ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

четвъртък, 10 февруари 2011 г.

The return of the Moni

Photobucket

                                                                     О хай гайс!
Кой се радва да ме види? Аз лично се радвам да се видя след такова дълго отсъствие. Не знам дали някой е забелязал защото за да забележите трябва да влизате в блога акшуали ха ха ха! Ениуей наистина не знам какво се случи с мен и блога ние имахме такава добра връзка, аз пишех той ме изслушваше но един септемврийски ден (мисля, че Септември съм писала за последно) просто спрях да пиша :( Много е тъжно наистина защото аз толкова обичам да пиша, а от както сам в уни и уча право не пиша толкова колкото преди и трябва да призная, че ми липсва! А да не говорим колко малки рандом историйки от ежеднежието ми не сам ви разказала (не че на вас ви е много интересно де но ю сии аз имам един такъв обсешън със спомени и не искам да забравям нищо! Искам като остарея да имам едно такова място, където мога да се върна и да си спомня колко FUCKING AWESOME са били младите ми години/ или алтернативно HOW MUCH THEY SUCKED! Просто искам да знам какво ме е тревожило на 20!
УОРИ НОТ! Ай ем бак ин стайл!
Оопс чакайте да се върна на български, сигурно сте забелязали, че правя ефорт да пиша на български повече, надявам се да го оцените А НЕ САМО ДА МИ ПОПРАВЯТЕ ПРАВОПИСНИТЕ ГРЕШКИ! ГОД.



Та докъде бях? А да бак ин стайъл! Да та както Мила и Ради вече знаят понеже бях напълно засрамена и разочарована от себе си реших да се реванширам на всички мои верни читатели (които са АЗ Ради, Яна В., Мила) и на фючър ми и да направя един така наречен challenge! 30 day challenge се нарича и е точно това от което най-много се страхувате да- аз Симонела Боянова- ще пиша в блога всеки ден в продължение на 30 дни! Are you guys excited?Cause I'm so excited!

Photobucket


 It's gonna be LIFE CHANGING AMAZING BRILLIANT ок ок може би няма да е всички тези неща, но едно мога да ви обещая: Ит ис гонна би тотали ОСЪМ! Не мисля, че ще имам някакви проблеми с материала хах не че ми се случват някакви супер ексайтинг неща де, просто винаги мога да намеря какво да пиша, но все пак тъй като от както уча Лоъ имам ми е като рефлекс- всяко нещо трябва да си има структура за това и тук ще внеса малко. За сега идеята ми е всеки пост да си има някаква underlining тема- например днес ще ви говоря за хора, които са ме инспайървали наскоро мхм, и за всяко нещо което говоря, ще ви питам и вас какво мислите и вие няма да ми отговаряте :D Та днес въпроса е кой ви е вдъхновил в последно време да сте по-добри хора или по-бадас или по хардуъркинг или по мийн? или каквото и да е! И нямам в предвид някви клишета като Майка Тереза и Ганди те всички вдъхновяват- искам да знам някой личен за вас! Come on guys hit me with your best shot :D
Колкото за мен и кой моите инспирейшъни ще трябва да ви разкажа малко по късно днес, защото сега отивам на лекционне!Гудбай фор нау!And remember I Moni loves you all (except Bibi HAHAHA)

Why hello there! Sega e 17:24 i преди малко се върнах от Уни! Днеска не беше хич зает ден само една лекция, като цяло програмата ми на мен не ми е много натоварена, но това е защото в Лоъ всичко е индипендънт стъди! А да не говорим, че аз напоследък много сам се отпуснала в това отношение! На лекциите ходя само да се видя с приятелите и първите 20 минути водя супер ентусиазирано записки и после само дудълс! Да не говорим, че ако психолог ми анализира дудълсите ще реши,че сам някакво дете! Само някви балончета и звездички и облачета са :Д А оня ден с Оливиа комперахме дудълс и нейните винаги са свързани с това което говорят на лекцията! Тя учи история и онзи ден са говорили за Крал Ричард Лъвцкото сърце и тя е нарисувала някакъж лъв с корона хаха ай дайд! Та да ви разкажа деня си с едно изречение- снощи си легнах в 3 станах точно в 10:15 и се изкъпах, испих си кафето, говорих с мама, четох книга, после писах в блога, в 1 отидох на лекция, след това чилвах малко с Дийп и Хо и Дионне и другите. После отидох при ЛиК в кафето при канала и гледахме едни патици малко, после Лора отиде на работа в библиотеката, аз отидох за си взема I VOTED wristband-a защото е истина ай дид воут! И тази вечер сам на Election Results Party-to! Вашите унита имат ли си Student Unions? Демек студентски съюз, който е като мини-правителство със президент и различни officers? Имаме си campaigns office, international officer, vice-president, vp communications, trustees, sabbatical officers, NUS delegates  абе много позиции има много е яко! Та все едно тея седмици е elections period и всички са луднали по кампаниите си и тн, въпреки, че и тука са много пасивни хората. Има няколко позиции, за които има само по един кандидат! А и много малко хора гласуват! Ениуей аз попринцип не обичам политиката много бът ай до лайк то гет инволвед! Та следя кампаниите и различните кандидати от близо! Северъл от тях ги познавам даже. И това ме довежда до днешната тема хора които са ме инспайървали!  Сигурно ви звучи някво скучно, че са някви ученици кандидатиращи се за студентския съюз but here me out here! От  известно време насам опитвам да съм по-скоро оптимист от колкото песимист , това никога не ми е била силната страна за това план Б е да сам реалист! Хаха и така в светлината на моите нови реалистични наклоностти трябва да призная, че никога няма да бъда Ганди или Майка Тереза :Д За това колкото и да ме вдъхновяват реших, че ми трябва inspiration по близък до мен! И Viola! here come the student elections! Нау както казах вече скоро няма да бъда носител на нобелова награда за мир, но какво мога да направя с това което разполагам?
Колкото и вие знаете толкова и аз :D Хахаха но да ви кажа не е особено много за това ми трябва промяна! Искам да стана по организирана и мотивирана да имам повече конфидънс и да сам по активна! Искам да съм а бетър вържън оф майселф! С всички тея качества които изброих май ще трябва да съм тотално ню вържън оф майселф хахаха Но Я да ви кажа хора хич не съм доволна от себе си! Преди бях по амбициозна, сега явно съм си помислила,че след като уча право в Лондон съм ОК. И реално съм ОК ама аз искам да съм повече от ОК искам да сам AWESOME  :D  И аз реално не знам какво искам, но е повече от това което съм сега ХАХАХАХА Ай кноу ай кноу ай ем нот мейкинг ени сенс! Мисля, че изпадам в middle life crisis хаха а съм само на 20! О фък аз съм на 20! И какво съм постигнала до сега? Не особено много хора на по 12/14 години ги номинират за Оскар, композират опери и тн ами аз! Дори една номинация за Оскар нямам ХАХА Оф само бръщолевя сори спирам и гетвам то да пойнт! Ето ги 3мата кандидата които най-много ме впечетлиха:

Та това са както George, Thomas i Sam и 3мата са pretty badass! Том е МАШИНААА направо нечовек е! Той е учил първо в Кеймбридж и не само е учил ами и е бил президента на Стюден Юниона им там което само по себе си му връзва всяка работа в торбичка ахаха и не знам какво прави сега при нас при Куийн Мери но учи постград тука и като говори тоя човек ти си ей така mesmerized толкова добър оратор е и е толкова soft spoken, че може да те убеди във всичко :D  И само оня ден си гледаме 8 o'clock news po Sky и кой да видя го интервюират Том хахах и има някви статии за него в Таймс и тн където го сравняват с Барак Обама! Представете си моята изненада когато ме адна във фейскнигата! Т
Другата машина е Джордж той е по друг вид машина ако на Том super powera му би бил super-intelligence  Дж би бил някъв super-sly mothafucka :D Той е някъв чарминг и направо ми стана жал за опонента му щото той няма шанс пред него. Учи медицина, маратон ръннър е и прилича малко на Брад Пит наживо а и е найс! Та той ще стане президент на медиците 100%!
И Сам който е основател на Cub- Qmul magazine, newspaper, radioto ni i QMTV :D Той е основал всичко братче  и като завърши университета ще остави толкова много зад себе си! Искам и аз да CREATEvam  неща!
Та всеки от тях е a winner! Та това е моята лонг-търм цел- to be a WINNER! Муахахахах и казвам ви one way or another I will be! Still working on the way part though :D
Та ще ви разкажа още по въпроса като се върна довечера от The Election Party! Не, че не знам кой ще спечели вече де :D
Yo битчиз ето ме отново днеска пища за 3ти път в блога и ми е мн забавано как сутринта си почнах с него следобед продължих и ето ме сега 1 вечерта по пижама в леглото завършвам деня си пак с вас :Д ОУ за малко се стрестна, че днеска е ден 2ри, но после се сетих,че за мен един ден е от сутин до сутрин демек деня ми почва сутринта, а не в 12 вечерта така че се успокоих ФИУ!
Election partyto sure was fun! Освен частта, която ни накараха да чакаме 2 часа да обявят резултатите! О ще се зарадвате да чуете че the new president is a SHE wohoo girl power! О да и едни от най-интересните позиции не ги обявиха защото аперънтли от мойте инсайд сорсес ми казаха, че имало оплаквания срещу някой кандидати и дискфалифицирани! Ай кноъ райт? SCANDALOUS!

5 коментара:

Milaaa каза...

Ja ja Millie approves :D Shte ti otgovorq na vyprosa za inspiration-a obache malko po-kysno hehe :-)

P.S. I am so FREAKING GLAD YOU ARE BACK BUDDY :D

Radinka каза...

ami men edna baba me vduhnovi da se otnasqm s po-golqmo spokoistvie i po-golqmo prenebrejenie kum 4ujdite hora ! eto kakuv e slu4aqt:
babata si vodi vnu4eto na u4ili6te i se buta da se ka4i v reisa za edna spirka, koqto pe6 e okolo 5 min hodene, za neq mojebi 10...taa buta se, ka4va se v reisa i vliza nai-navutre.Za men nqma6e mqsto navutre i az sedqh na vratata i slu6ah muzika!Kato doide sledva6tata spirka, tq me pita dali 6te slizam i az i kazah prosto i qsno "Ne" i tq zapo4na da se me buta i da mi se kara za6to sedq na vratata i 4e edva li ne ne iskam da q pusna da si zavede vnu4eto na u4ili6te - to deteto bilo na u4ili6te, za razlika ot men! i sled golqm broi superlativi po moi adres, az q narekoh durta ve6tica..i to dva puti! mnogo se qdosah, az pobesnqh, i stana nqkakuv cirk v reisa..ta ot togava si kazah 4e pove4e nqma da pravq takiva ne6ta i nqma da obru6tam vnimanie na izkukurigali hora ili energiini vapmiri, a 6te izpolzvam nai-dobroto si prenebrejenie!

Milaaa каза...

Nie imame student association btw i si imame i prezident i takiva gluposti,daje mnogo ot tqh gi poznavam HAHA Gorda sym! :D Ama az nikoga ne glasuvam btw.. :D It's laaaame :D

Yana каза...

O moni, kakvo interesno nachalo na bloggovete, koito ni ochakvat prez tozi mesec :)))
Obache se chudq kak smogvash da gi pishesh... az edvam namiram vreme da ti procheta bloga :D
Otgovor na tvoq daily question: nqmam idol. I Edva li shte imam nqkoga :) Dano ne se razocharovash :P

Moony каза...

Омг Mila kak moje da ne glasuvash! I to poradi LAME prichinata che e LAME kak moje da si tolkova apathetic dude teq hora sa tvoi predstaviteli! Demokraciqta taka e ustroena che e effective samo ako vsichki citizens sa aktivni! Besides ako ne glasuvash posle nqmash pravo da se oplakvash ako ne ti haresva neshto v upravlenieto cause you didn't vote!!!
Hahah sorry ama onq den go discuss-vahme v admin law kak povecheto mladi hora sa super apatichni kato stava vypros za glasuvane obache posle ne sa dovolni ot koi gi predstavlqva v parlamenta!!! I ima mnogo teoritci koito mislqt che trqbva da se enforce-ne zadyljitelno glasuvane daje! Very interesting indeed! Az lichno ne obicham politika mnogo at all no sled kato imam glas mnogo qsno che shte go izpolzvam! SO VOTE! :D
Hahah Yana emiii ne znam dude v denq ima 24 chasa vse mi ostava edin da pisha v bloga :D A i tova izvinenie deto go polzvat i drugite OOO az nqmam NIKAKVO vreme za bloga! da be da vmesto da sedish 30 mins i da likevash useless shit v Facebook otdeli go na bloga i gotovo :D
Also ne si mi razbrala vyprosa mai.Ne sam imala v perdvid idol. IDOL e prekaleno silna duma i se radvam che nqma nikoga da imash shtoto tova e extreme :D