ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

четвъртък, 17 февруари 2011 г.

Ден jiu (Chinese)



Оля чикас! Тва ми е една от любимите песни,между другото,чувствайте се специално поздравени :–)
Нека да ви разкажа какво ме вълнува днеска. Значи,станах сравнително рано и започнах да се оправям за шведски и тренировка,защото след шведския трябваше да ходя веднага към залата,тъй като той ни е 4 часа на ден братче! :Д Демек нямаше как да успея да се върна до нас,за да мога да отида на тренировка навреме. Та отивам аз и се срещаме с Нино (тя беше спала от 6 предната вечер до 10 сутринта,така че беше малко невменяема хаха,ама нали помните,че имахме изпит,то и аз самата спах 4 часа следобеден сън :Д,тя просто направо си е заспала и се е събудила на сутринта :Д ) Та срещнахме се с нея и какво да видим-шведския ни е отменен.Та решихме да се поразходим из МОЛА,който си имаме тук и си купихме много нещаа хахах.. та де факто,вместо да учим се оказахме по магазините и хич не съжалявам.. Такива яки джунджурийки си купихме,даже си взехме две еднакви герданчета и решихме да се предупреждаваме,когато ще ги носим :Д Та така,после се разделихме и аз се повърнах вкъщи,където Яна учеше за изпит,защото тя има утре. Та върнах се,направих си лазаня и то каква само! НА МИКРОВЪЛНОВАТА! Тя самата лазаня е много вкусна,даже с Яна си говорехме,че май става по-хубава и от нашата,ама щеше да е много по-хубаво да си имаме печка и да си я напрвим сами,а и щеше да е много по-хубаво да мога да я изям изобщо,защото познайте какво-ИЗГОРИХ си лазанята на микровълновата и цялата къща беше в пламъци. А тука е много опасно,защото точно над микровълновата ни е пожарната аларма...и единия от французите,който беше в хола се спука да ми се смее,защото аз в секундата,когато отворих вратичката на микровълновата и цялата кухня беше задимена.



Та за части от секундата отворих всички прозорци и започнах с една кърпа да изгухвам дима :Д Беше много смешно,а най-смешното е,че още не се е отмирисала къщата..А тези от моя отбор ме спукаха от подигравки,защото смърдях на изгоряло цяла тренировка,защото това се случи точно преди тренировката хаха Та цялата ми косааа и суичера ми и всичко..А знаете колко "обичам" странните миризми и колко чувствителен нос имам :( Но това беше това :Д Сега всичко е горе долу под контрол..Само малко бъзици после получих от страна на французина докато си правех чай :Д Вика,да не направиш нещо и на каната сега ХАХА Ама аз не съм виновна.... :Д Та преди малко отидох до съседите да сготвя,защото ми писна да нямаме печка и да ям на микровълновата.. И най-много се ядосвам на Ш**АНИЯ ни ЛАНДЛОРД! Тоя само като му видя физиономията и ми става нещо...Той не разбира ли,че трябва да прати някой да ни види печката?!? По цял ден не си отговаря на смотания телефон,а Ричард от съседната къща,който е също студент,получава 750 крони заплата да се грижи да му предава,когато в някоя от къщите нещо се развали..Ебаси,искам и аз да получавам като Ричард пари за нищо..Той де факто само си седи и не прави нищо и си получава така. От 5 дена сме му казали,че нямаме печка и всеки ден му пишем тука цялата къща някви съобщения по фейсбук и той изобщо не се трогва! Честно казано искам да им се развали и на тях печката,да видят колко е яко..Толкова съм ядосана.. Беше забавно миналия петък,ама вече не е!
Иначе утре ще бъде един мнооого дълъг ден,започващ сутринта с шведски от 8 до 12..ЙЕ! Дано тоя път не отидем напразно,въпреки че пазаруването днеска не беше лошо,де ХАХА О,трябва да ви покажа една рокля,която си харесах днеска и мисля да си я купя! Толкова беше красива,направо сигурно ще я сънувам :-) Ама това е от мен,имах още нещо да ви казвам,ама го забравих. Ако се сетя, ще се върна да го напиша :-) Целувкиии!

2 коментара:

Moony каза...

Az go obsydih s tebe tvoq blogpost sled kato go postna vednaga v skype no iskam pak da kaja che CQLATA KYSHTI BESHE V PLAMACI mi e liubimata chast ot celiq post :D i kartinkata na dimqshtata microvylnova lolz milz go you :D kolko vreme q dyrja taq lazanq che se sluchi tova haha
Anyway kak moje da vi dyrji toq landlord taka? vie si imate legal rights!! Da ne me kara da idvam do Shveciq! :D

Radinka каза...

na men asu6to tova mi e lubimata 4ast :p