ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

вторник, 24 май 2011 г.

Дотук с уютната ни стая с Яна Банана

..... и за да ви докажа-ето няколко УЖАСЯВАЩИ снимки







и за съпоставка:



Толкова е тъжно и ужасно,даже с Яна установихме, че в стаята ни отново има ЕХО!!! ЕХОООО хора,толкова е празна и мрачна и разхвърляна....

И за да изясня това не е от мъзел или защото с Яна не сме имали време да подреждаме докато учим хаха Просто както знаете догодина се изнасяме в един друг апартамент, в който ще живеем аз,Яна,Нино и Алекс първия семестър, а след него 2рия семестър ще се премести някой грузински момък най-вероятно на мястото на Алекс,защото всички се местят напоследък хаха Та най-трудното нещо беше да реша днеска какво да връщам за България и какво да оставям тук и какво да преместя в новия ни апартамент,което повярвайте ми, беше адски трудно решение след като имаме повече от 2 седмици тука.. Та днеска успяхме с Яна да си оправим багажа за България и да преместим всичко,което ще ни трябва за догодина.. Та вече багажа ми е готов и даже в момента ако някой ми каже,че ми е купил билет за обратно съм готова да си взема багажа и да тръгна хахаха Сигурно сме единствените хора,които са си оправяли багаж за някъде 20 дена преди да заминат за това някъде ахахах изборът ми на дрехи в този момент е доста оскъден...и силно се надявам да не ми потрябва зимно яке,защото знаете как се сменя времето тук..Един ден си по потник,на другия ден ти трябва яке...хаха...А, и Мони, искам да те предупредя, че в Лондон няма да съм с различни дрехи всеки ден ахахах Ще извиняваш много хахах {{}}

1 коментара:

Moony каза...

HAHAH mila nqma problemi az sam dalech ot nai fashionable individual-a v nashta malka grupichka taka che NI SA PRITISQAI :D