ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

петък, 13 май 2011 г.

Студенти, икономисвайте отпадъците! Те са за вас. (Лозунг в студентски стол)

Здравейте, приятели! Отсега нататък смятам да слагам стари комунистически лозунги като заглавия, просто за малко разнообразие хаха а и някои са големи бисери :)

Днес беше много продуктивен ден за мен! Цял ден си стоях вкъщи, но пък свърших и много работа. Направих си докрай упражненията по Иконометрика, сготвих няколко манджи, изчистих стаята, изпрах 2 пранета... Едното ми се оцвети цялото в синьо и ми иде да се гръмна, защото принципно не разпределям пранетата на бяло и цветно и НИКОГА преди не съм имала проблем с оцветяване. Но този път пуснах един син панталон с нещата ми и резултата беше 5 чифта сини чорапи, небесносин потник, бяла блуза на сини петна и т.н., което е много странно, защото тея панталони ги пера сигурно за 50 път откакто ги имам и никога преди не са боядисвали прането ми... А...днес Мони ме подсети, че е петък 13 и всъщност сега си давам обяснения за много неща хаха
Също така се лакирах! На краката и на ръцете! Защото утре имаме волейболен турнир на плажа и ше трябва да махаме чипиците, сиреч не мога да тръгна с голи нокти..

хаха... съжалявам ако някой има фобия към крака (вземете Мила за пример.. тя МРАЗИ да гледа крака, ходила, петички, дори и своите)

Сега ше разкажа с няколко думи какво успях да сготвя днес. Всъщност някои от нещата, които ядох днес бяха направени снощи, а именно едно много хубаво картофено пюре, което се прави от картофи, както се досещат всички, но това, което аз добавям, за да стане толкова хубаво е на 500 грама картофи към 50-60 грама масло, 50-100 мл мляко и сол, ааа и ЛЮБОВ, естествено :) ВИНАГИ ВИНАГИ ВИНАГИ 250 ГРАМА ЛЮБОВ!! И стана една хубава купа с картофено пюре (Потатисмус на шведски :) И после направих една много вкусна салата, за която се вдъхнових вчера, когато си купих 1 малка кутийка от магазина и ми излезе 4 лева приблизително за 100 грама. И аз много мразя да давам толкова пари за нещо, което мога да си направя сама! И реших да провбам.

Салатата е от ситнонастъргани моркови (Не ме питайте колко ги стъграх, маникюра си изстъргах на половината нокти, а и малко от ръката ми мина през рендето ХАХАХА така че не е съвсем постно АХАХАХ) Също така в салатата се слага и зеле, но понеже Яна няма зеле, настърга 2 ябълки. После се слагат няколко лъжици майонеза и половин кофичка кисело мляко, но аз и кисело мляко нямах и сложих сметана 15%. Добавих и горчица от тази сладката.. Чудя се понякога защо Мила я нарича горчица, след като няма и 1 грам горчиво в нея. Тя е 100% захар и подсладители... аз предлагам да я преименуваме на... Сладчица?!
Та после в салатата слагам сол на вкус. Между другото, без да се хваля, но мисля, че когато стане дума за сол, аз съм гениална и ВИНАГИ олучвам правилното количество. Рядко пресолявам :) А трябва да ме видите как смело слагам хахахах напълвам си в шепата сол и си протягам ръката нагоре и ръся от 50 см АХХАХА Мила супер много ми се възмущава, ама досега не се е оплаквала от резултатите :) А иначе методите ми са под всякаква критика...

Вчера направих един хляб. Много обичам да пека :) Рецептата беше нова. Намерих я в един шведски сайт за правене на багети. Тестото беше направено с рецепта за багети, но когато тръгнах да оформям тестото, реших да не го правя на франзели, а на питки, за да мога по-лесно да си правя сандвичи :)

Та ето както вечерях преди малко:
Моята питка със салатата от моркови и ябълки, а после сложих в 1 тиган 1 пилешка пържолка и я подправих с къри сос :) Това всичкото го натъпках вътре и след минута всичко се движеше по хранопровода ми ХАХАХАХХХАХА

Между другото днес гледах едни tutorials в интернет и се научих да направя една много интересна плитка. Изглежда страхотна и може да я изпробвам някой ден на някоя от вас :)

А както споменах, утре ще се борим в тоя турнир заедно с Мила, Лиса-Флиса и един чичко от Афганистан. Дано не вали, въпреки че се очаква лошо време. А и също така не сме правили тренировки с отборчето ни, демек не сме се сработили никак, нито тактики имаме... абе пълна пародия ше сме... Но ни пожелайте успех :)

Цун мун гун!

Diamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond Text





1 коментара:

Moony каза...

Mnogo simpatichen den si imala Yanzi haresva mi :) Btw nebesnosinio e mnogo hubav cvqt taka che go gledai ot polojitelnata strana :) Syshto vsichko koeto si sgotvila zvuchi mnogo vkusno!