ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Не всичко е такова, каквото изглежда... :)

Искам да ви запозная с последния случай, който имах доскоро. Не исках да пиша постове в нашия блог за него, защото нещата се развиваха много трудно и понеже блога не е частен, не исках да рискувам да излезе информация. Но ето какво съм писала за него в другия ми блог. Това което ще видите долу са 3 блога, събрани в 1, обсъждащи промените във взаимоотнишенията ми с въпросния индивид хаха. На мен ми се стори забавно колко бързо могат да се променят ситуациите и чувствата ми в процеса на опознаване с него:


Ето го пост №3 свързан с променливия ми характер. Забележете, че с червени букви са най-новите ми разсъждения, с удебелени черни са предишните, а всичко останало с нормален шрифт е от най-стария ми пост :) ИНДЖОЙ:

"........., така че направо ще ви кажа накъде бия - АЛЕКСАНДЪР!!! Новата ми мисия... мисля, че тоя път обаче се изхвърлих доста нависоко... той не е изобщо типичен швед, който си седи във Фейсбука по цял ден и коментира чужди снимки (потвърждавам)(False! Абсолютно типичен гаден, стиснат, комплексиран шведин) . Супер скромен човек е, от това, което успях да видя, а семейството му е най-известното баскетболно семейство в Швеция.

Та малко за Алекс... Той е набор 85, или на 25, най-възрастния в отбора на мъжете :) 190 висок, 80 кг (слабичък е вдействителност) (Да!), за първа година в Брахе (Брое, както знаете хехе), оф... колкото повече мисля за него, толкова по-недостижим ми изглежда :(((( (само изглежда ;)) (I said it :D)

Оная вечер на купона докато си говорихме с него и той така ме гледаше, че щях да се закълна, че е ме харесва, а днеска с всеки изминал час се отчайвам все повече и повече, защото нищо не съм чувала от него от 2 дена :(
А той е толкова умен..(потвърждавам. много чете тоя човек и си пълни главата с пълни глупости ако питате мене)(Отново съм била права в предположенията си. Изобщо не е толкова интелигентен, просто обича да разказва последните неща, които е прочел. Има доста слаби познания за света. Единствено го вълнуват история свързана с Швеция или Щатите. Мисли си, че циганите произлизат от България и Румъния и тея държави около нас, демек, че ние сме едно и също с циганите) разказваше ми как обичал да чете Икономически статии?!?!?!И как му било много интересна математиката и икономиката?!(apparently икономиката му е любимата тема за разговор АХАХХА) (което ме отегчаваше до смъъъърт!)
А той дори не учи това, просто за развлечение обичал да чете такива вестници?!?!?!?!
И през живота си никога не съм виждала толкова перфектен човек,(малко съм била под въздействието на захласа си към него, но и в реалност е доста свестен човек, бих казала сега :) (Перфектен my ass!) )чак ме е страх да го опозная, за да не се окаже, че е още по-перфектен отколкото изглежда хахах (оказа се чотно такъв, какъвто си го представях - АНГЕЛ) (Оказа се точно обратното на това, което си представях - Скучен прошляк)
Сериозно ви казвам, ако някой ден изляза на среща с тоя човек, това трябва да е кулминацията на живота ми (Е, вече излязох на 3-4 срещи, но денят на THE PURE KISS OF LOVE ще е несъмнено СРЕЩАТА, за която говоря хахах) (Ако това е кулминацията на живота ми, по-добре да почна да си копая гроба) ... наистина в тая минута съм абсолютно сигурна, че той никога никога няма да иска да излезе с мене през живота си, сигурно изобщо не му се занимава с момичета като мене... някаква пикла на 20, която учи икономика, (в каква заблуда съм била .. вярвате ли , че съм била толкова песимистична и всъщност аз Яна Виденова постигнах целта си без особено много усилия), (Поне си постигнах целта :) и днес беше толкова отчаяна, че го добави във фб! (което всъщност не беше такава грешка, защото той ми писа вече 2 пъти там :))) АХХАХА Леле хора, колко съм смешна, сама си го осъзнавам, ама много много ми харесва тоя човек... толкова е сладък, че почвам да правя някакви детинщини, за да му привлека вниманието ххаха супер аматьорка, предпочитам да се гръмна, (в днешно време предпочитам него да гръмна! С оня патрон, дето му го купих МУХАХАХ.. така и не му го подарих, щото не го заслужава!! МАХАХ) отколкото да се изложа с някоя от моите детински номерца жД
Абе... ше видим какво ше става с тоя чаровник, просто исках да ви постна малко инфо, за да не си помислите, че съм останала без цел в живота ахаххахахахаха"

ИИИ така.... накратко целта е още на прицел :) Работя по въпроса кога ще дойде моментът със обменянето на слюнна течност и преплитането на езици ХАХАХАХАХАХАХААХ, кажете 1-2 молитви за мене, ако наистина мислите, че си заслужава да съм с този АНГЕЛ <3>(Ако случайно сте се помолили, значи молитвите ви са били чути, ама да просто не се получиха нещата :Р )

Това беше 1 забавен пост :) Харесва ми, че толкова неща съм постигнала за този месец (За месец го спечелих, за 2 го намразих ХАХА кой би предположил!)... О, БЛАГОДАТ......О, Звезди.... Тоя мъж ако го изпусна, хора, казвам ви, ще има да съжалявам много много до края на живота си (ХИХИХ шегувала съм се навярно).... Ако някой има възражения, да ги изкаже, или да замълчи ЗАВИНАГИ хахахахахах

Какво да се прави... човек не може да знае от началото какво го очаква, така че никога не е зле да опитва. Поне успях да го опозная и да видя, че няма смисъл да съжалявам, че не съм с него. Иначе как щях да разбера :)

Важното е, че се разделихме като нормални хора, с добри пожелания и лъжливи обещания, че ще си пишем и ще се видим в най-скоро време :)

1 коментара:

Milaaa каза...

tozi chovek imashe THE CRAZY EYES! :D
za reference-how i met ur mother :D