ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

вторник, 15 февруари 2011 г.

Ден septem (Latin)



Хей хей от мен! Тъй като уча за изпит,който ми е утре,няма да имам възможност да пиша по-дълго или да разказвам какво ми се е случило днеска,но както можете да се досетите,учих или поне се опитвах цял ден,после имах тренировка,ходих на шведски и така :-) Беше доста продуктивен ден,не съм успяла дори да седна за 2 мин на компютъра,даже и с мама няма да успея да се чуя днеска,защото ще трябва да продължавам да уча. Изпита ни е утре по бизнес статистика 2 и се надявам да го мина,въпреки че не съм учила чччччччаааааак толкова много,но няма значение,статистиката така или иначе не ми е толкова интересна (каква изненада),така че няма да се занимавам с нея по-нататък! Та колкото и да ми се спи сега:



налага ми се да продължа да уча,пък даже мисля и да не спя чак толкова много тази нощ,то така или иначе изпита ни е от 8,но влака ни е в 7 и 23,така че и да искам да се наспя няма шанс,освен ако не си легна сега,а това няма как да стане хаха...Целувкииии! :Д

П.С. Знам че съвсем скоро пуснах тази песен в книгата за лица,но просто още не ми е омръзнала,НАПРОТИВ,не мога да спра да я слушам...май ми се превръща в любима,колкото и странно да звучи хаха :-)