ПЪТЕВОДИТЕЛ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ СТУДЕНТ: ЗАПИСКИ ОТ СОФИЯ,ВИЕНА,ЙОНШЬОПИНГ,ЛОНДОН И ПИТСБЪРГ.

събота, 19 февруари 2011 г.

„Стъклен дом“

Най-най-най добрият сериал правен някога в България. Дори в СВЕТА хахаха, щото не съм голям фен на американските сериали... особено комедиите... прекалено "забавни" са понякога хаха
А и все пак сме българи... не е нужно да правим рейтинг на американците. За какво да ядем Twix ili Bounty, като можем да мушнем една фафла Боровец за 20ст, или от онези обикновените „Марица“.... Ох, наслюнчиха ми се устата като се сетих за вкуса... а в момента ям някаква салата със скариди и ми се отяде.. Обичате ли скариди? Аз май не, ама ги ям насила, кaкто амеpиканката от oтбора ни казва "i like challenging myself". А кaкви нeща ни рaзказваше за различнитe ѝ challenges... вeдъж си прaвила рекoрд за "неkъпанe". Няма да ми повярвате колко врeме е издъpжала, а ниe с Лисa дoкато слушахме kато ни се хвалеше, щяжме да си изповръщаме червцата... Разни хора...

Та както и да е, започнах да гледам „Стъклен дом“ съвсем спонтанно. Просто беше началото на семестъра и нямахме много за учене и един ден реших да пусна някоя случайна серия, за да видя дали ще ми хареса. И вижте на каква уникална сцена попаднах:


Гениална сцена! Гледала съм я 100 пъти, особено като се качва по стълбичката... и по нея слииииза хаха :))
Алекс ми е една от любимите героини в сериала, обаче съм забелязала, че е винаги с една и съща чанта... Тази сива торбеста чанта... не ми харесва особено, може би затова ми е направило впечатление, че само нея носи. А в същото време винаги се грижат актьорите да са с различни дрехи и напудрени.. а чантата.. последна грижа, брате.. добре че е някакъв неутрален цвят и горе долу успяват да я съчетаят с повечето облекла ;Р

Камен, или българският д-р Хаус, има известна прилика, но не ми харесва, че е леко късокрак и ролята му е прекалено романтична, дори изкуствена, защото просто такива мъже НЯМА, а ако имаше, светът щеше да е много различен днес.
Друга героиня, която харесвам е Елена (Адашката Маринова:).
Играе уникално, а чух, че дори не е завършила актьорство, но не съм сигурна дали е вярно. Но приятеля на мама ми каза, че перди известно време е лежала в Пирогов с дъщеря си и е била много свястна жена, дори и без грим е изглеждала много добре ;)

Най-големите ми любимци обаче са ми СТАВРЕВИ (шефа на охраната в мола) и жена му Ваня и ! Пълнят ми душата тея герои. Типично българско семейство. Жената е романтична и много суеверна, постоянно следи хороскопите на всички и им гледа на карти и на кафета, а мъжът е сериозен егоист, взима се много насериозно, когато някой му наложи задата.. умирам си от смях. Сещам се една много смешна сцена.
Ваня казва на Ставрев: „ама виж как във "Титаник" бяха с различно социално положение и пак се обичаха.
Ставрев: Хъ, обичаха се, ама накраяяя пиха солена вода!!!“

и други от сорта на:
"Може да няма ред, но трябва да се спазва".
"Аз не Елена не и вярвам дори като ми казва Добър ден, нищо че никога не ми го е казвала"

и т.н. :)

И за да не ви отегчавам повече, ще кажа с по 2 думи за останалите персонажи от „Стъклен дом“, които са ми направили някакво впечатление.
Сияна - добра е и ролята ѝ ми харесва, въпреки онея нейни голи снимки с Явор Бахаров (Хари), които бяха плъзнали в нета.
Хари - много добре играе
Дани - не знам какъв е, ама в сериала играе ролята на супер гадно и досадно лекенце хахах, а освен това ми е малко анти-мъжествен хухуху.. де да знам... нисичък, с детско лице... не мерси!! хаха (не, че някой ми го е предложил, ама аз да си кажа :D)
Чарли ( Асен Блатечки) - не ми е най-любимия актьор, а ролята му още по-малко ми харесва, но това е въпрос на вкус (казало кучето и си облизало дупето)
Нели (Секретарката) - всъщност гледах в 1 интервю, че тя е много близка приятелка с Яна Маринова и ми беше почти невъзможно да повярвам, защото в сериала те се МРАЗЯТ .. та Нели е много симпатична и има много интересна прическа

Като пуснах първа серия, след седмица и нещо бях изгледала всичките 11+13 епизода. Не можех се запра, каам ви чесно! Гледах по 3 епизода на ден, когато имах време, а един епизод е по 90 минути, СМЕТАЙТЕ!
Нямам търпение да започне отново.. мама ми каза, че в началото на Март са щяли да пускат нови серии!!


О, вчера вечерта след тренировка на гости ни бяха Лиса и Бранди. Гледахме един филм, ядохме пуканки и ... бонбони РАФАЕЛО!!!!!!!!!!!


Когато ги ям тея бонбони, душата ми лети, краката ми се подкосяват, настръхвам... направо не съм на тоя свят... Вчера Лиса купи една кутия и я донесе да ядем и не знаете какви звуци и въздишки се чуваха при всяка хапка... (Мила и Бранди ни гледаха доста странно)
Лиса после си забрави кутията тука... дали да не си ги мушна тея 4-5, които останаха... въпреки че тя със сигурност ще се сети за нея след известно време, не се забравят така лесно тея бонбони!
И тай (ТАЙ, както вика братовчед ми от Варна. То май всички във Варна викат ТАЙ, вместо ТУЙ. И не, че ТУЙ звучи по-прекрасно от ТАЙ, но просто исках да поясня разликата в диалектите).. И тай, след като изгледахме филма, стояхме някъде 20 секунди без да знаем какво да кажем и се гледахме тъпо... щото филма просто не ни остави с никви чувства... В смисъл.. нали знаете, че принципно като изгледате някой филм и въздъхвате и си казвата
"Ох, да, това беше добър филм" или
"О, не! Скръб! Ще кажа на всичките ми познати да не го гледат!"
А след този филм, който ние изгледахме, просто и четирите нямахме никакви мисли в главата...
и след дълги размисли, заключих, че филмът беше добър, имаше много смешни моменти, но просто краят беше наакан. Свърши малко като Хай Скул Мюзикъл, дето само 10 годишните момиченца гледат и превъртат касетките или двд-то (нали вече сме в 21 век и сигурно почти няма вече хора, които да имат видео плейър хаха) докато станат на 13 и вече искат да прескочат на някой по ТАКА филм, от типа на "Грозна като смъртта" и прочее.
После седяхме някъде до 3 и нещо и си говорихме простотии и се счупвахме от смях на моменти.. Дано съкъщниците ни не ни мразят... още не съм им се извинила за това, че бяхме толкова шумни... бяхме 4 момичета.. ама викахме като агитка на Локо Мездра МИХХАХА.. срамотия!
После те си тръгнаха, а ние с Мила трябваше да ставаме рано сутринта, за да ходим да учим в библиотеката. Мааалиииии... цял ден четохме за тая БОФОРС, най-голямата фирма за оръжия в Швеция. Направо ше го сънувам тоя Бофорс (Буфош би трябвало да се чете де), после се прибрахме и на мен ми дойде вдъхновението :)) (Тотално е, както винаги)

О, искам само да вмъкна нещо много важно! Имам нов татус!!! Цветен е, но не излезе скъп. Струваше около.. дайте да смятаме заедно тука... 6 крони пакетчето, 5 дървки в пакетче, значи 6/5= 1.2 крони за дъвка, но да кажем, че половината от цената е за дъвката, другата половина за татуировката, в която е опакована, значи 60 орета, което е 12 стотинки стотинки, не мисля, че съм се прецакала!
Е, сега отивам да се разкрасявам, за да съм хубава утре, защото имаме АУЕЙ ГЕЙМ в Борос (с ударение на второто „о“)(това е едно индустриално градче със силноразвита текстилна промишленост. Централата на H&M е там).
Мила има една приятелка в отбора на Борос,много симпатична шведка, аз все се моля да ме запознае с нея, ама Мила не обича да си дели приятелките с мене ХАХА
Аз нямам никого в тоя град вече.. или тоя дето го имах, сега е в Стокхолм, което е още по-добре за мене... сигурно и за него де хаха, откъде да знам, може пък да не му харесва в Стокхолм... или пък да му харесва в Стокхолм, но да предпочита Борос..:)
Малко се улях :)

И за завършек, искам да почета този ден. Изминали са 138 години от обесването на Васил Левски. Иде ми да се разплача, като си помисля какъв човек трябва да е бил, за да направи толкова много за България. Толкова много му дължим. Днес не носим фереджета и не говорим на турски език благодарение на него и на хора като него, които са направили невъзможното, за да въден свободни.
Не мога да бъда по-горда от това, че съм българка, родена в държава с толкова много красоти и истински хора!!

Но сега ви делая приятен уикент и успешна седмица, ако не се чуем или прочетем скоро

целувам ви слюнчесто!

Ваша вярна
Diamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond Text

3 коментара:

Moony каза...

Не гледам Стъклен Дом но репликите на Ставрев са забавни "Може да няма ред, но трябва да се спазва". Хахахах :D
Вашия movie night звучи много забавен но си изпуснала най-важното за мен нещо кой е този филм който в е оставил с такива интересни впечатления? (или по скоро липса на)
ама викахме като агитка на Локо Мездра- favourite line
Татуса ти е супер бадас!
А за апостола аз вчера се сетих,че на 18ти са го обесили и много ми се прииска да прочета едно от любимите си стихотворения на Ботев:

Обесването на Васил Левски

О, майко моя, родино мила,
защо тъй жално, тъй милно плачеш?
Гарване, и ти, птицо проклета,
на чий гроб там тъй грозно грачеш?

Ох, зная, зная, ти плачеш, майко,
затуй, че ти си черна робиня,
затуй, че твоят свещен глас, майко,
е глас без помощ, глас във пустиня.

Плачи! Там близо край град София
стърчи, аз видях, черно бесило,
и твой един син, Българийо,
виси на него със страшна сила.

Гарванът грачи грозно, зловещо,
псета и вълци вият в полята,
старци се молят богу горещо,
жените плачат, пищят децата.

Зимата пее свойта зла песен,
вихрове гонят тръни в полето,
и студ, и мраз, и плач без надежда
навяват на теб скръб на сърцето.

Уникално е, защото е толкова въздействащо!

И също днеска четох едно итервю с Мартин Карабовки където го питат следния въпрос:
"забелязал ли си, че националните герои на България са винаги губещи хора-Ботев,Левски и пр? Кой е нашия Дю Гол? Нашия Джеферсън?"

И той отговаря: "Забелязал съм. Губещи, бити, предадени и после сложени на паметник. Споменах ли, че българите са тъпи?! И ще можем ли да продължим да ги обичаме?"


Направо нямам думи.

Radinka каза...

Qna starvrev i men mn me kefi!!!!!!!!!!!!! mnogo zabaven post, zabavlqvah se iskreno kato go 4etqh
Moni - tva e ebati tupata replika na karbovski..moje6e da ni go spesti, toi pa poneje mnogo e pravil, pederas

Radinka каза...

a stuklen dom i az za nqkolko dena gi izgledah si4kite ot purvi sezon, vtori sezon si gi sledqh po tvto :p