spomnqm edin pyt kak i az na sutrinta sled diskotekata ne mojeh da stana ot legloto,a imahme trenirovka ot 10! HAHA Prosto ti kazvam stanah i se opravih za trenirovka i tochno na vratata reshih che nqma shans da otida i si legnah s ancuga obratno v legloto i spah dokato ne se opravih AHHAHAHA Beshe naistina mn gadno i sym si obeshtala da ne piq nikoga poveche tolkova mnogo,a az togava bqh pila adski mnogo vodka! :D Ama neka da ne si pripomnqme chak losho mi stana kato se setih :D

Anna-Maria каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Anna-Maria каза...

heeeyy 444666 simoneto zashto ne si mi kazala che bashta ti e bil v saudi...ta tova e vtoria mi dom LOL...est vsichko ot snimkite mi prilicha na Riad...moze bi zashtoto vsichki molove v saudi sa golemi laskavi i ect. but nevermin toi e bil v Jeddah...vse edno e bil v Mecca auch, v razvydnika na isliama...oh well pone e vidyah lux i razkosh. thats all im gonna comment :P