ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

петък, 18 февруари 2011 г.

там тарарам

Напоследък се запалих по Wosh Mc и то не от къде да е ами от едни клипчета, които гледах в нета - значи миналата година по някое време, мисля пролетта, той и някъв Ники участват в няква реклама на Loop - да обиколят 30 места в България с поредна буква от азбуката само с мобилен интернет (демек си правят реклама на телефона) - първо беше Асеновград, после Банско и тн.. и чрез тоя мобилен интернет те по Файсбук си уреждат среща в съответния град с някви техни фенове и те ги канят да спят у тях и им дават храна, смисъл шото те нямат почти нивки кинти. та както и да е, клипчетата, които са заснели са мн смешни, и двамата са някви купонджии и много ме кефят. Са ще ви пусна едно да гледате, което ми е любимото, щото тоя Лошия говори некви смешни неща :D

Иначе тия дни общо взето ще трябва да седна да уча, щото др седмица ще имам 4 контролни и едно изпитване май :Д демек казано накратко си е еАло маиката хахахахаха
Нещо ФБ стана мн тъп!!! забелязвате ли? имам чувството че залявза? или само на мен ми се струва така ахахааха предстааате ли си верно да залеве? тогава сигурно ще има някви самоубийци, такива изперкали хора, тц тц тц не се и съмнявам, нещо страшно ше е ! ох ходи ми се на мед парти пак ! не знам дали ви казах, но мин седмица ходих и беше МН ЯКО, беше ИЗБУХВАЩО Хахахахахха глупости, преувеличавам, as usual

4 коментара:

Milaaa каза...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH Radi,umrqh na tva video,iskam da se ojenq za toq :D Haha ne,sheguvam se,ama e super zabaven naistina,a liubimata mi chast sa s Nike Air Max maratonkite :D
P.S. HODI NA PARTIII! :-)
P.P.S. Prava si za fb,ama prosto zashtoto priqtelite ti porastvat i veche nqmat tolkova vreme da visqt na kompiutrite si po cql den,bezdeistvaiki :D

Radinka каза...

Milaaaaaaaaaa mn se radvam 4e ti e haresalo klip4eto :D te sa 31 klip4eta, ako napi6e6 niki i wosh mc epizod 1, ep 2 i tn moje da gli gleda6 si4kite :D mn sa zabavni !
na men lubimata mi 4ast mi e "ne znam kolko e 4asa, no kozite minavat" hahahahaha nqkvo super ni6to ob6totoo! i tova za NIKE air max, i tova za KRAISLERA (rofl)

Yana каза...

HAHAHA Radi, mnogo qko video, dori gledah edin drug epizod, v koito sa v Ruse i im davat spalni chuvali, za da spqt v kolata i gi pitaha na sutrinta: Kak spahte?
i ediniq vika: Strahotno, chuvalite bqha na 6!!!
ahaha

Radinka каза...

hahahahahahah daa tva s 4uvalite si go spomnqm :D te gorkite nqkolko puti osumvaha v kolata, 6oto nqma6e koi da gi priuti :D ima i epizod v 4epelare!!! mn me kefat! kato se vurnete moje otidem nqkude, kudeto imat u4astie :D