ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

неделя, 20 февруари 2011 г.

Ден Twaalf (Dutch)



Мили другарки,пиша ви от леглото си на път да заспя..За малко да забравя да пусна пост днеска,ама добре че се сетих! Просто съм погълната в момента от книгата,която Мони ми каза преди няколко дена и която започнах да чета днеска в рейса по пътя за мача, и също така и от мисли за това какво ме очаква утре-ЕДИН ОТВРАТИТЕЛЕН ден, на който единствената хубава част ще бъде обяда,защото ще ходим на суши. Както и да е,да ви казвам за днеска-мача не мина чак толкова добре,ама той не беше и важен хаха :-) Навънка пак е кучи студ,направо ми трябват 10 минути вкъщи преди да мога да започна да си движа нормално лицето,защото на всичкото отгоре не спира и да духа. ЩЯЛО ДА ВАЛИ СНЯГ ОТНОВО тази седмица и вече направо ми става лошо,защото ми писна от този сняг. Както казах,сняг обичам само на Коледа и Нова година. След това-НЕ! :П О,да ви кажа за съквартирантките ни днеска след мача се връщам и какво да видя:застанали са в хола и танцуват и крещят..И аз нали се направих на приятно заинтересована и ги попитах какво има и какво се оказа-гледаха техния универстет онлайн и всичките студенти,които танцували от 47 часа с цел събиране на пари за благотворителност. Както и да е,тя самата идея много хубава,ама нужен ли беше целия джънгър. Честно,една от тях е супер НЪРД и направо ме плаши :Д Точно като от филмите е,а днеска като видях как излиза да тича навънка на -15,направо ми призля..БЕШЕ ПОЧТИ ГОЛА! С някви къси шорти по голи крака...УЖАС! Направо не знам как е издържала,аз бях с анцунг и клин отдолу и пак ми беше студено. А тва е същата тая,която беше излязла преди няколко дена с тези пантофки,с които ходим лятото,така че явно е топлокръвна ХАХА Както и да е,нейна си работа,просто не спира да ме учудва :Д
Ще ви пиша утре вечерта най-вероятно,много целувки от мен! :-)

2 коментара:

Moony каза...

Omg Milzi ne moga da povqrvam che pri vas vali oshte snqg! Tova e napravo crazy! Realno tehnicheski ne e de zashtoto oshte e fevruari mesec oshte e zima do 21 mart kogato nastypva proletta...no vse pak CRAZY :D
OOO za knigata, tolkova se radvam che q chetesh :) Haresva li ti? Obzalagam se che ti haresva vse pak e George Orwell i e mn interesna!
SUSHI! I fucking love sushi vypreki che qdoh za 1vi pyt predi nqkolko meseca ot edin sushi joint na Liverpool station beshe BOJESTVENO i syshto struvashe maika si i bashta si :D
OI tova za sykvartirantkite ti me zainteresuva syshto! Ama kak taka sa tancuvali 48 chasa, non stop li? Ama kak sa spqli/qdqli/izpolzvali toaletnata? Na smeni li sa bili? TELL ME MORE! I must know :D

Radinka каза...

pesenta e mnogo qka !