ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

събота, 14 май 2011 г.

Attention this is a Moni bitching about stuff post

Не съм писала както трябва от Оскарите насам (Натали Портман ЛОЛ), което беше отдавна и съм сигурна, че са ми се случили някакви интересени неща от тогава, но в момента не помня нищо. Нищичко друго нямам в главата си освен cases, decisions, academic articles, journal opinions, case comments, extra-judicial publications, statute sections, principles, theories, critiques, approaches, European, Administrative and Trusts law. БУКВАЛНО! Толкова ми е пълен мозъка с тея простотии, че се налага вече да трия от хард-драйва неща като собствени мисли и спомени, няма място просто вече. Даже на половината не ви помня имената тук ха ха ха. Но не сериозно хора много е зле положението, щотото такъв обем информация като крамнеш и почваш да забравяш елементарни неща. Като например отивам аз на 1вия изпит и ни дават ансър буука ни кадето съответно пишем брилянтния си ансър, но преди това искат да си впишеш студентския номер, номера на чина на който седиш още някви номера и накрая естествено името, и гледам аз сега графата за името си Surname and Forename и забравих кое е за 1вото име и кое за фамилията хах буквално прекарах 3 минути в чудене и се опитвах да си спомня и се опитвах и не можах и накрая просто налучках!!! сигурно съм се написала Божинова Симонета. Да не говорим по време на самия изпит колко пъти забравих някви прости думи как се пишат някво prescribed ili perscribed съм ги редувала около 6 пъти.
Не знам кой го е казал това, че студентските ти години са най-хубавите в живота сигурно е учил  ~ История на Ренесансовото Изкуство~ Тези изпити ни състаряват поне с 2 години минимум то не е стрес не е чудо. И I swear if this is as good as it gets I shall slit my wrists now and end this misery....от една седмица живея в пижамата си, защото излизам единствено от леглото или за изпит...кожата ми не е виждала никаква светлина освен облъчването от екрана на лаптопа цялото ми лице е в пъпки, появили са ми се още 2 бели косъма все едно нямах достатъчно и се храня от лефтовърс на съквартирантите който квото се смили ХАХАХА I look like shit and I feel even worse:
Photobucket
Да не говорим от кога гребен не е докосвал кичурите ми!

This shit better be worth it cause I'm already loosing my will to live! I'm drowning in a sea of flashcards and despair kakto kazva moq sassy gay friend Денис. Днес си разчиствах бюрото от първите 3 изпита за да направя място за следващите два
Най-смешното при тези флашкардс (не че има нещо смешно в тях де отчайващо скучни са) е, че можеш да ми проследиш целия учебен процес- тази в кафявото е полята с кафе, както половината ми записки като цяло ЛОЛ имам чуството,че испих повече кафе за тея седмици от колкото през живота си като цяло! До такава степен, че вече не ми действа ама хич, развила съм тотален имунитет срещу кафето. А този флашкард в левия ъдъл бях заспала сърху него и на сутринта беше целия смачкан хаха

Photobucket
И тези всичките тухли са само за 3 предмета като се има предвид, че само тръстс са фулл курс (демек го учихме през цялата година) другите 2 Админ и ЕЮ са just half modules. които учихме по половин срок! Демек ни дават по 15 кредита не 30 и като си помисля, че ще ме скъсат заради халф модул и ще трябва да ги карам вчичките 5 наново хора направо ми иде да се обеся! Да скъсам всеки лист от тея шибани учебници и да си взема всички записки и да ги завържа заедно и да се обеся на тях (те са такова количество, че си е съвсем постижимо)



                                             1 Law of the European Union

1во Европейския Съюз са асхолс! Навсякаде се месят! Това не можете да правите онова не можете да правите: не дават на държавите членки да имат собствени правила за вносните продукти обаче има 5 000 000 различни вида правила плюс около още 1 000 000 изключения QR, MEQRS, CSAs distinctly applicable indistinctly applicable how about you mind your own business? Anyway аз ги бях научила добре и правихме доста упражнения с групата и бяхме машини и естествено че те не се паднаха!! Ама винаги става така разбира се, веднъж да се почустваш малко по уверен за един изпит and you go there and you get RAPED! Другите ни 2 теми бяха супер посредствени и така. Армстронг ни предаде решил да смени формата на изпита в последния момент като махнал главната част от целия курс, което беше това freedom of movement. Ениуей няма да ви отегчавам с подробности имаше само един по запомнящт се момент в цели ordeal а именно когато ми звънна телефона около една минута преди изпита!!! Бяхме влзязли вече в the Great Hall (overrated name tbh not that great at all (maybe if you call it The Great Hall of SUCK)) и ни изкрещяха няколко пъти дъ инвиджилейтърс ДА СИ ОСТАВИМ В ЧАНТИТЕ НАСТРАНИ И ДА СИ ИЗКЛЮЧИМ ТЕЛЕФОНИТЕ МОЛЯ so I'm like alright alright we're not retarded (but alas some of us are) и съответностно си изключва Джи Си Ема! И си се настанявам на място 207 и вече са се настанили всички и там боботи нещо професора, че вече сме ъндър екзаминейшън кондишънс когато ТРИЛИЛИЛИ ТРИ ЛИ ЛИ ЛИ ТРИИ ЛИИИ (това трябва да е мелодия на телефон ма не е мн лесно да пресъздадеш таква чрез текст) на някой му звъни телефона и вдигат една чанта) and then it happens! "Somebody's bag is ringing" the invigilator says! My heart stops beating cause this is something that could totally happen to me ! "Could it be? but no, it couldn't this isn't my ringtone...but WAIT what is this? My bag?! NO ce n'est pas possible. There must be a simple explanation for this- someone has the same bag as me! Yes yes that's it someone from England has the same exact same bag that I bought from Bulgaria! It could happen it could totally happen. Because this sure isn't my bag and I sure as hell ain't getting up there!!!" Well turns out it was my bag и се наложи да прекося целия Great Hall in all it's greatness както бях съвсем накрая на огромната зала и трябваше да премина през редове и редове изнервени студенти по право and you don't want to fuck with law students before an exam they are some VICIOUS nerds! Omg  beshe tolkova INTENSE! I felt like Harry Potter crossing the great hall for the Triwizard Tournament !! So I was like "What would harry potter do?" но за съжаление този ден си бях оставила магическата пръчка в стаята иначе I would have Avada Kedavra-ed every single one of their asses! Хах но не сериозно имах чуството, че това беше най-дългата разходка на света тая зала беше безкрайна и аз се движех из редове и чинове и никога не стигах до края а телефона ми кънтеше и звука отскачаше от огромните стени и се получаваше и ехо и единственото което се чуваше беше тоя пазача който ме питаше " Аз не ви ли казах да си изключите телефоните??!?!?" някав скандализиран такъв все едно съм нарушила "Всеобщата декларация за правата на човека " на ООН а не ми е звъннал телефона просто. So I'm walking and I'm walking and I'm walking and I keep walking and just keep walking and I feel their evil eyes staring into my back thinking "What is this moron doing here she can't even turn her phone off properly why is she studying law?"  Стигам най-после подиума и сякаш не ми беше достатъчно унижението ми и трябва да се кача по едни стълби на подиума, където е пазача да си взема телефона! Случайно да не би някой да е пропуснал да види на кой тъпак му звъни телефона да може да огледа добре. И докато слизах обратно по стълбите си мислих няма ли да е перфектно сега да се прибия тук пред всичките 250 човека и секундата която си го помислих забравих как се слиза по стълби правилно ХАХАХ имах чуството,че краката са ми направени от кашкавал и трябваше да се концентрирам супер силно върху ходенето си, представям си как съм изглеждала още по ритардед, но в главата ми се върти само една картина:
Photobucket
Щеше да е точно като кошмарите ми обаче рийл лайф.Обаче не точно, щото  в последния ми кошмар имаше два убиеца, които искаха да ме убият: единия беше масов убиец и имаше автомат и ние пиехме кафе на някакъв стадион ( I don't even know) и както си седяхме той доиде и почна да стреля по хората нас не ни уби обаче, но после изведнъж се озовахме в една психиатрична клиника където пък някакъв ненормалник с един огромен кухненски нож ме гонеше из един лабиринт, а аз се чудех дали това са бегонии по лабиринта докато бягах за живота си (това е шото бегонията ми изсъхна много е тъжно а аз дори не знам дали я преполях или не я поливах достатъчно Яна ми каза, че ще отида в ада за това but it's cool защото аз мисля да почна да вярвам в тази теория дето я има, че ние вече сме в чистилището МУАХАХА) Аниуей накрая мисля, че се измъкнах и от този убиец и любимата ми част беше, че не се събудих в някакво лошо настроение както обикновено като сънувам кошмари а напротив благодарих се на сънищата ми, че внасят малко вълнение и адреналин в моя иначе скучен живот! Та мисълта ми беше, че моите кошмари не трябва да се сбъдват, защотото са обикновено, че света свършва или ни убиват всички хахах едно падане пред 250 човека си е по безобидно.
Обратно към телефона ми, който наистина беше изключен междудругото! не съм го оставила пуснат, но съм забравила, че съм си настроила алармата иронично точно за изпита! So I was like "Omg shut up alarm I know I have an exam I AM IN THE EXAM" Това беше мига, в който разбрах, че щом телефона ми успя да извъни дори докато беше изключен, значи не върви много на добре тоя изпит. Според Пръдливиа можело да не ми дадат да карам изпита демек да ми фейлат целия модул щото нали е 100% изпит but she's a stupid bitch so I don't really listen to her. Наще докато бяха тук не си ми чиниите една седмица буквално 7 дни и имаше един тиган, които после осъчнах че е моя тиган! който започна да мухлясва хора имаше мухъл по него и тя имаше наглостта да дойде да ме пита дали това е моят тиган и се наложи да и разясня, че да това е моя тиган, но мухълът по-него е от кърито което тя си пържи точно преди 7 дни! И тя О забравила съм леле идеше ми да го взема този тиган и такъв шамар да и отперя с него, че да ме запомни цял живот гнусно същество. Тази сутрин слязох да си направя кафе и се върнах един час по късно, защото се наложи да измия. И Пръдливиа излиза от леговището си и ми вика " Moni you didn't have to wash my dishes..." Really bitch really? So I was like 'Well they took a lot of space and it didn't seem like you were going to wash them anytime soon so...." LOL ние с тях сме вече открито хостайл, може би не хостайл но пасив агресив определено. От както Оливиа ме обвини, че съм и крала от водата и пепсито, 2 неща които аз си имах btw I was like why would I steal something I already have!?! Не е все едно нейната вода да е много по- различна от моята вода, че да и я крадна. А довода и беше, че Кърсти ме видяла в кухнята НЕУСПОРИМИ ДОКАЗАТЕЛСТВА  ХОЛИ ШИТ НЯКОЙ ДА ОВЕДОМИ СИЛИТЕ НА РЕДА!...ъм I live here случва се да слизам до кухнята от време на време все пак но хей с Шерлок Холмс не се спори! Та така от тогава не си говорихме 2 седмици а сега като си говорим it goes something like this:

Photobucket
Много негативна енергия в тази къща, понякога ме изморява, но после си спомням, че I thrive on hate so I'm like COME AT ME BRO!

2 Administrative law Exam

За този изпит вече бях в своето маниакално настроение, в което изпадат като съм тотално изперкала тотално нещо като Биби като изпадне в нейния неконтролируем смях в най-неподходящите моменти само дето аз просто правя неуместни шеги и имам една леко изнервена  усмивка и просто сам неестествено весела за преди изпит :D Като тези хора които се смеят на погребения, защото не знаят как да изразят мъката си. Срещанахме се в Бъргър Кинг с другите където никой не яде, защото не искаме да се изповръщаме върху изпитите си все пак и просто се наливахме с кафе, което вече обаче на мен лично не ми действа, защото съм развила имунитет от дни и дни с по 5 кофи кафе на ден. Админ мина изненадващо добре за изпит, даже в първия ми заблуден час на заблуда си мислих, че не можеше да мине по добре хахах little did I know...Писах по моята любима тема Proportionality и писах и писах докато не ми се вдлъбнаха пръстите от стискане на химикалката и целите ми ръце бяха в мастило! Споменах поне 8 дела, няколко различни съдии и техните мнения, няколко академични коментара,дори говорих за другите европейски системи подяволите. Като излязох всички бяха в екстаз, че са се паднали такива добри теми. Аз лично бях на седмото небе, бях сигурна, че съм минала, че даже очаквах по висока оценка! I go out of that exam all like шооп ди дуп шооп диди дуп
Photobucket
Thinking yeah I got this! Come at me exams just freaking come at me! Бях заредена с надежда и оптимизъм, кото са две нетипични неща за мен с които не съм често заредена.
Тук нещата обаче претърпяват зловещ обрат. Почваме да си говорим кой какво е писал. Раждийп беше много доволна, че не и се е налагало да използва the sign! Знака, който си измислихме ако видим, че нещата не вървят на добре даваше сигнал ако един от нас файлне да фейлнат всички, за да се съберем заедно Август и да ги караме поправките заедно хаха бяхме като мускетари един за всички и всички за един! И всички си сравняват темите и мен ми прави леко впечатление, че никой не е писал пропоршъналити, а всички го харесваха. И си говоря с Ник и той някъв такъв имало е въпрос! Ох мееен как съм го пропуснал, не съм го видял бла бла бла и аз е как Ник имаше-4ти въпрос...хаха убедих го човека, че е имало такъв въпрос, толкова навътре съм била потънала в заблудата си. И после си говоря с Наташа и тя "Ами аз писах 4ти въпрос" и аз "Йей и аз също" и тя Да за legitimate expectations and a bit of proportionality....И аз: * blank face* and it hit me! It hit me like a hurricane! It hit me like the fist of an angry god! It all made sense, защо никой не е писал за Proportionality- защото не е имало такъв въпрос годдамн! Та всичко ми минава през ума за секунди на забързан кадър: как видях въпроса, как се зарадвах, как прелиствах страниците, как съм писала тотално грешната тема, как ще ме скъсат. And I feel a mini-panic attack coming от тези дето не знаеш какво да кажеш или да се мръднеш от ужас
Photobucket
Та отвътре it's the motherfuckin armageddon, но отвънка не си мърдам и мускул по лицето за да не разбере никой...Мисля, че защото бях в такова добро настроение и бях толкова pumped за другите изпити за това ме удари така. Също понеже до сега да фейлна, никога  не е било опция. Не защото съм толкова умна или уча толкова много ХАХААХАХ но! Всеки път колкото и да съм учила се моля за пас, защото знам, че не съм учила достатъчно през годината и половината от нещата не са ми преговор cause I gotta learn that shit first хах, но последния месец съм се съдрала от учене и не е все едно да я знаех само тая тема, знаех ги добре половината от другите и можех да пиша спокойно и щях да си мина изпита. Просто ме е яд супер много на себе си хора, защото съм супер неадекватна и колкото и да знам пак ще намеря начин да се прецакам и никои не ми е виновен освен аз. Всичкия този труд на вятъра щото не съм прочела правилно. Лора междудругото е направила същото нещо като мене, но някъде посредата се е усетила , че питат друго, въпроса беше зададен по много заобиколен начин ебаси змиите са знаете ли във въпроса се повтаряще 2 пъти Proportionality и нито един път  legitimate expectations за което искаха да пишем, това не ме извинява де пак трябваше да се сетя. Успях да се добера до вкъщи без ментал брейкдаун изненадващо, защото се чуствах ужасно просто, но като бях на safe place I was free to drown in my misery:
Photobucket
Не може да се каже, че съм плакала де не съм. Което е гадно, щеше да е хубаво да му тегля един хубав рев както си му е по реда за да ми oлекне but I have this thing you see I can't really cry when I need to! Всичко се натрупва и натрупва и просто си гният всичките ми негативни емоции вътре, защото не мога да ги изразя (мисля, че е идва от семейството като цяло тази емоционална не-интелигентност, баща ми не може да ни каже Честит Рожден Ден от много години...) Та така всичко си седи инсайд докато един ден няма място повече and I lose my shit at the stupidest thing. Като примерно някой като ми каже, че го дразня while the normal me would've been "well that's cool you have the constitutional right to think whatever you want and in the name of the holy trinity of the civil liberties, the freedom of speech and independent though I shall protect your right to not like me if you want" (WHAT? that's totally what I would've said!) когато няма място and my emotional baggage needs to get out I just go
                              Photobucket
Хахахах който беше с нас във влака навръщане от варна знае за какво говоря :D Та така хора това лято не трябва да ставаме too personal, защото съм като бомба със закъснител и не искам да се карам с никого (това звучи като чалга песен (сигурно вече има и такава))! Obviously няма да си прережа вените, че са ме скъсали на един изпит, но при мисълта, че ще трябва да ги карам всичките 5 наново *&&^%$$@#$%^&*()_+_)(*&^%$#  ЪГХХХХ не разбирате хора вас като ви скъсат на един изпит датс куул просто но биги просто трябва да го минете следващия път а тук не знам с какво сме заслужили такива наказания просто, не само този на който са те скъсали, но и тези които си минал Whyyy non-existent god whyyyy? 
Anyway опитвам се да не мисля много за това (както си личи от последните 5 параграфа, в които само за това говоря). Единствената мисъл, която ме успокоява е, че винаги може да е по зле хах it's a wonderful life tho! where the only good thing is that it can always be worse :D От изпита се връщахме с една приятелка на Раждийп, която си отиваше до канада за 10 дни и като изразих очуднването си как така за толкова малко такъв скъп билет Раждийп ми разказа, че това момиче миналото лято забременяло от приятеля си и сега имала бебе а приятеля и я е напуснал и тя се грижела за бебето докато учила, но трябвало да го остави при майка си около изпитите...so I was like hmm HM! you know what a failed exam (or 5) doesn't look so bad right now. You could always be pregnant! Та това е извода до който стигнах, when life gives you lemons HEY at least it's not a freaking baby  and do the "at least I'm not pregnant dance"
                      Photobucket
Unless you really are pregnant in which case that's cool too, ще измислим нов танц, сигурна съм , че има и по лоши неща от това. Примерно винаги може да сте отвлечени от извънземни!!!
Оф тоя пост нещо не се получава толкова забавен като предния дето ми се изтри...факта,че нищо забавно не ми се случва, освен в сънищата ми не помага, но се надявам това да се промени след 26ти! Вече сме решили къде ще ходим с другите след изпитите преди да са минали изпитите хах. О също си имаме и dresscode i theme i to e "National Country pride" or some shit. Трябва да сме облечени в нещо от собствената си държава so I was like you bitches are in luck cause half of my clothes are from Bulgaria har har har! Никой обаче, не ми оцения тотали забавната шега и ема и емили ме уведомиха, че си повъчвали знамето от амазон и щели да си правят рокли от техните  and everybody should make an effort ХАХААХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ ей ся хващам трибагреника и шевната си машина и почвам да шия денем и нощем !!! И косата ще си боядисам в бяло зелено и червено! Алена щяла да бъде в няква традиционна полска пола. На мен ми се наложи да им обясня, че колкото и да ценя националната си култура и традиционните ни облекла I don't know what they're smoking but I ain't leaving the house to go clubbing in London dressed like this:  
                                   

Най-обичам някой да ми казва как трябва да съм облечена...wtf are you my mother...на последното ни излизане темата беше GEMS и трябваше да лепим някакви блещукащи камъчета по лицето си.....не знам защо им приличам на човек, който обича да се прави на клоун since I'm really not. It's like никого на бих спряла да се налепи със стикери, миришещи листчета, тоалетна хартия уатевъя дори и зъбите да си налепи с тези блещукащи камъчета hey I ain't judging if you want to look like an idiot that's cool, не им определям на хората правилата и следователно не искам никой да ми определя на мен какво да правя. Емма обче едва ли не ми се обиди, че си бях сложила само едно:
                                                         

което не се виждало достатъчно. Whatever bitches be trippin :D За това на линка, който тя ми е постнала за идея за облекло, който тя ми е постнала и аз съм написала "I love how serious you and Emma are about your themes" don't worry totally sarcasm ама те не зацепват, мисля, че очакват от мен да се почвя с българското знаме като наметало като им казах, че ще дойда като Bulgarian superhero! LOL. Но освен с надежди за бъдещи забави не мога да ви се похваля, защото последния месец го прекарах в учене. Въпреки това мина бързо времето. Но в Лондон каквото и да правиш времето минава аааадски бързо which honestly is freaking me out. Теорията ми е, че тук има някаква дупка и нишката на спейс тайм континиума е скъсана и за това времето тече по бързо от други места! Просто нямам друго логично обяснение за как може време прекарано над книгите да мине бързо! Наще ми дойдоха на гости за няколко дни и беше хувабо. Само дето бяха тук по Великден и беше пълно ама пълноо със туристи. Казвам ви толкова бяха много, че ако си поемеш дълбок дъх и засмукваш турист братче! Не можеш да си поемеш дъх от тях. Никога не съм могла да разбера защо Лондончани се дразнят на туристи след като те им носят толкова пари обаче след като обикаляхме няколко дни по центъра по празниците из хорди и хорди и туристи напълно разбирам. Примерно ходиш си ти по някоя главна улица с много хора и изведнъж човека пред теб се спира щото приятелката му е видяла някво дърво което явно изглежда extra Englishy и решава да се снима с него! И така като ти препречи път се получава домино ефекта щото всички са гъз до гъз едвали не и всички се блъскат в теб и в тях се блъскат отзад and ugh it's a fuckin tree! Anyway Лондон беше хубав в приятното време
                                                                            
                                                                            
А да се видя с наще от Януари насам беше още бо хубаво :) Въпреки че мама на тази снимка не изглежда да се радва много че е  с мен АХАХАХА. Мама стигна до извода, че на моите съквартирантки им трябвало по един мъж заклет балканец, който да ги побиивал като не си миели така чиниите  със седмици хахааха много politically incorrect but I lol'd :D Като заговорих за SUCKvartirantkite (get it cause they're my sykvartirantki but they SUCK therefore suckvartirantki) се сетих миналия ден Кърсти ми се оплакваше колко много имала да учи и въпреки, че не мога да я трая и съчуствах, защото знам как е с EU и я питам нали дали и те са на freedom of market access and methods of enforcement (тя учи право in the Random Ass University of Stupid Shit) и тя нали да да ето виж ми темата, която трябва да науча и ми показва някви 3 фърчащи листа...So I'm like аха това сигурно е мастър листа на темите които има да учи аз така си правя да си помагам...Ноуп това и беше цялата и тема 3 страница. И тя "And I have to learn it all tonight" so I put my best flabbergasted face on and I go " All of it? But surely you can't it's just too much" "I know right 3 pages" и ми показва как са изписани и от двете страни а аз умирам просто.
                                      Photobucket    
 На мен тая тема ми по скоро към 30 страници само моите записки...А Кърсти продължава да ми показва мижавите си темички и вече сме на следващата която е- пригответе се- цели 5 страници!!! А аз продължавам да се пуля "But how do they expect you to learn ALL this for one topic only?!?!" И тука вече си викам Симонето ти се оля, ще разбере, че и се подигравам и ще стане оукурд. Доста съм и надценила умствения капацитет, защото тя продължи да ми показва мижавите си записки по 5 страници мах и ми се наложи да се извиня, че имам да уча (не толква колкото тя разбира се) и си влязох в стаята, където се смях дълго и продължително. О Кърсти bлагословени са невежите. 
Като ви разказах за Кърстовите мъки над умопобъркващите 3 страници това ми напомня, че и аз имам някоя друга страничка за запомняне за това ще ходя да уча, колкото и безсмислено е след Админ. Поне на поправките да изкарам някви добре оценки. Оки доки guys ако сте ми прочели целия пост споделете своите мисли/чуства/вълнения относно мойте мисли/чуства/въления drop me a line. Иначе приятно изкарване на Яна на рождеия ден, правете много снимки да ледам и да ви завиждам!  Arivederci+KissiesPhotobucket

3 коментара:

Milaaa каза...

I LOVE YOU MONZ ! :-) Tyi kato az znaeh povecheto ot neshtata kakto vinagi shte ti kaja samo che si napisala super interesen blog! Mnogo se smqh na edno mqsto,chak dyvkata mi padna ot ustata! (seriozna sym btw hahah)

Yana каза...

1)Това втория блог ли е, който написа или стария се е бил запазил?
Защото ако е нов... не мога да повярвам откъде си намерила тая сила да напишеш втори такъв гигантски пост...
2)Мисля, че мразя съкъщничките ти повече от теб
3)за изпитите си имай поне 1 грам надежда, че можеш да пасснеш.. нали все пак каза, че 4-ти въпрос ти е бил объркан... ами значи си имала най-малко още 3 въпроса преди това... не?
4) защо да те е срам да носиш БГ носия?
А между другото ти сама можеш да си направиш носия. Просто облечи 1 дълга и широка бяла пола, отгоре вържи 1 червена престилка, сложи си разни пайетки на главата и така :))
Между другото искаш ли за това парти да ти пратя един PDF file с презентация на България? Аз съм я правила за Еми, която живее в щатите. Веднъж ѝ трябваше спешно за училище и аз я направих за няклолко часа :) Ако искаш да покажеш България на някого от твойте познати, просто ми кажи. Чудни са слайдовете. Лиса като го видя, се влюби :)

Moony каза...

Milzz gracias! Na koq chast ti padna dyvkata? :D
Yanz hah tova e 2riq da (malko se beshe zapazilo ot 1viq no tova e samo nachaloto) bloga ne stana tolkova interesen kato 1viq shtoto togava bqh po inspired no vse pak koga mi e bilo na men trudno da pisha :D men vyobshte ne mi pravi vpechatlenie kolko e ogromen posta moga da si prodylja da pisha i pisha prosto mi e priqtno :P
Daaa imam 1 gram nadejda vse pak vinagi umira posledna no ne iskam da imam shtoto posle shte sam samo razocharovana :D
A za BG nosiqta to ne e party ami clubbing v club/bar/diskoteka prosto nqma da mi e mn komfortno da se nosq iz londonskoto metro/ulici/zavedeniq v bylgarska nosiq ne znam za teb :D A za prezentaciqta mnogo miloo no ne mislq che povecheto ot tqh se interesuvat ot chujdata kultura po skoro go izpolzvat kato izvinenie da se dress-up nat v slutty rokli napraveni ot znamena :D nooo shte im q forwardna po emailite prati mi q