ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

сряда, 11 май 2011 г.

Вторник

Ето, че свърши още един уморителен вторник. Ще разкажа накратко за нашите вторници. Те са малко по-специални от останалите дни от седмицата:
Станахме рано, или поне аз, защото пък легнах много рано :Р Времето навън беше чудесно и излязох на тераската да се попека, докато закусвах. После си взех едно огледалце и гримчетата ми и се гримирах на тераската, докато се пекох.... Толкова съм се вманиачила на тема ТЕН, че ако можех, и кенефа щях да си го изнеса на тераската, докато.... разбирате ме!
Сигурно после като се върнем в БГ всички ше ни питат дали не сме били на някой остров.. никой не би предположил, че може така да се почернее тук в скандинавско :Р
И така.. после отидохме до университета, правихме едни задачи и дори не успяхме да дорешим едната, когато се изнервихме и всички почнахме да тропаме по масата да ходим навън за кафе. Не съм ви показвала досега снимка на мястото, където винаги ходим да пием кафе в университета, но то представлява много стълби във формата на амфитеатър, на които всеки сяда където си намери място, а най-долу има пейки. И естествено винаги срещу слънцето стълбите са заети с полуголи шведи или шведки с набрани ръкави и разголени деколтета, които още на 15тата минута изгарят, ама после си умират от кеф, че са хванали малко тен. И аз като тях почти се радвам на слънцето, само дето не се гологъзя пубично, а си използвам хубавата ни веранда.
После посетихме нашите приятели балканците, които живеят в общежитие в центъра и си говорихме малко. А после дойде моментът, който прави вторниците толкова специални! Часът на Волейбола! ДАМ! ВОЛЕЙБОЛ„ ВОЛЕЙБОЛ и САМО ВОЛЕЙБОЛ! Нищо, че вече е късно да тренираме волей, но пък откакто намерихме тея тренировки за ученици от университета, които обичат да играят аматьорски волей, не можем да се заспрем! Толкова е забавно..
И нищо, че Ники и Марио, които разбират от воллейбол, защото са тренираали много години, ми се смеят на това как вдигам пасове, или топки... не знам как е израза (да ме поправи някой ако знае), но на мен ужасно много ми харесва. Дори се научих да бия добри сервизи! (Отдолу ги бия, ама поне влизат да го..) И Милка също е станала машинка... Ама наистина си ги имаме баскетболните движения... много е забавно, защото наскоро пък аз и Мила играхме баскет с Ники и Марио, и те тогава играха баскет с волейболни движения ХАХА разбирам ги напълно!
Това беше относно днескашния ден. Аз си лягам, зящото съм гроги....

Целувки!

Diamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond Text




1 коментара:

Moony каза...

Vtornik syshto e bil simpatichen den! Dano da ste bili na volleyball turnira dneska!!