ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

четвъртък, 24 февруари 2011 г.

Ден kumi na sita (Suahili)



Хааай ту евриуан!
Днеска беше един ден изпълнен със всякакви емоции ХАХА Сутринта се събудих свежа като краставичка хаха,защото най-после успях да се наспя след толкова много дни НЕСПАНЕ. След това последва нашето ежедневно "сдърпване" с Яна,което обикновено трае 2-3 минути и се изпарява след около още 2-3 хаха. След това имахме шведски и след това се върнахме вкъщи,където направихме най-вкусните КОКОСКИ с Яна,честно ви казвам,изядох сигурно около 12-13,може и повече,ама наистина никога не бях яла по-вкусни. Даже решихме да ги снимаме,ама аз нямам снимката,така че предполагам Яна ще иска да я постне скоро. Та преди малко си гледах аз серията на Хаус за тази седмица и получавам СМС от една от нашия отбор,че ще имаме парти в събота,а аз вече съм казала,че ще ходя на един рожден ден в събота..Защо всички партита са винаги в един и същи ден? :Д ГОЛЯМ проблем да ви кажа ;Д Та това беше днеска,утре в 8 имаме шведски отново,което означава,че трябва да ставаме в 6 :( Честно,толкова рано не съм ставала всеки ден откакто свършихме с училище,да не говорим,че тука повечето пъти миналата година се будех към 11,което е и супер необичайно за мене..Направо е ужасно,ама както и в училище-свиква се :Д Та това е 3 дена в седмицата! СМЕТАЙТЕ както казваше един :Д Аз отивам да си чета книга и може и да си легна скоро... Много целувкии!