ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

неделя, 13 февруари 2011 г.

Just another blogpost

               O hay guys, let me tell you something about me you probably don't know:
Surprise! Знам пълна съм с изненади! Сигурна съм, че никога не сте подозирали, че обичам да правя снимки с фотоапарата си ха ха ха! И че съм толкова забавна не сте знаели също нали!
                                                          Also holy fuck I want this:
Necklaces! Camera necklaces arghh how cute are they!  I must find me some! Ще си ги купя вчичките и никога няма да ги сваля! I'll be so fashionable! So cool! So hip! So hipster! 
A tazi kamera poznavate li q:
It's my baby! С която сме увековечили толкова УеЦе Гърлс момент! Хаха помните ли в 12 клас като почнах да си нося фотоапарата в училище всеееееки ден! И на вас почна да ви писва от мен и папараци наколконностите ми! Но се обзалагам, че сега толкова години по-късно сте ми благодарни за всичките ми усилия да запечатам златните ни години на лента.  Като гледам как фейсбуук групата ни е пълна със стари наши embarrassing снимки! А и погледнете го от позитивната страна: когато сме стари и съсухрени и сбръчкани с изпопадали зъби и коси внуците ни ще могат да разглеждат албумите ни и да си мислят ей баба ква е била яка и кви яки приятелки е имала! АХАХХАХААХАХ депресирани ли сте всички в момента? Щото аз съм!
Същност веднъж бях гледала един филм, дори не си спомням кои филм беше или за какво се разказваше (което не е присъщо за мен а по скоро за Мила ахах) но имаше една сцена, която ми направи огромно впечатление, говореха си 2мата герои как всички толкова се страхуват от годините и това, че един ден няма да са млади вече, а никой не осъзнава, че това да остарееш е направо привилегия! И толкова много хора които са починали млади няма да имат шанса да остареят. So true! А междувременно HEAVEN IS A PLACE ON EARTH:

Искам фотоапаратииии, стари, нови, нови но използвани, стари но неизползвани!
Лирическо отклонение:  в момента съм в хола и съм си пуснала Friends и хахахахаха умирам от смях! И е малко awkward щото съм сама в стаята и се хиля като луда (Рос на 18 свири на йониката си в момента преди гимназиския им бал) и в тая серия Моника изгуби работата си и има финансови проблеми и Рос и дава пари на заем от чека за работата си той нали работи в музея и специалността му е динозаври, и Моника поглежда чека и явно и се струва малко и му вика oh so you're a Cheaposaurus!ХАХАХАХАХ толкова ми стана смешно, но това е сигурно, защото имам някаква необяснена любов към everything dinosaur related, особено динозавърски хумор! Той ми е любимия!
Аниуей дори не знам за какво говоря днеска хахаха много съм разсеяна! Бих си разказала деня в едно изречение, но за съжаление нямам какво да кажа хаха буквално изречението ми би било:    

blank space! Толкова пък непродуктивен ден да е днеска то бива бива ама! Най-полезното нещо което свърших днеска е да измия около 500 чинии. Хахах понеже моите съквартирантки имат интересния навик да си мията приборите около една седмица и половина след като са ги използвали понякога до такава степен, че да няма място вече къде да си оставяш нещата. А любимото ми е когато са си ПРАЖИЛИ нещо с много МАЗ ей така ХАХА та така мих чини днеска.  HOLY FUCK боли ме да го кажа, направо I feel sick saying it. Никога не съм си представяла, че ще дойде ден, когато най-exciting нещото, което ще съм правила е да мия чинии.
Photobucket

               If you'll excuse me I have to go kill myself now :D Но първо ще си направя вечеря.
                                                        PS: Fuck! Tomorrow's monday:
Photobucket
Me the whole day :D



1 коментара:

Yana каза...

Kakyv e vyprosa na denq, moni ?? :)