ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

петък, 11 февруари 2011 г.

Ден втори



Такаааам,аз,въпреки че Мони не се досети, мисля и аз да се включа в нейното изпитание и да видя дали и аз мога да пиша пост всеки ден в продължение на 30 дни Хаха Само че с някаква дурга цел. Мони ще ни задава въпроси и ще има тема на поста си всеки ден,аз пък ще слагам по една мъдра мисъл на ден,която трябва да интерпретираме по начина,по който я разбира всяка една от нас хахахах :-) Шегувам се, аз просто ще ви разказвам какви глупости се случват около мен,ама както каза Мони искам и аз да имам един ден откъде да прочета какво съм правила в продължение на 30 дена,когато още съм била млада ХАХА...
Значи искам само да ви кажа,че поне всеки ден ще имате по една хубава песен качена от мен :-) Какво по-хубаво от това?
Значи да започна с това,че днеска станах в 9,за да ходя до университета към 11 и от 11 до 20 сме седяли и сме учили с Яна и Нино хахах Иииииии точно в това се състоя днешният ми ден,единственото по-интересно,което ми се случи днеска е да видя онзи шведа,с който само се гледаме,но никога не можем да се засечем в някой клуб или някъде другаде, освен по коридорите или евентуално на някоя лекция,ако случайно взимаме един курс. Но аз съм си казала,че някой ден като го видя в клуба,няма да му простя...Хаха Както казва една от моя отбор - тук когато си харесаш някой мъж в клуба трябва да отидеш и да му купиш питие..! И точно това мисля да направя и аз хахах :Д Не,шегувам се,не мисля, че някога ще мога да го направя, но просто е забавно да си го представя поне :Д
Та дургото,което исках да споделя е вчерашната ни тренировка със Стйефан! Както ви бях казала, бях просто убедена, че той ще ни убие и той се погрижи да потвърди очакванията ми..Слушайте как протече..Значи,беше във фитнеса и загряхме заедно целия отбор,след което той ни показа 8 упражнения,които трябваше да правим и тъй като бяхме 8 на тренировка, всеки правеше по едно упражнение..та всяко упражнение траеше по 45 сек,след което имахме 15 секунди да сменим на друго и така докато не минем през всичките 8,които,повярвайте ми бяха пре-достатъчно да ги направиш един път и да си умрял..Но ние не свършихме там..(Ние там свършихме,НЕ!) :Д След 1-вия кръг Стефан реши,че не сме ги правили достатъчно интензивно и ни каза,че след тези упражнения трябва да сме умрели на земята..Наистина никой не беше умрял,но след 3-тия път,както каза и самия той-вече наистина изглеждахме умрели :Д Чесно,хора,никога през живота ми не са ме боляли толкова много ръцете..просто аз исках да продължа с упражненията,ама ти започнеш примерно и правиш първите 10 секунди и спреш ли-няма започване ХАХА ...колкото и голяма да ти е волята... :Д След последния кръг никой не го интересуваше нито вода,нито нищо,всички просто се проснахме на земята мъртви и никой не мръдна 5 минути хахах Та той тогава ни гледаше доволно и каза:"Ето,сега вече изглеждате мъртви" хахахах :Д Та след тренировката мъжете ни имаха мач и аз даже бях решила да отида да ги гледам,ама дори нямах сили да стигна до залата! :Д Та това беше,определено не очаквам с нетърпение следващата тренировка във фитнеса със Стефан,даже май в момента предпочитам тренировките ни с фитнес инструктура ни,който когато хареса как правиш някое упражнение, те удря по корема примерно, а особено любимо му е да те удря докато правиш самото упражнение ХАХАХ Та днеска сутринта Стефан загрижено изпрати смс на всички да ни пита как се чувстваме и дали имаме мускулна треска...и аз нали му пиша обратно:"Да,да,супер съм,добре се чувствам..."-->почти!
Енд дат'с ит фолкс!
Утре ме очаква един дъъъъълъг ден отново,така че ще напиша пост със сигурност,просто не знам точно по кое време ще успея :-) Но ще си получите и песента за вдъхновение,аз ще се старая да са все хубави,спокс! :-) ЦелуФ от мен!

2 коментара:

Moony каза...

Милааа много ми харесва тази твоя идея за песните нямам търпение да чуя следвашите ухууу! Хаха и защо си си помислила,че не съм се сетила, че и ти смяташ да прави чаленджа. да ти кажа Ден 1 кайнда ме подсети за следващите дни :))) БРИНГ ИТ ОН СИСТЪР но но радвам се че сме на този journey together :D Ti si my only comprade I look forward to hearing more from you :D

Milaaa каза...

YAAAAAAY ME TOO! :D Mislq che e malko angajirashto vseki den da ochakvash nqkoi da ti pishe komentari,ama az se radvam kato vijdam,che pone nqkoi e prochel! :-)