ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

петък, 25 февруари 2011 г.

06:57

Най-ранният пост в историята на този блог трябва да е това, не???
Ениуейз, не съм станала в 07:00, за да пиша пост, нито пък ме мъчи инсомния, просто всеки петък в 06:00 ставаме за шведски, който почва от 8, но днес станах и просто се отказах да ходя. Имам си основание де, ама няма да ви го кажа. Важното е, че сега съм в хубавичкото ми топло зелено легло, с 3 меки възглавнички и любимия ми лаптоп, украсен с милиони картинки :))
А сигурно някой ще се попита, защо като съм се отказала да ходя на шведски, не съм си легнала и продължила да спя? Е, просто защото изпих едно капучино вече, а мен кофеина ме хваща на минутата и ставам кукуряк, направо ми се изциклиха очичките, казвам ви!
Знаете ли как се прави капучино? Много трудно! Зимаш 1 чаша вода, затопляш 150мл вода, изсипваш пакетчето с капучино в чашата и добавяш топлата вода... дори не е нужно да бъркаш! Толкова беше вкусно това капучино... Дано няма много Е-та... въпреки че със сигурност има доста :)) Ама карай, здраве да е..
Ох, тая птица още пее. Не съм сигурна дали е същата, или просто всяка сутрин една птица, която ми мяза на паун, се покачва на дървото до терасата ни и се гърли, за да ме дразни. Не разбирам много от песните на птиците, но според мен тази пее фалшиво! Винаги съм си представяла как я преследвам с кухненския нож, а после я сервирам топла на Мила :) С гарнитура от пресни картофки с чесън и копърче. Класика!

А като заговорихме за птици и Мила, се сетих.. Никога ли не сте забелязвали на кое животно с дълга шия и дълги крака прилича Мила? Ето ви малко жокер:


Преди малко довърших едни панорамни снимки, които щракнах преди 2-3 седмици, а чак сега ги съединих и оправих.. много е забавно винаги да си играеш с фотошоп, ама ако знаете колко време отнема, особено ако искаш да изглежда добре. Едната снимка примерно я осрах :) Ама никой от нас не е специалист в тая област, така че едва ли ще ми се скарате
Ето и няколко от снимките:




Сега обаче ще приключвам с блога, за да мога да се отдам на СВЕНСКА!! :))) Мили + Яни = <3

Diamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond Text




1 коментара:

Radinka каза...

hahaha qnaaaaaaa ostavi gorkoto pilence da si pee pesnite, sigurna sum 4e Ne to PEE fal6ivo, a Ti SLU6A6 fal6ivo ! opravi si sluha purvo i togava komentirai pesnite na pti4eto, koeto se opitva da te zabvlqva, a ti iska6 da koli6 !!!